Deathie Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jo, det skal det. Likte du dem ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Nei, det er noe av det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Bedre enn 1 og 2 ja. Jeg likte begge de originale filmene, det er takket være dem at det ble blåst liv i filmatiseringen av superhelter. Denne filmen er annerledes. De politiske tonene og personlige konfliktene tones ned, selv om filmen gir sterke øyeblikk hvor de kommer frem. Det fungerer ypperlig mye takket være de to første filmene. Der ble det fokusert såpass på det i de at Rattner trygt kan legge fokusen til andre steder. Filmen er mer gripendes og langt mer sjokkerendes, du vil lure på hvem som vil overleve, garantert. I begynnelsen var jeg redd for at jeg skulle kjede meg litt, for jeg lurte på hvor actionen kom. Og så med ett kom den. Den serverer mye av det som er savnet i første filmene når det kommer til kamper. Det er et absoullt verdig punktum for trilogien. Og et tips; Filmen er ikke over selv om rulleteksten er kommet. Vent til den er ferdig og man får 30 sekunders scene som er veldgi essensiell og viktig. En fin fin vri. Endret 24. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Da må X-Men II sees en gang til, før det farer av sted til kinoen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Bedre enn 1 og 2 ja. Jeg likte begge de originale filmene, det er takket være dem at det ble blåst liv i filmatiseringen av superhelter. Denne filmen er annerledes. De politiske tonene og personlige konfliktene tones ned, selv om filmen gir sterke øyeblikk hvor de kommer frem. Det fungerer ypperlig mye takket være de to første filmene. Der ble det fokusert såpass på det i de at Rattner trygt kan legge fokusen til andre steder. Filmen er mer gripendes og langt mer sjokkerendes, du vil lure på hvem som vil overleve, garantert. I begynnelsen var jeg redd for at jeg skulle kjede meg litt, for jeg lurte på hvor actionen kom. Og så med ett kom den. Den serverer mye av det som er savnet i første filmene når det kommer til kamper. Det er et absoullt verdig punktum for trilogien. Og et tips; Filmen er ikke over selv om rulleteksten er kommet. Vent til den er ferdig og man får 30 sekunders scene som er veldgi essensiell og viktig. En fin fin vri. 6171552[/snapback] ah tørker skjermen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som har sett "Lady Vengeance"? 6170762[/snapback] Ja. Sjekk ut min mening her. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Så Da Vinci koden i kveld. Syns egentlig det var en god film jeg . Hanks kan kanskje virke litt uengasjert i rollen, men ellers syns jeg den var bedre enn de fleste kritikerne mente. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som har sett "the last weekend" ? er den bra? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg liker superhelt filmer, men ghost rider ser litt vel ekstremt ut, eller? http://www.apple.com/trailers/sony_picture...ernational.html Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Eneste minuset som jeg kan se sånn med en gang er at den er laget av Mark Steven Johnson mannen bak Daredevil. Men det er ikke godt å vite, de sier jo at director's cuten av DD er mye bedre en kino versjonen, noe som jeg skal finne ut nå. Så det kan jeg jo gi en tilbakemelding om et par timer tid... Noen av effektene virker å være litt på uferdige, men den skal jo ikke komme før om en 8-9 månder så det kan jo bli veldig bra. Er en av de tegneserie filmene som jeg har sett litt fram til siden jeg hørte om den for et par års tid siden. Edit: Her finner dere HD utgaven av teasern: Deilig HD Edit 2: Må få lov til å si at DD-DC er et par hakk bedre en kinoversjonen. Den ekstra halvtimen gjør ganske mye for filmen, får litt mer historien bak. Det er synd at så mange ikke kommer til å se denne versjonen av filmen og sitter igjen med et heller dårlig inntrykk. Gikk vel fra en femmer/sekser til en sterk sjuer. DTS lydsporet er meget bra... Endret 25. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vurderer å kjøpe: Killing Zoe The Family Man Evil Dead Den 13. Krigeren Notting Hill Alt fra CDON for 198 kr + frakt. Er dette noe å satse på synes dere? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det ser virkelig bra ut. Fin liste. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 En del fine filmer der, og prisen er da definitivt til å komme over. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Så jeg burde slå til med andre ord? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Tja, noen her vil vel protestere på Notting Hill, blant annet. Love Actually er vel en bedre film i denne kategorien. Den koster mer, men jeg vil si det er verd det, om du liker britisk romantisk komedie. Killing Zoe er etter min mening ikke akkurat den beste filmen en kan kjøpe. Ville egentlig heller foreslått Donnie Brasco, The Machinist, CopLand, Kung Pow, Blue Velvet eller One Night At McCool's da, i stedet for Zoe (alle disse er "3-for-99"). The 13th Warrior er en utrolig kul vikingfilm for de som ikke bryr seg 100% om historisk nøyaktighet. Kjempefin actionfilm med et veldig bra soundtrack. Evil Dead er, vel... Den kan være knallbra, eller drittdårlig, alt etter hvor mye du liker slike filmer (jeg elsker den nå - hele trilogien). Du får avgjøre selv. Les litt om filmene på Amazon.co.uk og IMDB (både synopsis og brukeranmeldelser), så får du i det minste et lite innblikk i hva filmene handler om, og omtrent hvor gode de er. Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Da hadde jeg nettopp sett Magnolia. Finfin film, skjønner at mange liker filmen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 så akuratt "fun with Dick and Jane". Egentlig ikke noe ekstremt god film, Men Jim Cary fenger meg (som altid ) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Stort nærmere å måtte betale mva og gebyr på en pakke enn det jeg var i dag, det blir lenge til neste gang det er ganske sikkert. Det var stemplet tollpliktig i fint blått blekk på pakke :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hmm, kom akkurat på at jeg har en relativt stor oppgave i engelsk som må være ferdig skrevet og innsendt innen i morgen kveld. Heldigvis er oppgaen om Skrekkfilmens utvikling (ah, gleden av fritt oppgavevalg). Skulle til å begynne nå akkurat, men støtte på et dilemma. Jeg må dessverre holde meg til under 8 dataskrevne sider, og ettersom jeg har litt trøbbel med å begrense meg når det gjelder dette emnet, er jeg litt usikker på hva jeg skal ta med. Burde jeg nevne Robertsons phantasmagorie-visninger med tanke på at jeg har såpass liten plass å utdype meg på? EDIT Endret 26. mai 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Syns du skal ta det med. Du trenger jo ikke å gå så veldig dypt inn på det. Ellers burde du vel ta med Nosferatu, kanskje litt Hammer Horror, zombie filmene, 70-tallets slashere, splatter filmene som ble ganske så populære på 80-tallet, J-Horror, og den ekstreme trangen til å remake alt av grøssere for tiden. Det finnes jo mye å skrive om i et slikt emne, veldig bra emne forresten, og det jeg har skrevet er ting jeg kom på etter en 2 minutters brainstorm. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg