Manx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hvorfor har ingen sagt at Brokeback Mountain var en.. ja. Slik film!? orka rett og slett ikke se hele. 6162120[/snapback] Hvorfor sa ingen at Titanic sank mot slutten av filmen? Hvorfor sa ingen at Jesus dør i The Passion of the Christ? 6162208[/snapback] Hjertelig takk for spoiler... 6162220[/snapback] PS! Ikke se traileren til World Trade Center, kjempe spoiler Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Om WTC-filmen: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Steven Seagal banker terroristene og redder tårnene. Filmer er basert på en sann historie. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hvorfor har ingen sagt at Brokeback Mountain var en.. ja. Slik film!? orka rett og slett ikke se hele. 6162120[/snapback] Hvis du med "...en.. ja. Slik film!?" mener det jeg tror du mener (at den overfladisk sett handler om to menn som blir glad i hverandre og også[!!!||||!!] har sex[!] med hverandre[!!!1||1!]), så må jeg få lov til å lure på: A. Hvilken planet du lever på? Det har vært omtalt at akkurat det er den overfladiske handlingen til det kjedsommelige, også her på forumet. B. Hvilken planet lever du på? Hva er problemet med at man viser den ene, store, umulige kjærligheten mellom to mennesker som kjærlighet (også seksuell) mellom to menn i et miljø der det til de grader ikke er akseptert? (Tips: Det er dét filmen handler om: Umulig, uoppnådd, ikke levd kjærlighet. Mann til mann-forholdet er overflate, men det som gjør kjærligheten umulig i dette miljøet). Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Min dag ble i stor grad ødelagt av denne nyheten: Return of the Living Dead remake. Hvorfor i helvete skal folk drive på å remake filmer? Kan de virkelig ikke tenke ut noe nytt og originalt. Men ingenting er vel hellig etter Omen remaken. Snart er vel Rosemarys Baby oppe for hogg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Syns du remaken av Dawn of the Dead var dårlig også, eller? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Syns du remaken av Dawn of the Dead var dårlig også, eller? 6164250[/snapback] Det er jo et av få unntak som bekrefter regelen vil nå jeg si... Så nettopp Miike's Dead or Alive og har nå sett noe jeg ikke kom til å se i en film noen gang en hunde-fluffer :!: Og slutten var jo litt over the top for å si det sånn, datt litt av der men ellers en kul film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jepp, si "fuck yourself" til folk som har andre meninger 6161476[/snapback] Det hadde ingenting med å ha en annen mening, men å påstå at jeg er sneversynt fordi jeg har en personlig tilknytning til WTC, fordi jeg har familie som bor og jobber i nærheten av bygningen. Den skrekken av å ikke vite om de overlevde fordi telefonene ikke fungerte er ikke noe jeg vil bli minnet om. Jeg setter derfor ikke pris på å få anklagelser slengt i trynet, og svarte med å be ham ha samleie med seg selv. Kanskje en sterk reaksjon, men slikt er menneskelig. Jeg beklager herved for tort og svie som følge av den sterke ordbruken, og håper han ikke lever med traumer resten av sitt liv. Jeg ønsker ham velkommen til filmforumet, og gratulerer ham med en glimrende start. hvorfor har ingen sagt at Brokeback Mountain var en.. ja. Slik film!? orka rett og slett ikke se hele. 6162120[/snapback] Hvorfor sa ingen at Titanic sank mot slutten av filmen? Hvorfor sa ingen at Jesus dør i The Passion of the Christ? 6162208[/snapback] Nemo: Passion er et dårlig eksempel, typisk Hollywood å legge til en happy ending hvor han står opp fra de døde. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Syns du remaken av Dawn of the Dead var dårlig også, eller? 6164250[/snapback] Jeg er imot løpende zombier, men ble faktisk positivt overrasket. Det er ikke en av mine favoritt filmer, men syns absolutt de gjorde en bra jobb med filmen. Men er egentlig fundamentalt imot remakes. Selv om det fins unntak fra regelen, f.eks. The Thing. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hellige himmel så god Du Rififi Chez Les Hommes var. Øvrige Dassin-filmer å anbefale? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har faktisk bare sett remaken av Dawn of the dead. Av de andre Romero filmene har jeg sett night of the living dead som jeg eier på dvd, svart-hvitt film . Får vel se land of the dead og. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har faktisk bare sett remaken av Dawn of the dead. Av de andre Romero filmene har jeg sett night of the living dead som jeg eier på dvd, svart-hvitt film . Får vel se land of the dead og. 6164694[/snapback] Du må jo se hele greia: Night, Dawn, Day og Land. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Syns du remaken av Dawn of the Dead var dårlig også, eller? 6164250[/snapback] Shaun of the Dead? ( ) Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har faktisk bare sett remaken av Dawn of the dead. Av de andre Romero filmene har jeg sett night of the living dead som jeg eier på dvd, svart-hvitt film . Får vel se land of the dead og. 6164694[/snapback] Du må jo se hele greia: Night, Dawn, Day og Land. 6164722[/snapback] Day of the dead var det den het ja! Husket ikke hva den siste het. Mangler den originale dawn, day og land da. Men land of the dead er vel ingen remake? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hellige himmel så god Du Rififi Chez Les Hommes var. Øvrige Dassin-filmer å anbefale? 6164668[/snapback] Fikk den nylig anbefalt, hvordan var den dialogfrie heist-scenen? Jeg har hørt mye bra. Bestiller den så snart jeg får lønn. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har faktisk bare sett remaken av Dawn of the dead. Av de andre Romero filmene har jeg sett night of the living dead som jeg eier på dvd, svart-hvitt film . Får vel se land of the dead og. 6164694[/snapback] Du må jo se hele greia: Night, Dawn, Day og Land. 6164722[/snapback] Day of the dead var det den het ja! Husket ikke hva den siste het. Mangler den originale dawn, day og land da. Men land of the dead er vel ingen remake? 6164757[/snapback] Land of the Dead er ingen remake. Til nå den siste i Romeros Dead serie. Men det fins jo remakes av Night of the Living Dead og Dawn of the Dead. Så har du en merkelig "oppfølger" til Day of the Dead, nemlig Day of the Dead 2: Contagium (eller noe i den duren). Men jeg vil anbefale deg å styre unna den. Har ikke lest en eneste god ting om den filmen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hvis det er noen som har lyst til å hive bort noen penger på Star Wars så er orginal versjonene nå lagt ut for forhåndsbestilling hos DDD 25$ per stk... Også må jeg få slettet den ønskelista mi, fant plutselig ut at Smallville hadde falt under grensa og poff så var de to første sesongene bestilt Edit: PS! Star Wars filmene har ikke anamorphisk (helt sikkert feil skrevet men, men), noe som også Njål har nevdt en gang får i tråden... Endret 23. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Smalville = 6164842[/snapback] Helt grei underholdning også inneholder serien et stk: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hellige himmel så god Du Rififi Chez Les Hommes var. Øvrige Dassin-filmer å anbefale? 6164668[/snapback] The Naked City (1948) og Night and the City (1950) (begge før han ble svartelistet i Hollywood som kommunist) er begge svært gode, Topkapi (1964) er heller ikke borte (siden det er disse + Rififi jeg har sett tyder det jo på et ganske høyt nivå). Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Fikk den nylig anbefalt, hvordan var den dialogfrie heist-scenen? Jeg har hørt mye bra. Bestiller den så snart jeg får lønn. 6164766[/snapback] Den var suveren. Et innblikk i profesjonalisme, både fra tyvene og regissøren. The Naked City (1948) og Night and the City (1950) (begge før han ble svartelistet i Hollywood som kommunist) er begge svært gode, Topkapi (1964) er heller ikke borte (siden det er disse + Rififi jeg har sett tyder det jo på et ganske høyt nivå). 6164886[/snapback] Takk med sukker på. Samtlige av nevnte filmer føres opp på lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg