Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
24-maraton i sommer? Oss to? ^^

For all del, se 24. På tross av at det er usannsynlig og litt vel amerikansk er det absolutt verdt å få med seg.

6156701[/snapback]

Jeg tar med saft! Får vel kjøpe ener'n. Og om jeg syns serien suger er jo alltids Elisha Cuthbert der.

Lenke til kommentar

Den vil jeg ha. Må vel få skrapt sammen litt penger sånn at jeg kan kjøpe den.

6156695[/snapback]

Kan ikke nekte for at jeg har den her. Den har æresplassen i samlingen. Herlig utgivelse.

Til 9/11-saken: Jeg har verken sett traileren eller klippet, men såvidt jeg ser kritiserer dere kritikere for å like 20 minutter med film som dere ikke har sett. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
il 9/11-saken: Jeg har verken sett traileren eller klippet, men såvidt jeg ser kritiserer dere kritikere for å like 20 minutter med film som dere ikke har sett. Stemmer dette?

6156875[/snapback]

Nja, njo... Vi har da sett rundt ett minutt med klipp. Men som sagt, jeg skal være forsiktig med å forhåndsdømme World Trade Center.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Jeg begynte på traileren, men måtte slå av etter skyggen av flyet. Det har ikke gått nok tid for meg, ihvertfall.

6157793[/snapback]

2,7 k mennesker på den andre siden av verden ble drept for 5 år siden. Millioner av mennesker har dødd i krig, sultkatastrofer, AIDS, osv siden da. Du klarte ikke å se på en skygge av et fly som gir et minne om disse 2,7 k menneskene som døde for 5 år siden. Det eneste jeg kan forklare denne skjevheten av perspektiv hos deg er ekstrem etnosentrisme.

edit: hopps

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar
Og etnosenitrisme betyr?  :innocent:

6157998[/snapback]

Si det fant ikke det ordet i en ordbok en gang, men det høres jævla fint ut :roll:

Så nettopp Jackie Chan's New Police Story og den er verdt å få med seg, meget bra...

Lenke til kommentar
2,7 k mennesker på den andre siden av verden ble drept for 5 år siden. Millioner av mennesker har dødd i krig, sultkatastrofer, AIDS, osv siden da. Du klarte ikke å se på en skygge av et fly som gir et minne om disse 2,7 k menneskene som døde for 5 år siden. Det eneste jeg kan forklare denne skjevheten av perspektiv hos deg er ekstrem etnosenitrisme.

6157959[/snapback]

Tipper Steffy hadde elsket en hollywood-produksjon om en sultkatastrofe i Afrika ja.

Hadde du gledet deg lenge til å prøve å få andre til å få dårlig samvittighet? Men du legger ord i Steffys munn, og derfor gir ikke innlegget ditt mening. Gå og kjøp fri samvittigheten din med å donere en hundrings i ulandshjelp du.

Lenke til kommentar
Hadde du gledet deg lenge til å prøve å få andre til å få dårlig samvittighet? Men du legger ord i Steffys munn, og derfor gir ikke innlegget ditt mening. Gå og kjøp fri samvittigheten din med å donere en hundrings i ulandshjelp du.

6158114[/snapback]

Folk gjør seg aldri så klare som etter du legger ord i munnen på de.

Forøvrig: La du ikke nettopp ord i munnen på meg, med alt det 'kjøp samvittigheten din fri'-svadaet? Bonuspoeng for hykleriet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...