Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Smalville =  :thumbdown:

6164842[/snapback]

:w00t:

Endelig en som synes det samme som meg! Jeg synes ikke serien er dritt eller noe sånn. Før, da det nettopp hadde startet, fulgte jeg faktisk med på det litt - men nå synes jeg det er alt for... tja, såpete? Det minner rett og slett om en såpeserie.

Lana er forresten oppskrytt også. Makan til beinrangel. :p

For min del ble serien hinsides latterlig da jeg så en episode der Clark stopper tiden. Tror det var Lana som hadde en kule fra pistol kommende mot seg. Clark stoppet tiden, løp og fjernet kulen som sto stille i luften, for så å skru på tiden igjen. :shrug: Latterlig? I think so.

Lana kan være ganske pen:

post-38745-1148481560_thumb.jpg

6169348[/snapback]

Han stopper jo ikke tida. Han springer fortere en alt annet og da går jo det som er rundt han seinere. Vist du ser nøye etter så beveger alt rundt seg, bare veldig seint..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, Deathie følger med! :p

Supermann har vel aldri klart å påvirke noe annet enn seg selv. Han kan fly, hoppe, løpe og alt sånn, men å påvirke tid og rom har han nok ikke. Den dagen det skjer i Smallville, skal jeg være enig med deg i at serien er tragisk.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Det hjelper ikke uansett. Boikott!

Den kulen står stille! Er jeg sikker på. Snakker vi om samme episode? :hmm:

6169409[/snapback]

Hehe, han stopper ikke tiden nei. Som nevnt så beveger han seg så fort at dette er måten man har valgt å visualisere det på.

Smallville er middelmådig. Tom Welling har sine gode øyeblikk som Clark Kent, men er langt fra optimal til rollen.

Det som hever serien er uten tvil John Glover og Michael Rosenbaum som henhodsvis Far og sønn Luthor. De spiller mesterlig.

Litt over en time til jeg sitter i salen og ser X-Men III nå. GLeder meg :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Angående Supermann så er det endel forskjellige klipp der ute fra årets store film;

Tv-klipp (reklamesnutter):

Trailere:

http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s...trailer_500.asx

Teaser:

http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s.../teaser_500.asx

Finnes det forresten noen som kan vise til bedre theme musikk enn John Williams? Med Supermann, Star - Wars, Indiana Jones og Haisommer themesene på samvittigheten har han virkelig bidratt til storhetene

Lenke til kommentar

Ganske så i ekstase nå. En kamerat skal til USA om et par uker og har tilbudt å ta med film(er) tilbake. Criterion blir selvsagt prioritert da, og naturlig på utgivelser som øvrig overstiger mva-grensa. Tenker jeg går for The Adventures of Antoine Doinel. Har siklet ulovlig mye etter denne. Kun sett Les Quatre Cents Coups fra boksen, men den var til gjengjeld fantastisk, så jeg higer etter mer Truffaut - og Criterion.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...