InsertNumLock Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Smalville = 6164842[/snapback] Endelig en som synes det samme som meg! Jeg synes ikke serien er dritt eller noe sånn. Før, da det nettopp hadde startet, fulgte jeg faktisk med på det litt - men nå synes jeg det er alt for... tja, såpete? Det minner rett og slett om en såpeserie. Lana er forresten oppskrytt også. Makan til beinrangel. For min del ble serien hinsides latterlig da jeg så en episode der Clark stopper tiden. Tror det var Lana som hadde en kule fra pistol kommende mot seg. Clark stoppet tiden, løp og fjernet kulen som sto stille i luften, for så å skru på tiden igjen. Latterlig? I think so. Lana kan være ganske pen: 6169348[/snapback] Han stopper jo ikke tida. Han springer fortere en alt annet og da går jo det som er rundt han seinere. Vist du ser nøye etter så beveger alt rundt seg, bare veldig seint.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hehe, Deathie følger med! Supermann har vel aldri klart å påvirke noe annet enn seg selv. Han kan fly, hoppe, løpe og alt sånn, men å påvirke tid og rom har han nok ikke. Den dagen det skjer i Smallville, skal jeg være enig med deg i at serien er tragisk. Endret 24. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Det hjelper ikke uansett. Boikott! Den kulen står stille! Er jeg sikker på. Snakker vi om samme episode? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Han beveger seg bare raskt. Det er slik at vi skal få med oss hva han gjør. Slik har han jo gjort i flere episoder (selv på tiden da jeg fulgte med gjorde han det). Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Det hjelper ikke uansett. Boikott! 6169409[/snapback] Ditto! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Dizzer dere virkelig supermann Jeje, enig at de overdriver litt i Smallville, men det er skøy alikevel.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Følger ikke med på smallville selv faktisk. Liker ikke den typen serier egentlig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Lana kan være ganske pen: 6169348[/snapback] Tja. Hadde hun greid å sett mer "normal" eller "Down to earth" ut, så hadde det kanskje vært interessant. Hvorfor ikke se litt mer ut som vanlige mennesker? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Det hjelper ikke uansett. Boikott! Den kulen står stille! Er jeg sikker på. Snakker vi om samme episode? 6169409[/snapback] Hehe, han stopper ikke tiden nei. Som nevnt så beveger han seg så fort at dette er måten man har valgt å visualisere det på. Smallville er middelmådig. Tom Welling har sine gode øyeblikk som Clark Kent, men er langt fra optimal til rollen. Det som hever serien er uten tvil John Glover og Michael Rosenbaum som henhodsvis Far og sønn Luthor. De spiller mesterlig. Litt over en time til jeg sitter i salen og ser X-Men III nå. GLeder meg Endret 24. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Angående Supermann så er det endel forskjellige klipp der ute fra årets store film; Tv-klipp (reklamesnutter): http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s...tvspot3_500.asx http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s...tvspot4_500.asx http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s...tvspot2_500.asx http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s...tvspot1_500.asx Trailere: http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s...trailer_500.asx Teaser: http://raincloud.warnerbros.com/wbmovies/s.../teaser_500.asx Finnes det forresten noen som kan vise til bedre theme musikk enn John Williams? Med Supermann, Star - Wars, Indiana Jones og Haisommer themesene på samvittigheten har han virkelig bidratt til storhetene Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) I kveld kl 8 skal jeg se Da Vinci koden. Vurderer om jeg skal se X-Men 3 og. Supermann Returns er jeg nesten sikker på at jeg vil se. Endret 24. mai 2006 av quakie Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Ganske så i ekstase nå. En kamerat skal til USA om et par uker og har tilbudt å ta med film(er) tilbake. Criterion blir selvsagt prioritert da, og naturlig på utgivelser som øvrig overstiger mva-grensa. Tenker jeg går for The Adventures of Antoine Doinel. Har siklet ulovlig mye etter denne. Kun sett Les Quatre Cents Coups fra boksen, men den var til gjengjeld fantastisk, så jeg higer etter mer Truffaut - og Criterion. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Fantastisk heit boks, nå kommer du jo unna med ca 400-450,-. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Kanskje tenke over å bestille den når neste DDD 20%off-kuponger dukker opp (og la kjæresten i USA "låne" den før hun sender den videre/tar den med seg). Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Ser de sender den originale Ocean's Eleven fra 1960 på NRK2 i kveld. Kanskje noen skal se? Jeg selv får ikke sett den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Ser de sender den originale Ocean's Eleven fra 1960 på NRK2 i kveld. Kanskje noen skal se? Jeg selv får ikke sett den. 6170401[/snapback] Jeg så ingenting i del filmen. Originalen er ikke alltid best. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som har sett "Lady Vengeance"? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Tilbake fra kino og X-Men III. En film som sjokkerte, som fikk publikum til å applaudere og som ga frysninger på ryggen. Filmen tok meg fulstendig på senga, hadde ikke ventet at den skulle være så ekstremt bra. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Bedre enn nummer 1 og 2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Bedre enn nummer 1 og 2? 6171430[/snapback] Skal vel egentlig ikke så mye til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg