Bone Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde faktisk sett Danny the Dog 2 ganger på rad, framfor å se Aliens en gang til. 6226375[/snapback] ..og det skal si noe om Danny the Dog, eller Aliens? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ser ikke ut til at den finnes på DVD Kanskje i Japan? Njål! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg hadde faktisk sett Danny the Dog 2 ganger på rad, framfor å se Aliens en gang til. 6226375[/snapback] ..og det skal si noe om Danny the Dog, eller Aliens? 6226407[/snapback] Begge to. To meninger i ett. Aliens har den døveste dialogen i storfilm NOENSINNE. Danny the Dog er en helt ok slossfilm, og Morgan Freeman er med. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dialogen mellom Ripley og Newt er hjertevarm. Marinejegerne er jo selve definisjonen på stereotypi, men jeg er helt sikker på at amerikanere er så teite i virkeligheten også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dialogen mellom Ripley og Newt er hjertevarm. Marinejegerne er jo selve definisjonen på stereotypi, men jeg er helt sikker på at amerikanere er så teite i virkeligheten også. 6226468[/snapback] Det finnes ikke et menneske på jord som er så teit. Den rollen er rett og slett en sammenslåing av den mest irriterende personen i verden, slått sammen med den dummeste personen i verden. GAME OVER MAN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvem er det du snakker om? 6226535[/snapback] Hudson. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Aha. Trodde du snakka om Ripley eller Newt, som hadde vært uforståelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Aha. Trodde du snakka om Ripley eller Newt, som hadde vært uforståelig. 6226568[/snapback] Neida, var kun del 2 av innlegget jeg snakket om. Btw, jeg rundet nylig 125/250 på IMDbs Topp 250. Dette må feires med en drittfilm! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Bare for å gjøre steffy sur skal jeg gå å kjøpe alienkvadrilogien nå.. Har ikke fått sett Danny the Dog enda, men har relativt lave forventninger.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kjøp trilogien isteden, men hvis du vil ha den fine pakka og alt ekstramateriell, så gå for kvartetten (Men gjem bort fireren, eller hiv den i søpla, eller gi den bort til noen du kjenner, som jeg gjorde). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kjøp trilogien isteden, men hvis du vil ha den fine pakka og alt ekstramateriell, så gå for kvartetten (Men gjem bort fireren, eller hiv den i søpla, eller gi den bort til noen du kjenner, som jeg gjorde). 6228451[/snapback] Ta det rolig, jeg kan kunsten å sile ut dritt. :!: Får se hvor mange penger jeg grier å brenne av på dvder i dag da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er Wicker Park noe å se på? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 da kom min 5 disc dvd av War and Peace så nå er det 8 timer med russisk film. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 da har jeg sett Heat med Al Pacino og Robert De niro var ganske bra synes jeg, kanskje halte den ut tiden litt, men det gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Så Schindler's List, elsker svart hvitt filmer, de blir en ubeskrivelig stemning av det Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du burde også se La Haine, en annen svart/hvit film som er Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Bare for å gjøre steffy sur skal jeg gå å kjøpe alienkvadrilogien nå.. Har ikke fått sett Danny the Dog enda, men har relativt lave forventninger.. 6228438[/snapback] Haha, blir ikke sur, har den selv. Alien er en klassiker uten like, kun Shining har skremt meg mer. Jeg ser nummer 3 og 4 snart, så får vi se om det var bomkjøp med tanke på hvor fæl Aliens var. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Så Schindler's List, elsker svart hvitt filmer, de blir en ubeskrivelig stemning av det 6229317[/snapback] Den skal trolig sees i kveld. Hadde tenkt til å få sett American History X også, men glemte å plukke den med meg i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg