Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg så på X-men 3 i kveld. Overraskende bra faktisk. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å se den. Men en kamerat spurte og jeg ble med. X-men er faktisk en serie som har holdt seg stabilt over 3 filmer. En av de beste filmene basert på Marvels tegneserieunivers syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har noen hørt noe mer om Tobe Hooper's Zombies? Stille fra den fronten nå synes jeg..

6184978[/snapback]

Det er med god grunn. Det er ikke Tobe Hoopers film mer. Husker ikke helt detaljene mer, men skal prøve å finne artikkelen hvor jeg leste det.

EDIT: Du kan lese det her

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar

En grei kveld på kino X-Men og MI:III fikk jo hele 2 minutter med frisk luft mellom slagene :)

To meget bra filmer, skal også sies at jeg var den eneste som viste om at man skulle bli sittende ut hele X-Men. Så til slutt så var det bare meg og brodern igjen i salen, kom til slutt en som skulle rydde før neste forestilling og lurte på hvorfor det var folk igjen :!:

Også en annen kjedelig ting som dukket opp i posten i dag, fikk første og andre sesongen av Dead Like Me. Og hvis dere tar en titt på bildet så ser dere feilen, men det gir meg jo en kjangse til å finne ut hvordan returavdelingen til DDD virker :hrm:

Edit: Feil bilde...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Ikke sett den. Men den er neppe god nok til at jeg hadde giddet å se den på TV3 i alle fall.

6185605[/snapback]

De skal ha bonus for at de ikke sendte filmen i 4:3, slik de pleide med alle filmer.

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar

Når man er i gang med å ramse opp høyt rangerte filmer som ikke falt i smak, så kan jo jeg nevne Oldboy. Altfor tynn historie, kjedelige dialoger og dårlige actionscener preget filmen for min del.

Det stod på coveret "Liker du Tarantino, liker du denne". Vel, jeg liker Tarantino, men jeg likte absolutt ikke denne filmen. Bedre blir det ikke når språket er koreansk, uten at jeg bryr meg så veldig mye om akkurat det.

*vente på kritikk* :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg ble skikkelig skuffet da jeg så Ichi the Killer. Etter all hypingen hadde jeg fått for meg at dette var en ultravoldelig godfilm. Men utenom varmtvannstorturen og nipple-scenen var volden helt tegneserieaktig. Filmen ble litt for absurd for min del. Særlig når jeg satt igjen med at moralen historien var at mobbing var galt.

Lenke til kommentar

Hater alt dette Tarantino-tullet! "Tarantino loved this!", "Tarantino liked this!", "Tarantino watched this! He didn't like it, but who cares? He watched it!", osv osv.

Så jævlig idiotisk markedsføring. Fungerer sikkert for en del folk, men om jeg ser en film jeg har lyst til å kjøpe, som har noe skrift om at en regissør eller skuespiller "likte denne filmen", så velger jeg å ikke kjøpe den, og heller finne en annen versjon - fra et annet land om nødvendig.

Anyway, X-Men III gleder jeg meg veldig til. Liker de to forrige utrolig godt (som jeg liker omtrent alle Marvel/DC-filmer veldig godt). Siden Dotten sier at den er bedre, blir jo bare forhåpningene enda høyere. Håper ikke filmen er dårlig! Da skal du ha all skyld, Dotten! :p

Lenke til kommentar
Hater alt dette Tarantino-tullet! "Tarantino loved this!", "Tarantino liked this!", "Tarantino watched this! He didn't like it, but who cares? He watched it!", osv osv.

Så jævlig idiotisk markedsføring. Fungerer sikkert for en del folk, men om jeg ser en film jeg har lyst til å kjøpe, som har noe skrift om at en regissør eller skuespiller "likte denne filmen", så velger jeg å ikke kjøpe den, og heller finne en annen versjon - fra et annet land om nødvendig.

6187041[/snapback]

Tarantino likte Domino. YEAH.

Lenke til kommentar
Er det noen som er enig med meg at Da Vinci Koden fungerer greit som en illustrasjon men er helt rumpekjørt som film? :)

6189189[/snapback]

Nei, jeg synes den er helt ok. Ikke like spennende som boka, men absolutt godkjent underholdning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...