L@sse Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 7th Heaven er vel ikke avsluttet? Ikke det at jeg ser på den møkkaserien Ellers så må jeg si at superserien Pacific Blue ligger skuffende lavt (3,9/10 - 47 votes) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Hmm, godt poeng. Da er jeg faktisk usikker på hva kriteriene skal være. Kan jo hende at serier som Seventh Heaven kan få score siden de har gått så mange år? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Da tror jeg denne uendelige serien også ville ha fått poeng --> http://www.imdb.com/title/tt0058796/. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 User Rating: awaiting 5 votes. Hmm, den trenger vel flere stemmer for å kunne lage en prosentvis oversikt. Dette med poengscore på serier er noe nytt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Det har kommet et par nye postere til Superman Returns, den med Lex Luthor er jo små lekker... Endret 31. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Ser fram til filmen, men med noe skepsis grunnet hovedrolleinnehaverne. Brandon Routh er igrunn et uskrevet blad, noe som gir ham muligheten til å overraske stort (i en positiv retning). Kate Bosworth stiller jeg derimot større spørsmål med. Hun er slående vakker, men kan hun spille? Har ikke sett The Rules of Attraction (2002), men i alt det andre jeg har sett henne i, har hun stort sett bare spilt en sjarmerende "blondine" (riktig nok uten å være irriterende slik Kirsten Dunst er når hun spiller "blondine"). Vil disse to klare å gi filmen et personlig preg, slik at filmen bare ikke blir nok en ordbok-definisjon på effektonani? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Brandon Routh har jeg for så vidt ingen problemer med , kan være greit med et nytt ansikt. Kate Bosworth er vel det største spørsmålstegnet i denne filmen og jeg synes ikke at det virker så lovendes ut etter hva jeg har sett i traileren, men det er jo lov å håpe at det ikke stemmer. Bryan Singer ha jo vist før at han er flink til å få riktig folk i riktige roller, Jackman/Wolverine, Ian McKellen/Magneto og så og si alle i The Usual Suspects osv... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Ser fram til filmen, men med noe skepsis grunnet hovedrolleinnehaverne. Brandon Routh er igrunn et uskrevet blad, noe som gir ham muligheten til å overraske stort (i en positiv retning). Kate Bosworth stiller jeg derimot større spørsmål med. Hun er slående vakker, men kan hun spille? Har ikke sett The Rules of Attraction (2002), men i alt det andre jeg har sett henne i, har hun stort sett bare spilt en sjarmerende "blondine" (riktig nok uten å være irriterende slik Kirsten Dunst er når hun spiller "blondine"). Vil disse to klare å gi filmen et personlig preg, slik at filmen bare ikke blir nok en ordbok-definisjon på effektonani? 6213910[/snapback] Selv har Bosworth og Routh vært de stor spørsmålstegnene mine lenge. Men Singer har tidligere maktet å finne ukjente (les; Jackman som Wolverine) og rapporter sier faktisk at det er Bosworth som gjør det bra i filmen. Filmen er jo i bunn og grunn en kjærlighetshistorie så de må være troverdige. Kevin Spacey kan ikke redde denne filmen alene. Hmm, godt poeng. Da er jeg faktisk usikker på hva kriteriene skal være. Kan jo hende at serier som Seventh Heaven kan få score siden de har gått så mange år? 6213693[/snapback] Kanskje fordi 7th heaven ble fornyet selv om "alle" visste den ville bli kanselert? Var jo en liten bombe at den fikk en ny sesong. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Ingen som venter på remaken av The Omen da? Endret 31. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg gjør det! Skal prøve å skaffe meg premierebillett. Noen som vet hva aldersgrensa vil bli? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Aner ikke hva aldersgrensen blir, men det blåser jeg i. Filmen skal jeg se uansett. Det er da ikke noe problem å snike seg inn på kinoen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg ble stoppa når jeg skulle inn på Saw II Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Skal prøve å skaffe meg premierebillett. Noen som vet hva aldersgrensa vil bli? 6214235[/snapback] Ifølge filmweb.no har den ikke noen sensur, noe som i utlandet betyr at den ikke er sendt inn for klassifisering, og den får automatisk 18 år. Vet ikke om de samme reglene gjelder i Norge. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Husker jeg ble stoppet på Scary Movie. Det var festlig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Haha. Også Scary Movie da gitt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Ja, sånn går det når hun gamle damen bak disken ser at det står 15 år ved siden av filmen, og ikke vet hva filmen egentlig angår. Filmene som ble parodiert i denne filmen som f.eks. Skrik hadde jeg jo allerede sett som hadde aldersgrense 18 år. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 I beg to differ. Ridley Scott er vel ikke akkurat kjent for stemning? Der snakker vi mer episk og storslagent. 6213655[/snapback] Alien oser av grøssende og trykkende stemning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Greit nok, men jeg mener allikevel at Nolan hadde en bedre historie å boltre seg med enn hva Burton hadde, så Begins er en bedre film. Burton hadde imidlertid Keaton som Batman, og han var mange hakk over Bale. Og uansett hvem skurkene blir i kommende Batman-filmer, alle vil bli målt opp mot The Joker i Nickolsons rolle, og jeg tviler på noen klarer å toppe ham. 6213335[/snapback] Her må jeg rett og slett være uenig. Nicholsen var selvsagt klassisk i sin rolle, men jeg foretrekker skurkene mine litt mindre åpenbare. Henri Ducard/Ra's Al Ghul er en mye mer subtil skurk, men ikke mindre ondskapsfull av den grunn. Jeg foretrekker rolige, psykologiske skurker framfor maniske, sinnsvake. Cillian Murphy var forøvrig overraskende dyktig. Tim Burton er filmstemningens mester. Han gjorde det godt i Edward Scissorhands. 6213370[/snapback] Tim Burton skaper sin egen stemning, det er helt klart. Det er ingen tvil om at Batman er en Burton-film, men det er ikke den stilen jeg så for meg da jeg leste tegneseriene. Batman: Year One ble realisert akkurat som den skulle av Nolan, og derfor er han favoritten min. Jeg spår en minst like god oppfølger, så lenge radarparet Nolan/Bale (den beste Batman, uten tvil) fortsetter. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) I beg to differ. Ridley Scott er vel ikke akkurat kjent for stemning? Der snakker vi mer episk og storslagent. 6213655[/snapback] Alien oser av grøssende og trykkende stemning. 6214542[/snapback] ...I Blade Runner føler man hele tiden at man ikke hører hjemme, og at man vil tilbake. Dette vil jeg påstå skyldes den gode stemningen. I Gladiator får man ikke sett filmen fordi man gråter så mye. Stemning. Å si at Ridley Scott ikke vet stemning, er det samme som å.... bah, drit i metaforene. Dere skjønner poenget. EDIT: Ellers så må jeg si at superserien Pacific Blue ligger skuffende lavt (3,9/10 - 47 votes) 6213667[/snapback] Hæ, så høyt? *Gå inn på IMDB og stemme 1.0* Endret 31. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Ellers så må jeg si at superserien Pacific Blue ligger skuffende lavt (3,9/10 - 47 votes) 6213667[/snapback] Hæ, så høyt? *Gå inn på IMDB og stemme 1.0* 6215238[/snapback] Hva er du ikke liker med den serien, bortsett fra litt i overkant umulige sykkelruter noen ganger? Shanna Moakler er jo grunn nok alene til å se på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg