Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starship Troopers 1 er jo helt ekstremt bra underholdning. Hypervoldelig action film med store, stygge romvesener og Michael Ironside. Hva mer trenger du?2`eren var litt så som så, kanskje mest pga et utrolig lavt budsjett, men det var fortsatt en ganske fornøyelig affære. Gleder meg stort til 3`eren.

6220454[/snapback]

Den første blir dårligere og dårligere for hver gang jeg ser den, toern er et makkverk av en film og treern skal jeg holde meg milevis unna...

Lenke til kommentar
SLAPP? Herregud, det er som å si at man SLAPP å se "Godfather pt. II".

6220263[/snapback]

Smak & behag. Noen liker øl, andre tydeligvis ikke ;)

6220990[/snapback]

Rettere sagt, noen har et mer "alvorlig" forhold til film (for guds skyld, film er visst LarsP sitt liv - jeg mener at noen er mer tilbøyelig enn andre til å nyte drittfilmer :wee: ).

EDIT:

Jeg vil gjerne se bilder, à la det du hadde med Brain Bug - da jeg er så stein hakke lat at jeg ikke gidder å gå inn i Google å søke selv, Hr. Jenssen :)

6219485[/snapback]

Javel, så skal jeg gå inn i Google og søke for deg. :wee:

graboid-l.jpg

TREMORS%20WORM.jpg

graboid.jpg

graboid.JPG

graboidfeet_1.jpg

normal_graboid08.jpg

tremors.jpg

Tremors_3__2-Graboid_eats_Burt.jpg

wp-tremors-19-s.jpg

Litt synd at filmene er drittdårlige, og at budsjettet er mindre enn årslønna til en uteligger. hadde disse to faktorene vært forbedret, ville vi kanskje kunne fått noen enda mer gyselige marker etter oss. Uansett, om man skulle se en slik jævel i virkeligheten ville man jo tatt bena fatt. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Har lagt merke til at det er en del folk som synes Alien 2 er en veldig god film. Noen går også så langt at de mener den er bedre enn 1ern. :dribble:

Dette er jeg uenig i. 2'ern er en god action film, men det når ikke opp til den orginale Alien filmen i det hele tatt. Nå mener jeg ikke at 2'ern er dårlig, men den er bare ikke så god som den første filmen.

Alien 3 er absolutt ikke værst synes jeg. Etter min mening er ikke denne noe dårligere enn Alien 2. Dog kanskje heller ikke så mye bedre...

Alien 4 er en skamplett i Alien serien. En film som ikke burde blitt laget. Til tross for god cinematografi, inneholder denne filmen bare pjatt.

Ikke verdt å se med andre ord.

Lenke til kommentar
Mulig dette har vært oppe før, men denne nyheten har ikke jeg fått med meg. Uansett, veldig gledelig! :D

6225313[/snapback]

Ja uff, året 2006 vil bli husket som The year of secuels

Holywood melker gamle ideer litt for lenge synes nå jeg, men den kommer nok til å spille inn gryn, og det er som kjent penga som rår.

Lenke til kommentar

Hr. Jenssen, takk for bildene, men det jeg mente var flere bilder av alle ekle monstre dere kan tenke dere. Navn jeg ikke fra før av veit, dermed ikke kan søke på google etter.

Aliens er :love:

Jeg liker den bedre enn Alien. Og den er skrekk. Satt der med en gyselig følelse når jeg så den første gang i mørket. Usikkerheten, følelsen av å være omringet, det ekle stedet... Alt er med på å bygge opp den skumle stemningen. Men den er også en uovertruffen actionfilm.

Lenke til kommentar
Mulig dette har vært oppe før, men denne nyheten har ikke jeg fått med meg. Uansett, veldig gledelig! :D

6225313[/snapback]

Ja uff, året 2006 vil bli husket som The year of secuels

Holywood melker gamle ideer litt for lenge synes nå jeg, men den kommer nok til å spille inn gryn, og det er som kjent penga som rår.

6225849[/snapback]

Bortsett fra at den kommer i 2007, da ;)

Et annet spørsmål: noen som vet om et bra sted å kjøpe T-skjorter med filmtrykk? Dere skjønner hva jeg mener :p Og ikke play.com sine tilbud, det var litt tynt.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Starship Troopers 2 skulle aldri vert satt ut i livet, for den var latterlig :!: 1`ern er jo bare omba kul da! Min meining! Og Alien filmene er fantastiske, 4`ern er kansje for lite Alien sånn sett,men den er kul syns eg. Var det snakk om ein 5`er?

Freddy Krueger og Jason :love:

Lenke til kommentar
http://www.imdb.com/title/tt0342258/

er danny the dog en film jeg bør se i nærmeste fremtid?

6225879[/snapback]

Personlig synes jeg at Danny the Dog er en av de aller værste filmene jeg noensinne har sett.. Synes det var et grusomt makkverk!! :hrm: Pløyer heller igjennom 5 timer med Tøydukke Anna, enn å se den en tur til..

6226259[/snapback]

Støttes filmen er for dum, rett og slett. Irriterende dum til tider.

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at Danny the Dog er en av de aller værste filmene jeg noensinne har sett.. Synes det var et grusomt makkverk!!  :hrm: Pløyer heller igjennom 5 timer med Tøydukke Anna, enn å se den en tur til..

Tøydokke Anna anbefales på det varmeste. Kan serien skaffes på DVD?

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at Danny the Dog er en av de aller værste filmene jeg noensinne har sett.. Synes det var et grusomt makkverk!!  :hrm: Pløyer heller igjennom 5 timer med Tøydukke Anna, enn å se den en tur til..

Tøydokke Anna anbefales på det varmeste. Kan serien skaffes på DVD?

6226384[/snapback]

hehe.. :p Jeg hatet Tøydukke Anna som liten.. var noe av det værste jeg visste på Barne-TV! :mad: hehe .. :)

Om den finnes på DVD? Vet ikke.. Tror du har bedre oversikt over hvor man kan finne ut av sånt, enn hva jeg har..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...