Döden Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tipper Scorsese ikke vinner noe særlig som vanlig. Typisk hadde vært om de lot han vinne bare for å vinne. (Tenker i den retning av Denzel Washington for Training Day). Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hva har skjedd med 70' show på tv2? Til min store fortvilelse så sender de pizzagjengen nå(ikke at det er en dårlig serie, men 70' show er bedre) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du kan jo sende en e-post til tv2 å spørre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 The project was originally planned for Steven Spielberg but due to his workload it eventually landed in the hands of critically acclaimed Norwegian director Petter Næss. This will be his first US production. Mozart and the Whale Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Noen som vet om/når Veiviseren kommer på DVD? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Den skulle komme i dag, så vidt jeg vet. Etter et lite googlesøk, fant jeg denne linken... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvorfor i alle dager har ikke IMDb fått med seg Naboer? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg var på Free Record Shop i går (18.), og der sto Veiviseren i annehver hylle omtrent. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hvorfor i alle dager har ikke IMDb fått med seg Naboer? Husker Villmark og tok veldig lang tid før den kom. Hvis du har så lyst å se den på IMDb, så kan du vel legge den inn selv. Endret 19. mars 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 "Bringing The Graphic Novel To Life" - Er en 10 minutters behind the scene greie om Sin City. Herregud som jeg gleder meg til den filmen! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "Bringing The Graphic Novel To Life" - Er en 10 minutters behind the scene greie om Sin City. Herregud som jeg gleder meg til den filmen! Jepp. Filmen ser ut til å være den beste 'tegneserieadopsjonen' på år og dag (Ikke at Spider-Man var dårlig). Dette har bare sett helt rått ut siden den første traileren ble sluppet. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 "Bringing The Graphic Novel To Life" - Er en 10 minutters behind the scene greie om Sin City. Herregud som jeg gleder meg til den filmen! Jepp. Filmen ser ut til å være den beste 'tegneserieadopsjonen' på år og dag (Ikke at Spider-Man var dårlig). Dette har bare sett helt rått ut siden den første traileren ble sluppet. Grr! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 "Bringing The Graphic Novel To Life" - Er en 10 minutters behind the scene greie om Sin City. Herregud som jeg gleder meg til den filmen! Gleder du deg plutselig nå? Du gledet deg ikke før. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Det ser jo helt fantatisk ut. Eneste som irriterte meg med den "dokumentaren" var at vi ikke fikk sett Rutger Hauer. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ingen her som ser Rose Red på TVNorge? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er det noen (wh1te?) som vet noe om hva videoutleiesjapper betaler for en DVD som skal leies ut, og om det er forskjell i prisene f.eks. avhengig av hvor populær filmen er? Jeg skulle leie boondock saints idag, og de hadde ikke filmen i det hele tatt! Men 100+ filmer med "teh' rockzor" og "Vin Diesel" det har de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er det noen (wh1te?) som vet noe om hva videoutleiesjapper betaler for en DVD som skal leies ut, og om det er forskjell i prisene f.eks. avhengig av hvor populær filmen er? Jeg skulle leie boondock saints idag, og de hadde ikke filmen i det hele tatt! Men 100+ filmer med "teh' rockzor" og "Vin Diesel" det har de. Ca 400 per DVD. Storfilmer som for eksempel Bad Santa (storfilm i den forstand at den leies mye ut) tas det inn mange av om gangen og butikkene får da rabatt. I gamle dager kostet èn VHS 1000 spenn. Vi har ikke Boondock Saints heller. De fleste (les: alle) videobutikker tenker fortjeneste og tar derfor bare inn nyheter som de tror at folk kommer til å leie, eller som de får billig fra en distributør. Vi tok for eksempel inn 52 stk av Bad Santa, mens andre filmer som Shaun of the Dead får vi kun en av. Helt tragisk spør du meg. De fleste som jobber i videobutikker, i alle fall de små, blir bedt om å anbefale filmer de har mye av, altså store drittfilmer som butikken betaler lite for å ta inn. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kikket nettopp gjennom 6000 titler på DVD Pacific Men fant faktisk 18 interessante DVD'er, og alle til under 40 kr hver Så var det bare å få tak i litt penger... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kikket nettopp gjennom 6000 titler på DVD Pacific Men fant faktisk 18 interessante DVD'er, og alle til under 40 kr hver Så var det bare å få tak i litt penger... Hva ligger frakten på? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva ligger frakten på? http://www.dvdpacific.com/ShippingInfoDesc.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg