Deathie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Utseendemessig er det ingenting å utsette på noen av dem. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Særlig Jason er en skikkelig god-kar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Oldboy er en av mine favorittfilmer. Så ekstrem psykologisk smerte og såpass ondskapsfullt plott har jeg sjelden sett. Dessuten var musikken, filminga og skuespillet enestående. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Siden jeg ikke kan fordra Elm Street, vil jeg si at Jason er den tøffeste (spesielt Kane Hodder, Teh real Jason). EDIT: @ Starship Troopers III: Å nei. At den skal bli mer lik 1'ern er ikke noen trøst. Slike filmer var knall på 90-tallet. Toleransen for suck-ass-filmer er minimal i "den moderne tid". Endret 31. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Starship Troopers 3 6219110[/snapback] Er Starship Troopers noe bra? jeg har ikke sett noen av de jeg alle sier at de suger heftig så kanskje jeg skal holde meg unna Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Starship Troopers 3 6219110[/snapback] JA!!!! 1'ern var fantastisk, 2'ern var überkonge, 3'ern blir helt sikkert legendarisk. :D:D Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har noen bilde av det avskyelige hjernesugermonsteret fra eneren? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Brain-bug (ikke se, de som ikke har sett filmen - eller gir blanke i den): Kos deg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Wræææl! Det er absolutt det styggeste monsteret jeg kan tenke meg. Takk skal du ha Flere bilder av skrekkelige monstre! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Den skrekkelige jetdrevne skilpadden Gamera, som ikke minst er barnas venn: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tja, Graboidene i Marksommer er jo ganske avskyelige. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil gjerne se bilder, à la det du hadde med Brain Bug, Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg så nettopp Alien3, dette var den "nye" extended assembly cut. Jeg kan huske å ha sett den gamle versjonen for noen år tilbake men husker nesten ingenting av den, så jeg vil ikke sammenlikne utgavene(Selv om den nye utgaven har blitt hyllet ganske så mye mer av fansen enn den gamle). Jeg hadde ikke store forhåpninger p.g.a. den lunkne kritikken(Selv om dette kanskje var av den gamle utgaven), men jeg må si jeg ble veldig positivt overrasket. Dette var rett og slett en utrolig bra film. Vil gjerne høre andre meninger her...Så fyr løs. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har alltid syntes at Alien 3 er en god film. Jeg så filmen i ung alder og syns den var veldig spennende da (spesielt mot slutten, da de skal prøve å fange udyret med all løpinga osv). Den er litt nasty, har en god, fanget stemning, god cinematografi og lydbilde, samt god musikk. Regien er det heller ingenting i veien med. Jeg veit at produksjonen av filmen var skandaløs, og at de allikevel har fått til et såpass kurant resultat som dette fikk filmen til å virke enda bedre for meg. Men de to forgjengerne er fremdeles en del bedre. Forresten, Alien-filmene stopper ved denne. Ikke se den neste i serien. Jeg gir den 4+ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Starship Troopers 3 6219110[/snapback] Storkoste meg med eneren, pinte meg gjennom toeren og gruer meg til denne her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg pinte meg gjennom eneren så jeg slapp å se toeren Treer? Hva er det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg pinte meg gjennom eneren så jeg slapp å se toeren 6219880[/snapback] SLAPP? Herregud, det er som å si at man SLAPP å se "Godfather pt. II". Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Starship Troopers 1 er jo helt ekstremt bra underholdning. Hypervoldelig action film med store, stygge romvesener og Michael Ironside. Hva mer trenger du?2`eren var litt så som så, kanskje mest pga et utrolig lavt budsjett, men det var fortsatt en ganske fornøyelig affære. Gleder meg stort til 3`eren. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har alltid syntes at Alien 3 er en god film. Jeg så filmen i ung alder og syns den var veldig spennende da (spesielt mot slutten, da de skal prøve å fange udyret med all løpinga osv). Den er litt nasty, har en god, fanget stemning, god cinematografi og lydbilde, samt god musikk. Regien er det heller ingenting i veien med. Jeg veit at produksjonen av filmen var skandaløs, og at de allikevel har fått til et såpass kurant resultat som dette fikk filmen til å virke enda bedre for meg. Men de to forgjengerne er fremdeles en del bedre. Forresten, Alien-filmene stopper ved denne. Ikke se den neste i serien. Jeg gir den 4+ 6219806[/snapback] Jeg skjønner heller ikke hvorfor de ikke stoppet med Alien3, det var jo en ganske perfekt avslutning på en genial trilogi. Har ikke sett Resurection enda men den er uansett ganske uvelkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg