Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Oke'ëy. Ble litt..  Ergelig :p Arrgh. Hvorfor spurte jeg in the first place ! men da dropper jeg haikernes guide til galaksen hvertfall, siden dere var så bombesikre på de 2 andre ;)

The Good the bad the ugly eller Star Wars III

jeg sier igjen : jeg har ikke sett noen av dem før.

6185172[/snapback]

Velg GBA, selvom episode III er en flott film, kan den ikke måle seg med Leones masterpiece. GBA er tidenes beste film etter Gudfaren 1 / 2.

Clint Eastwood er fantastisk som The Man With No Name / Blondie, selve definisjonen på mann. Eli Wallach er det humoristiske innslaget, man må jo bare bli sjarmert av den barnslige ondskapen hans. Og Lee v. Cleef som Angel Eyes, gotta love it, ond tvers gjennom!

Musikken til Morricone er utrolig, en av verdens mest kjente themes. Ecstacy of Gold er gåsehudfaktor 100, når Tuco løper på kirkegården.

Trenger jeg å nevne duellen? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

'The Good, the Bad, and the Ugly er jo så mange ganger bedre en SWIII at de kan ikke sammenlignes en gang.

er som å sankke om: hva skal jeg spise i dag en saftig biff(GBU) eller skal jeg slikke do skåla etter litt rester får gårsdagens middag(SWIII)

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

hvis det er fredag i dag så blir det tgtbtu i morra. Hvis ikke - neste uke

Ble star wars III. Men seff har sykt lyst til å se den ndre også. Men lørdag er mer klasisk film dag :p heh

*slenger på en pizza* yay

Pizza og star wars III ftw !

Lenke til kommentar

LOL, å få hatstatus blant halvarrogante filmnerder Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ikke vondt ment
er vel like ille som å få en fotballspiller utvist i FIFA 2000. You just don't care ;)

EDIT:

Citizen Kane er FORFERDELIG. FORFERDELIG

Hvor mange filmg33ks hater meg nå? :p

Endret av cun
Lenke til kommentar
Jeg funderer på om jeg skal se The Pledge på TV3 om ti minutter.

Det som taler imot er at den går på TV3. Jeg er usikker på hvor bra filmen er uansett.

Noen som har sett den?

6185595[/snapback]

Ikke sett den. Men den er neppe god nok til at jeg hadde giddet å se den på TV3 i alle fall.

Lenke til kommentar
Så absolutt ikke cun. Det finnes da drøssevis med kjedelige, men allikevel utrolig gode filmer. Ta Pianisten f.eks. Langdryg og til tider ganske kjedelig, men for en film. :love:

6185599[/snapback]

Non action filmer kan værekjedelige. Men pianisten for eksempel. dialogene og plottet for eksempel gjør den tvert i mot kjedelig ;)

Gjøkeredeter spennende på et psykologisk plan..Hvis du skjønner

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...