Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Alle som ikke har kjøpt alien quadrilogy-boksen får nok en sjanse! 399kr på platekompaniet! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Og den er ca. 200 kroner billigere fra amazon: Alien Quadrilogy Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Alle som ikke har kjøpt alien quadrilogy-boksen får nok en sjanse! 399kr på platekompaniet! 6189272[/snapback] Hvor har du det fra? --> platekompaniet.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Fra besøket mitt der tidligere i dag. (platekompaniet på oslo city) Det er, som manx-poengterte, billigere å kjøpe over nettet, men for de som enten ikke orker eller ikke har nettkompatible kort er dette et ganske godt tilbud. Endret 27. mai 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Wow, Amazon.co.uk setter nye rekorder. Jeg bestilte to filmer på onsdagen og de droppet ned i postkassen min i går. 2 dagers behandlings/leveringstid fra England er jammen meg ikke dårlig. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Wow, Amazon.co.uk setter nye rekorder. Jeg bestilte to filmer på onsdagen og de droppet ned i postkassen min i går. 2 dagers behandlings/leveringstid fra England er jammen meg ikke dårlig. 6190456[/snapback] Mer enn vi kan si om posten i Norge. Norge mangler disiplin. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Wow, Amazon.co.uk setter nye rekorder. Jeg bestilte to filmer på onsdagen og de droppet ned i postkassen min i går. 2 dagers behandlings/leveringstid fra England er jammen meg ikke dårlig. 6190456[/snapback] Hehe, det samme har skjedd med meg 2-3 ganger. Noe som er fint med Amazon er at det ALDRI tar lenger tid enn 4 dager fra pakken er sendt (i allefall ikke som Amazon har skylden for). Hos Play er det alltid omvendt. Der tar det ALDRI kortere tid enn fem dager. For tiden har det egentlig bare tatt lengre tid (MYE lengre). Hver gang jeg har bestilt noe i det siste, har det tatt omtrent to uker fra pakken har blitt sendt til jeg har mottat den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Fra besøket mitt der tidligere i dag. (platekompaniet på oslo city) 6190081[/snapback] koster 399 her i tr.heim også Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Hvor i forumet ligger tråden om HW-filmen? Finner den ikke :/ Endret 27. mai 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Da bærer det av sted til Magnus Barfot 2, for å se X-Men III. Sees senere i kveld, da jeg forhåpentligvis er i ekstase. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Hva syns dere om World Trade Center da? Trailer. Endret 27. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva syns dere om World Trade Center da? Trailer. 6192517[/snapback] Høhø, du kan søke i tråden og finne vår lille samtale om den. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvor i forumet ligger tråden om HW-filmen? Finner den ikke :/ 6191682[/snapback] Her er den. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Oppdatering på Blade Runner-fronten. fra hhv Variety (quote 1) og SciFi.com(quote2): 1.Marathon 'Runner' 26/5/06 WB preps 'final cut' of sci-fi classic By DIANE GARRETT Warner homevid has disentangled "Blade Runner's" famously thorny rights issues to pave the way for a September reissue of the remastered "Director's Cut" version, followed by a theatrical release of a version promised to be truly Ridley Scott's final cut. Warner's rights to "Blade Runner" lapsed a year ago, but the studio has since negotiated a long-term license. The pic, now considered a sci-fi classic, has had a troubled history from the start: When Scott ran overbudget, completion bond guarantors took control of it and made substantial changes before its 1982 theatrical release, adding a voiceover and happy ending. That version was replaced by the much better-received director's cut in 1992, but Scott has long been unhappy with it, complaining that he was rushed and unable to give it proper attention. The helmer started working on the final cut version in 2000, but that project was shelved by Warner soon after, apparently because the studio couldn't come to terms with Jerry Perenchio over rights issues. The restored "Director's Cut" will debut on homevid in September, and remain on sale for four months only, after which time it will be placed on moratorium. "Blade Runner: Final Cut" will arrive in 2007 for a limited 25th anniversary theatrical run, followed by a special edition DVD with the three previous versions offered as alternate viewing: Besides the original theatrical version and director's cut, the expanded international theatrical cut will be included. The set will also contain additional bonus materials. The massive "Blade Runner" project comes on the heels of Scott's four-disc treatment for "Kingdom of Heaven," released this week by Fox homevid, less than a year after the pic's initial homevid release. Credit: Variety.com 2.lade Runner Final Cut Due Warner Home Video will issue a new remastered director's cut of the classic SF movie Blade Runner in September now that it has cleared up rights issues, followed by a theatrical release of a version promised to be truly director Ridley Scott's final cut, Variety reported. Warner's rights to Blade Runner lapsed a year ago, but the studio has since negotiated a long-term license. The movie has a troubled history. When Scott ran over budget, completion bond guarantors took control of it and made substantial changes before its 1982 theatrical release, adding a voice-over and a happy ending. That version was replaced by the much better-received director's cut in 1992, but Scott has long been unhappy with it, complaining that he was rushed and unable to give it proper attention. Scott started working on the final cut version in 2000, but that project was shelved by Warner soon after, apparently because the studio couldn't come to terms with Jerry Perenchio over rights issues. The restored "director's cut" will debut on home video in September and will remain on sale for only four months, after which time it will be placed on moratorium. Blade Runner: Final Cut will arrive in 2007 for a limited 25th-anniversary theatrical run, followed by a special-edition DVD with the three previous versions offered as alternate viewing. Besides the original theatrical version and director's cut, the expanded international theatrical cut will be included. The set will also contain additional bonus materials. Altså, restaurert (bilde og lyd) utgave av den eskisterende DC'en til høsten (i begrenset periode), kinoslipp av Scotts nye (egentlige) Director's Cut som 25-års jubileumsutgave neste år, med følgende slipp av DVD-sett med tre versjoner. Noe helt annet: Ny NZ-horror: Black Sheep! Zombiesauer!! Mer info her og her. Endret 28. mai 2006 av Njål Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Nydelige nyheter å få så tidlig på morgenen. Takk for den, Njål! Du bekreftet det vi alle egentlig allerede "vet", men likevel er det fint å få slike bekreftelser. Gleder meg som faen til å endelig få se Blade Runner igjen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Ok, nå fikk jeg ståpels. Er det noen som helst mulighet for at kinoversjonen finner veien sin til Norge? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Tagline på Black Sheep: There are four million sheep in New Zealand....and they're pissed off! :!: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Noen som har hørt noe om Brick (2005), om den kommer på kino eller har vært? Finner den ikke på filmweb.no sine sider, og kan ikke huske å ha hørt så mye om den. Eneste jeg vet er at den kan forhåndsbestilles til den 18.september. Noen som vet om den er bra? Den har jo veldig høy score på IMDb, men lurer på om noen her på forumet har synspunkter på filmen. Endret 28. mai 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Ok, nå fikk jeg ståpels. Er det noen som helst mulighet for at kinoversjonen finner veien sin til Norge? 6193177[/snapback] Må vel nesten håpe på det, de viste jo Alien DC på kino så hvorfor ikke Blade Runner... Edit: Muligheten til å vinne Lois & Clark på side 2: HER! Endret 28. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Takk Njål for infoen, ikke om Blade Runner, men om Black Sheep. Endelig en film å se fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg