Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har menneskeheten dratt til helvete, og det veit du godt.

6161799[/snapback]

Pfft, det er to ting som kommer til å overleve en atomkrig, og det er kakkerlakker og trøndere. :dribble:

6161974[/snapback]

Og bakterier. :wee:

EDIT: Nei vent, du nevnte jo de ja...

EDIT2: Deathie, jeg fikk nesten litt lyst til å le av deg, men det er jo ikke noe snilt. Dessuten er du jo blant det store flertall. Er utrolig mange som stryker. Alt for mange, egentlig (tipperj eg blir en av dem). :ermm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
EDIT2: Deathie, jeg fikk nesten litt lyst til å le av deg, men det er jo ikke noe snilt. Dessuten er du jo blant det store flertall. Er utrolig mange som stryker. Alt for mange, egentlig (tipperj eg blir en av dem). :ermm:

6162125[/snapback]

Selvfølgelig er det mange som stryker når sensorene oppfører seg slik. Feilen jeg hadde var at jeg bare lå 7 km/t under fartsgrensen, som ikke var godt nok. Det kunne nemlig kommet biler fra høyre som jeg skulle viket for. Disse kom aldri, og jeg stoppet derfor heller aldri. Stryk.

Nå må det også hevnes at hånden min er ødelagt etter å ha slått i stykker en postkasse. :ermm:

Lenke til kommentar
hvorfor har ingen sagt at Brokeback Mountain var en.. ja. Slik film!? orka rett og slett ikke se hele.

6162120[/snapback]

Hvorfor sa ingen at Titanic sank mot slutten av filmen? Hvorfor sa ingen at Jesus dør i The Passion of the Christ? :(:(:(

Lenke til kommentar
Peter Jackson venta 72 år med å lage remake av King Kong, synes du det er passe? ;)

6161862[/snapback]

Er i hvert fall mye bedre enn 5-10 år er ikke alle filmer her i verden som det må lages en remake av.

Eller 1-2 år når det kommer til europeisk/asiatisk film :hrm:

Lenke til kommentar
hvorfor har ingen sagt at Brokeback Mountain var en.. ja. Slik film!? orka rett og slett ikke se hele.

6162120[/snapback]

Hvorfor sa ingen at Titanic sank mot slutten av filmen? Hvorfor sa ingen at Jesus dør i The Passion of the Christ? :(:(:(

6162208[/snapback]

Hjertelig takk for spoiler...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...