Njål Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Ok, nå fikk jeg ståpels. Er det noen som helst mulighet for at kinoversjonen finner veien sin til Norge? 6193177[/snapback] Den forrige såkalte Director's Cut'en ble jo sluppet på kino her (og ganske bredt slipp også, i hvert fall i Oslo, gikk på flere kinoer samtidig)[at det var en feil med lyden på de fleste printene er en annen sak), så jeg regner det for svært sannsynlig. Ridley Scott har jo ikke akkurat noe lavere status i dag. Noen som har hørt noe om Brick (2005), om den kommer på kino eller har vært? Finner den ikke på filmweb.no sine sider, og kan ikke huske å ha hørt så mye om den. Eneste jeg vet er at den kan forhåndsbestilles til den 18.september. Noen som vet om den er bra? Den har jo veldig høy score på IMDb, men lurer på om noen her på forumet har synspunkter på filmen. 6193328[/snapback] Venter på den selv, etter å ha lest denne anmeldelsen. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Noen her som har sett The Boondock Saints og kan fortelle meg om den har noe dypere mening? Personlig syntes jeg filmen var genial Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Noen her som har sett The Boondock Saints og kan fortelle meg om den har noe dypere mening? Personlig syntes jeg filmen var genial 6194028[/snapback] Hvilken dypere mening skulle den ha? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 En at de skal drepe alle drittsekkene i byen? Nei jeg hvet ikke derfor spørr jeg:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Ligger nok ikke så veldig mye mer bak enn akkurat det filmen viser. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Så hva syntes du om filmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Er bra den, men veldig lite slitesterk. Blir sinnsykt lei av den etterhvert og den faller i kvalitet for hver visning. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Er Possession og Subconscious Cruelty like tilfredsstillende som de virker? Surrealistisk og tungtfordøyelig skrekk er jo magi i mine ører, men var det en illusjon jeg ble stilt overfor? Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Er criterion utgaver av filmer betydelig bedre enn vanlige dvd'er? Så nemlig at de solgte en den criterion utgaver på platekompaniet på Oslo City. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Absolutt, iallfall i de fleste sammenhenger. De forbedrer gjerne lyd- og bildekvaliteten betydelig, og mye av ekstramaterialet, samt samtlige cover-arts, er eksklusivt for CC. Skal du kjøpe CC-filmer vil jeg dog anbefale deg å handle over nett, da PK overpriser CC besværlig (noen ganger er det dog feilprisinger ute og lusker). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 De selger alle x-files sesongene for 150 kr på play.com Irriterende at jeg ikke kan kjøpe det. Jeg er fattig Noen som vet hva M-Lock betyr? Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Absolutt, iallfall i de fleste sammenhenger. De forbedrer gjerne lyd- og bildekvaliteten betydelig, og mye av ekstramaterialet, samt samtlige cover-arts, er eksklusivt for CC. Skal du kjøpe CC-filmer vil jeg dog anbefale deg å handle over nett, da PK overpriser CC besværlig (noen ganger er det dog feilprisinger ute og lusker). 6194653[/snapback] Nå vet jeg ikke hva de koster på nett, men etter alt snakket om criterion utgavene her så ble jeg ikke så overasket at Yojimbo kostet 249 kr, men de andre filmene jeg så kostet nærmere 350 kr. Edit: Noen som vet om filmer er billige i danmark? Tenker da i butikk og ikke nett. Skal dit snart og lurer på om jeg skal vente med film kjøp til jeg kommer dit. Endret 28. mai 2006 av master air Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) ...hvilket er svært overpriset. Her får du f.eks. Yojimbo, som du refererte til, for ~150,- (riktignok ekskludert frakt, men fremdeles vesentlig billigere). Øvrige CC-utgivelser, så sant det er enkeltutgivelser og ikke bokser, ligger på ~200,-. For opplysningens skyld kan det jo være verdt å nevne at bl.a. Yojimbo får nyutgivelse fra CC. Edit: Noen som vet hva M-Lock betyr? Det er den delen av coveret som låser disken, så vidt jeg minnes. Endret 28. mai 2006 av Zaeira Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Er bra den, men veldig lite slitesterk. Blir sinnsykt lei av den etterhvert og den faller i kvalitet for hver visning. 6194077[/snapback] word! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 De selger alle x-files sesongene for 150 kr på play.com Irriterende at jeg ikke kan kjøpe det. Jeg er fattig Noen som vet hva M-Lock betyr? 6194679[/snapback] Det finnes to ulike typer X-Files-bokser. De første som kom var svære og utrolig dyre. M-Lock er noen nyere bokser, som er billigere og tar mye mindre plass. Ellers er det vel ingen forskjell mellom de to boksene. De inneholder det samme. Hver X-Files-boks inneholder alle episodene fra hver sesong, pluss en bonus-disc (sesong 9 har to bonus-discer). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 De boxene du har av X-files, er disse som selges billig på Play.com nå, right? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Hvem, jeg? Ja, det er M-Lock boksene jeg har. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Når vi snakker om X-Files. Finnes det boxutgaver med alle sesongene i ? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Det fantes en sånn greie for alle de som hadde kjøpt alle M-Lock boksene. Hadde du kjøpt alle sammen, kunne du klistre sånne "beviser" på en lapp og sende dem inn for å få en greie til å sette rundt alle boksene, slik at alt ble som en boks. Desverre gikk vel dette tilbudet ut for over et år siden. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Akkurat nå er det veldig irriterende at jeg ikke har Visa kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg