burnedmind Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Nei 6158713[/snapback] Jeg trodde å legge ord i munnen på folk var å tillegge andre mennesker meninger og intensjoner de aldri hadde. Så feil kan en ta. Endret 22. mai 2006 av burnedmind Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg trodde å legge ord i munnen på folk var å tillegge andre mennesker meninger og intensjoner de aldri hadde. Så feil kan en ta. 6158739[/snapback] Og sammenhengen er? Det var en oppfordring. Usaklig? Kanskje. Men det hjelper lite for argumentet ditt. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Og sammenhengen er? Det var en oppfordring. Usaklig? Kanskje. Men det hjelper lite for argumentet ditt. 6158798[/snapback] Det er antatt i innlegget ditt at jeg prøvde å kjøpe samvittigheten min fri, en intensjon jeg aldri hadde. Mao. la du ord i munnen på meg. Hva av dette er det du ikke forstår? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Han er _Julenissen_ Han kverulerer Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det er antatt i innlegget ditt at jeg prøvde å kjøpe samvittigheten min fri 6158861[/snapback] Nei, da har du misforstått. Jeg skrev derimot at det virket som om du ville gi andre dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg begynte på traileren, men måtte slå av etter skyggen av flyet. Det har ikke gått nok tid for meg, ihvertfall. 6157793[/snapback] 2,7 k mennesker på den andre siden av verden ble drept for 5 år siden. Millioner av mennesker har dødd i krig, sultkatastrofer, AIDS, osv siden da. Du klarte ikke å se på en skygge av et fly som gir et minne om disse 2,7 k menneskene som døde for 5 år siden. Det eneste jeg kan forklare denne skjevheten av perspektiv hos deg er ekstrem etnosentrisme. edit: hopps 6157959[/snapback] Hey, guess what. Go fuck yourself. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Så kan folk vennlgist bevege seg tilbake til topic. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Så nettopp Apocalypse redux om igjen: Jeg synes å huske at han får flyene til å bombe plassen i slutten, er det bare jeg som husker feil eller? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Så nettopp Apocalypse redux om igjen: Jeg synes å huske at han får flyene til å bombe plassen i slutten, er det bare jeg som husker feil eller? 6159325[/snapback] Så ikke filmen nå, men det skjer vel ikke det? En stund siden jeg så filmen, må vel se den snart igjen. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hey, guess what. Go fuck yourself. 6158982[/snapback] Nydelig argumentert. Stående applaus og ovasjoner. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nei, da har du misforstått. Jeg skrev derimot at det virket som om du ville gi andre dårlig samvittighet. 6158934[/snapback] Du skrev nettopp det du skrev: "Gå og kjøp fri samvittigheten din med å donere en hundrings i ulandshjelp du." Dette er formulert som en oppfordring der det er antatt at min intensjon var å kjøpe min samvittighet fri. At du senere går tilbake og hevder at det du egentlig mente var at det "virket" som om det var min intensjon spiller liten rolle: Du la fortsatt ord i munnen på meg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hakke lest i denne tråden på noen dager, så jeg jeg vet ikke om det har gått noen diskusjon på den enda.. men.. så akkurat Lucky Number Slevin.. Møkkabra film! ..jeg likte den veldig godt i hvert fall! Ikke hørt så mye om den, og hadde ikke noen spesielle forventninger! Hadde en god filmopplevelse i hvert fall! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 burnedmind: Svelg heller kamelen og lev med det. Du er relativt ny her, så da blir det bare sånn at andre kan se litt ned på deg. Skriv om andre ting enn personer, og du vil trives her du også Lenke til kommentar
ttd Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg begynte på traileren, men måtte slå av etter skyggen av flyet. Det har ikke gått nok tid for meg, ihvertfall. 6157793[/snapback] 2,7 k mennesker på den andre siden av verden ble drept for 5 år siden. Millioner av mennesker har dødd i krig, sultkatastrofer, AIDS, osv siden da. Du klarte ikke å se på en skygge av et fly som gir et minne om disse 2,7 k menneskene som døde for 5 år siden. Det eneste jeg kan forklare denne skjevheten av perspektiv hos deg er ekstrem etnosentrisme. edit: hopps 6157959[/snapback] Du er virkelig en idiot. Så en følelsesmessig forbindelse til en tragisk hendelse er ikke forklaring på det du kaller "skjevheten på perspektiv"? Hadde bestemoren din brent inne på et gamlehjem hadde du garantert sørget mer over dette enn over disse tusener av mennesker som dør hver dag i Afrika. For den saks skyld kunne moren til Steffy dødd i 11/9. Hadde det DA vært underlig om han reagerte som han gjorde? Finn et USA-flagg du kan brenne og gå og lek i PRS-seksjonen. Her har du ikke noe å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Vær snille nå. Her i Film/tv er alle velkomne. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Du skrev nettopp det du skrev: "Gå og kjøp fri samvittigheten din med å donere en hundrings i ulandshjelp du." Dette er formulert som en oppfordring der det er antatt at min intensjon var å kjøpe min samvittighet fri. At du senere går tilbake og hevder at det du egentlig mente var at det "virket" som om det var min intensjon spiller liten rolle: Du la fortsatt ord i munnen på meg. 6159474[/snapback] Nei? Er du blind? Ja, jeg skrev "Gå og kjøp fri samvittigheten din med å donere en hundrings i ulandshjelp du.". Dette var en reaksjon på at det virket som om du ville gi Steffy dårlig samvittighet pga hans innlegg. Denne setningen var formulert som et spørsmål, og jeg endret derfor ingenting i ettertid. Nydelig argumentert. Stående applaus og ovasjoner. 6159466[/snapback] Kanskje du skal komme med noen argumenter for at Steffy ikke kan mene at 9/11 var en fæl hendelse også da? At noe i teorien er mer tragisk, betyr ikke at dette ikke er det. Endret 23. mai 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Denne setningen var formulert som et spørsmål, og jeg endret derfor ingenting i ettertid. Det var besynderlig, for jeg ser verken spørsmålstegn eller spørreord. Forøvrig spenner du bein på deg selv. Selv om du ikke har klart å argumentere for at du ikke la ord i munnen på meg enda, kunne jeg sagt det nøyaktig samme som du sier om mitt innlegg til Steffyboy. Endret 23. mai 2006 av burnedmind Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det har kommet enda en ny Superman trailer, blir bare bedre og bedre dette her. Artig liten slutt på den traileren Trailer: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Syntes nå ikke at Steffy burde bedt burnedmind "Fuck yourself", uansett hvor uenig han var. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det var besynderlig, for jeg ser verken spørsmålstegn eller spørreord. 6160327[/snapback] "Hadde du gledet deg lenge til å prøve å få andre til å få dårlig samvittighet?" Lurer du på sammenhengen råder jeg deg til å lese posten min om igjen. Forøvrig spenner du bein på deg selv. Selv om du ikke har klart å argumentere for at du ikke la ord i munnen på meg enda, kunne jeg sagt det nøyaktig samme som du sier om mitt innlegg til Steffyboy. 6160327[/snapback] Du angriper steffy fordi han tydeligvis syntes 9/11 var forferdelig, mens det har skjedd mye verre ting rundt i verden siden. Men Steffy har da aldri sagt at han syntes det ikke er ille. At noe i teorien er mer tragisk, betyr ikke at dette ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg