NightKeeper Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Oke'ëy. Ble litt.. Ergelig Arrgh. Hvorfor spurte jeg in the first place ! men da dropper jeg haikernes guide til galaksen hvertfall, siden dere var så bombesikre på de 2 andre The Good the bad the ugly eller Star Wars III jeg sier igjen : jeg har ikke sett noen av dem før. 6185172[/snapback] Velg GBA, selvom episode III er en flott film, kan den ikke måle seg med Leones masterpiece. GBA er tidenes beste film etter Gudfaren 1 / 2. Clint Eastwood er fantastisk som The Man With No Name / Blondie, selve definisjonen på mann. Eli Wallach er det humoristiske innslaget, man må jo bare bli sjarmert av den barnslige ondskapen hans. Og Lee v. Cleef som Angel Eyes, gotta love it, ond tvers gjennom! Musikken til Morricone er utrolig, en av verdens mest kjente themes. Ecstacy of Gold er gåsehudfaktor 100, når Tuco løper på kirkegården. Trenger jeg å nevne duellen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) 'The Good, the Bad, and the Ugly er jo så mange ganger bedre en SWIII at de kan ikke sammenlignes en gang. er som å sankke om: hva skal jeg spise i dag en saftig biff(GBU) eller skal jeg slikke do skåla etter litt rester får gårsdagens middag(SWIII) Endret 26. mai 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva er best? Å se myrdede barn eller ræva til Eli Wallach? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hva er best? Å se myrdede barn eller ræva til Eli Wallach? 6185317[/snapback] ræva til Eli Wallach så klart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Vi får håpe han allerede har satt på Star Wars, uten at jeg må slenge dritt om den andre filmen for dèt (som visse andre her gjør som agitasjon for "sin" film) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hvis det er fredag i dag så blir det tgtbtu i morra. Hvis ikke - neste uke Ble star wars III. Men seff har sykt lyst til å se den ndre også. Men lørdag er mer klasisk film dag heh *slenger på en pizza* yay Pizza og star wars III ftw ! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Nå fikk du nettopp hat-status blant mange forummedlemmer her Moff. Håper du lever i skam. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 måtte jeg brenne i helvette... det var nesten tilfeldig valg ! jeg ser uansett The Good the Bad and the ugly i morra !! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) LOL, å få hatstatus blant halvarrogante filmnerder Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ikke vondt ment er vel like ille som å få en fotballspiller utvist i FIFA 2000. You just don't care EDIT: Citizen Kane er FORFERDELIG. FORFERDELIG Hvor mange filmg33ks hater meg nå? Endret 26. mai 2006 av cun Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Citizen Kane er jo en god film, men den er kjedelig som bare det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er ikke dette selvmotsigende? Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg funderer på om jeg skal se The Pledge på TV3 om ti minutter. Det som taler imot er at den går på TV3. Jeg er usikker på hvor bra filmen er uansett. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 så nå gikk jeg automatisk over til lag 2 ? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Så absolutt ikke cun. Det finnes da drøssevis med kjedelige, men allikevel utrolig gode filmer. Ta Pianisten f.eks. Langdryg og til tider ganske kjedelig, men for en film. Endret 26. mai 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg funderer på om jeg skal se The Pledge på TV3 om ti minutter. Det som taler imot er at den går på TV3. Jeg er usikker på hvor bra filmen er uansett. Noen som har sett den? 6185595[/snapback] Ikke sett den. Men den er neppe god nok til at jeg hadde giddet å se den på TV3 i alle fall. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Så absolutt ikke cun. Det finnes da drøssevis med kjedelige, men allikevel utrolig gode filmer. Ta Pianisten f.eks. Langdryg og til tider ganske kjedelig, men for en film. 6185599[/snapback] Non action filmer kan værekjedelige. Men pianisten for eksempel. dialogene og plottet for eksempel gjør den tvert i mot kjedelig Gjøkeredeter spennende på et psykologisk plan..Hvis du skjønner Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Politiskolen 2 på tvn! 6185694[/snapback] En "styr unna TV Norge i halvannen time"-melding fra Stine. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Imdb.com er din beste venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg