Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Kan nevne noen:

-3 Ninjas Knuckle Up

-Magnificent Butcher

-Amos & Andrew

-Another Heaven

-Arlington Road

-Assault on Precinct 13

-Beverly Hills Cop

-Beverly Hills Cop 2

-Beverly Hills Cop 3

-Casualties of War

-Chungking Express

-Demonia

-Detroit 9000

-Desperate Measures

-Easy Rider

-Golgo 13: Assignment: Kowloon

-Point Break

-Total Recall

-The Ref

-Videodrome

$2 for den første og $1 for hver ekstra DVD i porto. Hvis du velger det billigste. Ca. 225 kr for 5 filmer er ikke helt feil.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg blitt introdusert for Ingmar Bergman, med Det Sjunde Inseglet, og blitt hodestups forelsket. Sparer for øyeblikket opp til denne lekkerbisken. Persona har blitt anbefalt, og skal kjøpes/sees ved første anledning jeg får. Flere filmer jeg bør få med meg fra dette geniet?

Lenke til kommentar
Jeg så nettopp Blade Runner for første gang, og det eneste jeg skal si om den er at Vangelis SUGER. Worst score ever...

Jeg håper det var ironi? :ermm: Får ståpels av å høre main-theme'n.

Da er vi uenig, jeg syns musikken var ekkel. Jeg vet ikke om du får ståpels fordi du forbinder det med filmen eller fordi du mener det er kvalitetsmusikk, men jeg syns det hørtes skikkelig "cheesy" ut.

Lenke til kommentar

USA er altfor langt framme nar det gjelder film. Jeg kan se Sin City pa kino her borte, og samtidig rekke premieren i Norge nar jeg kommer hjem fra USA. Utrolig :roll:

Det samme gjelder mange andre filmer ogsa. Blant annet Hitchhiker's Guide to the Galaxy og Sahara (tviler pa at jeg skal se den, men ma bare gni det inn)

Er litt oppgitt, jeg... :yes:

Lenke til kommentar
USA er altfor langt framme nar det gjelder film. Jeg kan se Sin City pa kino her borte, og samtidig rekke premieren i Norge nar jeg kommer hjem fra USA. Utrolig :roll:

Det samme gjelder mange andre filmer ogsa. Blant annet Hitchhiker's Guide to the Galaxy og Sahara (tviler pa at jeg skal se den, men ma bare gni det inn)

Er litt oppgitt, jeg... :yes:

Jeg får se The Interpreter før deg.

Så det så.

Lenke til kommentar
Jeg får se The Interpreter før deg.

Så det så.

Tviler pa at jeg skal se den uansett. Vi far se om jeg gidder.

Men ja, du har rett. Og jeg er overrasket, og glad pa Norges vegne. En film som ikke er fra Norge/resten av Skandinavia som har premiere i Norge for den har premiere i USA.

Lurer pa hvor ofte det skjer, jeg. Det skjer sikkert oftere enn vi/jeg er klar over, uten at vi tenker over det. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...