Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde faktisk sett Danny the Dog 2 ganger på rad, framfor å se Aliens en gang til.

6226375[/snapback]

..og det skal si noe om Danny the Dog, eller Aliens? :)

6226407[/snapback]

Begge to. To meninger i ett. Aliens har den døveste dialogen i storfilm NOENSINNE. Danny the Dog er en helt ok slossfilm, og Morgan Freeman er med.

Lenke til kommentar
Dialogen mellom Ripley og Newt er hjertevarm. Marinejegerne er jo selve definisjonen på stereotypi, men jeg er helt sikker på at amerikanere er så teite i virkeligheten også.

6226468[/snapback]

Det finnes ikke et menneske på jord som er så teit. Den rollen er rett og slett en sammenslåing av den mest irriterende personen i verden, slått sammen med den dummeste personen i verden.

GAME OVER MAN

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Bare for å gjøre steffy sur skal jeg gå å kjøpe alienkvadrilogien nå..

Har ikke fått sett Danny the Dog enda, men har relativt lave forventninger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Kjøp trilogien isteden, men hvis du vil ha den fine pakka og alt ekstramateriell, så gå for kvartetten (Men gjem bort fireren, eller hiv den i søpla, eller gi den bort til noen du kjenner, som jeg gjorde).

6228451[/snapback]

Ta det rolig, jeg kan kunsten å sile ut dritt. :!: Får se hvor mange penger jeg grier å brenne av på dvder i dag da. :dribble::ermm::hmm:

Lenke til kommentar
Bare for å gjøre steffy sur skal jeg gå å kjøpe alienkvadrilogien nå..

Har ikke fått sett Danny the Dog enda, men har relativt lave forventninger..

6228438[/snapback]

Haha, blir ikke sur, har den selv. Alien er en klassiker uten like, kun Shining har skremt meg mer. Jeg ser nummer 3 og 4 snart, så får vi se om det var bomkjøp med tanke på hvor fæl Aliens var.

Lenke til kommentar
Så Schindler's List, elsker svart hvitt filmer, de blir en ubeskrivelig stemning av det :love:

6229317[/snapback]

Den skal trolig sees i kveld. Hadde tenkt til å få sett American History X også, men glemte å plukke den med meg i butikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...