Manx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ahhh. Tok noen sekunder før jeg så Edderkoppen der. Lurte på hva faen du mente med det bildet 6211874[/snapback] Jeg gadd ikke å bruke PSP for å lage en rød ring rundt ham, regnet med at dere fant ham etter hvert. Litt som: :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 LOL, jeg så jo Willy med én gang der! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm, men hvorfor hadde han svart drakt på det ene bildet da? I tegneserien tar jo Venom over Spider-Man, og Spider-Man "blir" den neste Venom, men da er det jo ikke bare en drakt. Det er liksom et "teppe" som legger seg på Spider-Man, et teppe som han ikke får av. Snodig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kanskje han ikke har svart drakt i HELE filmen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Han har sikkert bare svart drakt i en liten del av filmen, eller noe slikt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Skjønner jo det. Bildet til Manx viser jo det. Men hvorfor skulle han da plutselig begynne å bruke en ny drakt? Blir litt rart om Spider-Man begynner å bli et motesvin og liksom tenker "Nei faen, nå er denne drakta lizzm så old_shitz at jeg må få meg en ny en! Svart Emo style er inn for tiden! Jeg syr meg en ny en! Wee!"... Endret 30. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Spiderman kan sy. Han er gay. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skjønner jo det. Bildet til Manx viser jo det. Men hvorfor skulle han da plutselig begynne å bruke en ny drakt? Blir litt rart om Spider-Man begynner å bli et motesvin og liksom tenker "Nei faen, nå er denne drakta lizzm så old_shitz at jeg må få meg en ny en! Svart Emo style er inn for tiden! Jeg syr meg en ny en! Wee!"... 6211962[/snapback] Skulle han vært skikkelig emo hadde han fyrt på noen rosa tråder i tillegg. Men for ikke å komme helt på villspor her, så gleder jeg meg faktisk til denne Spider Man filmen. Var aldri gira på de 2 andre filmene, og gikk mann av huse for å se de, men Spider Man 3 gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skjønner jo det. Bildet til Manx viser jo det. Men hvorfor skulle han da plutselig begynne å bruke en ny drakt? Blir litt rart om Spider-Man begynner å bli et motesvin og liksom tenker "Nei faen, nå er denne drakta lizzm så old_shitz at jeg må få meg en ny en! Svart Emo style er inn for tiden! Jeg syr meg en ny en! Wee!"... 6211962[/snapback] Kan jo hende at det er en god grunn. Er Venom med i den kommende filmen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Spiderman er den tøffeste superhelten, EOD. Å være så myk å spretten som han ville vært en drøm. 6210853[/snapback] Pøh, Batman gruser edderkoppen lett. Tim Burton + Batman = 6210962[/snapback] Haha, DEN filmen suger. Batman Begins er Batman slik det skal være. Anyone who knows me will tell you that I would never read a comic book. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Den? Det er da mer enn én Batman-film av Tim Burton. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Han tenkte vel på Batman. Ikke Batman Returns. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skjønner jo det. Bildet til Manx viser jo det. Men hvorfor skulle han da plutselig begynne å bruke en ny drakt? Blir litt rart om Spider-Man begynner å bli et motesvin og liksom tenker "Nei faen, nå er denne drakta lizzm så old_shitz at jeg må få meg en ny en! Svart Emo style er inn for tiden! Jeg syr meg en ny en! Wee!"... 6211962[/snapback] Kan jo hende at det er en god grunn. Er Venom med i den kommende filmen? 6212051[/snapback] Alt tyder jo på det, er ikke vits å ha med Eddie Brock aka Topper Grace hvis ikke Venom er med i bildet... Topper Grace leker jo ikke fotograf for ikke noe håper jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Han tenkte vel på Batman. Ikke Batman Returns. 6212186[/snapback] Ingen av dem suger uansett. Batman & Robin, derimot. En av tidenes verste filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Han tenkte vel på Batman. Ikke Batman Returns. 6212186[/snapback] Ingen av dem suger uansett. Batman & Robin, derimot. En av tidenes verste filmer. 6212256[/snapback] Den er i det minste morsom. Og Arnold er med. Som gir plusspoeng. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Den er ikke morsom. Jeg gråt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm, men hvorfor hadde han svart drakt på det ene bildet da? I tegneserien tar jo Venom over Spider-Man, og Spider-Man "blir" den neste Venom, men da er det jo ikke bare en drakt. Det er liksom et "teppe" som legger seg på Spider-Man, et teppe som han ikke får av. Snodig. 6211935[/snapback] Litt om den svarte drakten og dens opprinnelse, også litt om filmen; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det finnes litt forskjellige versjoner av hvordan spiderman får symbioten, som er den svarte drakten. Men uansett så er symbioten en egen orgnaisme som i begynnelsen blir styrt av Peter Parker og former seg som den svarte drakten. Etterhvert prøver symbioten å overta Peter, men feiler og ender opp med å overta Eddie Brock. Ettersom symbioten var tilknyttet Peter Parker har den også endel av egenskapene til Spiderman. Også Carnage er et resultat av dette. Men i filmen vil det nok bli fokusert litt annerledes. Venom er regnet som publikumsfavoritt av skurker som kom til på slutten av 80 tallet/90 tallet, men Sam Raimi er ingen tilhenger sies det. Han er mer tro mot originalskurkene fra før 80 tallet. Er også derfor Sandman er den store skurken i denne filmen her. Hvor stor rolle Venom får, i tillegg til eventuelt Hobgoblin er uviss. Men det spekuleres i at Venom er et resultat av press fra filmselskapet og ikke Sam Raimi. Enda en vri er at Gwen Stacy vil bli med i filmen. I tegneserien var dette Peter Parkers store kjærlighet, men hun ble drept av Green goblin, i en nesten identisk scene som i Siderman I hvor han hiver MJ utfor broen. Så det er uvisst hvordan Sam Raimi skal introdusere Gwen Sacy og Venom, men det blir nok litt forskjellig fra filmen. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Den er ikke morsom. Jeg gråt. Samme her. Det er den beste Batmanfilmen, uten tvil. S, Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Spiderman er den tøffeste superhelten, EOD. Å være så myk å spretten som han ville vært en drøm. 6210853[/snapback] Pøh, Batman gruser edderkoppen lett. Tim Burton + Batman = 6210962[/snapback] Haha, DEN filmen suger. Batman Begins er Batman slik det skal være. Anyone who knows me will tell you that I would never read a comic book. 6212156[/snapback] Morsom du er. Batman Begins er overvurdert til de grader, hey hey, la oss putte på masse special effects duppeditter. PS: Nolan er overvurdert til de grader også, hater Memento. Batman + Batman Returns er slik Batman skal være, herlige filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Morsom du er. Batman Begins er overvurdert til de grader, hey hey, la oss putte på masse special effects duppeditter. PS: Nolan er overvurdert til de grader også, hater Memento. Batman + Batman Returns er slik Batman skal være, herlige filmer. 6212962[/snapback] Aner ikke hva jeg skal si til noen som foretrekker Burton framfor Nolan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg