LarsP Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Ikke glem goreexplotationfilmer som f.eks Scrapbook, August Underground og Murder Set Pieces!. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Ikke glem goreexplotationfilmer som f.eks Scrapbook, August Underground og Murder Set Pieces!. 6184298[/snapback] Skal nevnes, men utdyper det ikke så mye ettersom jeg har skrevet en lignende tekst om Grindhouse/exploitation tidligere i år :!: Engelsklæreren hater meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 har noen hørt noe mer om Tobe Hooper's Zombies? Stille fra den fronten nå synes jeg.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 I kveld blir det enten : The Good The Bad And the ugly, StarWars III eller haikernes guide til galaxen på den nye supermaskinen og den nye super TV'en. velge en tilfeldig tror jeg, med mindre noen har noen meninger hvilken som er best ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Star Wars Episode III: Revenge of the Sith er jo klart best. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) spesielt når man ikke har sett den ?? har ikke sett den skjønner du Da blir det vel den. Hvor god er den i forhold til de 2 andre ? I og II Endret 26. mai 2006 av Moff Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 SPESIELT når du ikke har sett den. Synd du ikke fikk sett den på kino. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 I kveld blir det enten : The Good The Bad And the ugly, StarWars III eller haikernes guide til galaxen på den nye supermaskinen og den nye super TV'en. velge en tilfeldig tror jeg, med mindre noen har noen meninger hvilken som er best ? 6184987[/snapback] The Good, the Bad and the Ugly selvfølgelig. Du må ikke en gang tenke på å prøve å sette på Star Wars foran denne filmen. Nesten litt skuffet over at du i det hele tatt vurder Star Wars i en slik sammenheng. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Neinei. Hvis du har litt tid er The Good, the Bad and the Ugly klart førstevalget. Star Wars III er den klart beste av de nye, men det sier jo svært lite. Den er langt unna god gammel SW, og enda lenger unna The Good, the Bad and the Ugly. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Star Wars eter The Good, the Bad and the Ugly. "Men den western-filmen er jo en klassiker og en precursor for mange moderne filmerLOL!1!1!!1!1!!" Hva så? Star Wars Episode III er fremdeles mye bedre Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 2 mot 1 cun. Vi vinner. Du skal se TGtBatU! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Haha. Dotten, sleng ut en poll: "Hva skal Moff se i kveld?" Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Oke'ëy. Ble litt.. Ergelig Arrgh. Hvorfor spurte jeg in the first place ! men da dropper jeg haikernes guide til galaksen hvertfall, siden dere var så bombesikre på de 2 andre The Good the bad the ugly eller Star Wars III jeg sier igjen : jeg har ikke sett noen av dem før. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 De er begge gode filmer, men jeg ville valgt Star Wars III hvis du skal teste nytt anlegg og utstyr Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Rettelse: Bare ny TV, ikke noe anlegg. Det har derfor ingenting å si hvilken film du velger på siden. Hva med å gå utifra IMDbs Topp 250 liste? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Rettelse: Bare ny TV, ikke noe anlegg. Det har derfor ingenting å si hvilken film du velger på siden. 6185205[/snapback] Jojjo. Ny tv og annlegg : ) widescreen faktisk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Widescreen og ikke 4:3? Test ut Star Wars, du. Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 'The Good, the Bad, and the Ugly' er en film du vil huske. Den er en skikkelig klassiker med skikkelig steming - mye takket være tidenes beste filmmusikk levert av Ennio Morricone. 'The Good, the Bad and the Ugly' er i alle fall en av de beste filmene i min samling. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Mener du at han kommer til å angre hvis han velger The Good, the Bad and the Ugly? La oss si det slik: Om det er en stor fan av Star Wars er det vel ingenting i veien for at du velger den her. Om du vil ha en generelt god film, som 9/10 mennesker på denne jord mener er en film høyt oppe på terningen, velger du denne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Har da ikke sagt at han ville ha angret på å velge spaghettiwestern. Jeg syns den er litt langdryg, mens Episode III er en film jeg får tårer i øynene av (+ fancy bancy effekter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg