Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Ikke glem goreexplotationfilmer som f.eks Scrapbook, August Underground og Murder Set Pieces!.  :cool:

6184298[/snapback]

Skal nevnes, men utdyper det ikke så mye ettersom jeg har skrevet en lignende tekst om Grindhouse/exploitation tidligere i år :!: Engelsklæreren hater meg.

Lenke til kommentar
I kveld blir det enten : The Good The Bad And the ugly, StarWars III eller haikernes guide til galaxen på den nye supermaskinen og den nye super TV'en.

velge en tilfeldig tror jeg, med mindre noen har noen meninger hvilken som er best ?

6184987[/snapback]

The Good, the Bad and the Ugly selvfølgelig. Du må ikke en gang tenke på å prøve å sette på Star Wars foran denne filmen. Nesten litt skuffet over at du i det hele tatt vurder Star Wars i en slik sammenheng. :(

Lenke til kommentar

Oke'ëy. Ble litt.. Ergelig :p Arrgh. Hvorfor spurte jeg in the first place ! men da dropper jeg haikernes guide til galaksen hvertfall, siden dere var så bombesikre på de 2 andre ;)

The Good the bad the ugly eller Star Wars III

jeg sier igjen : jeg har ikke sett noen av dem før.

Lenke til kommentar

Mener du at han kommer til å angre hvis han velger The Good, the Bad and the Ugly? :hrm:

La oss si det slik: Om det er en stor fan av Star Wars er det vel ingenting i veien for at du velger den her. Om du vil ha en generelt god film, som 9/10 mennesker på denne jord mener er en film høyt oppe på terningen, velger du denne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...