Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, russetiden - fantastisk som den var - og eksamenskjøret har ikke bidratt til et enormt rom for film, eller forumet for den saks skyld, men skal vel prøve å ta det igjen utover. Fikk iallfall sett Rebel Samurai-boksen i et nattmaraton i går/dag. Det var nå en finfin opplevelse. Verdt å få med seg, absolutt.

Lenke til kommentar

Alt som er over 200kr må fortolles ja, selv om det sendes fra Sverige. Selvfølgelig, bestiller du fra butikker som CDON.com, som er nordisk (hovedsaklig), må du jo ikke betale fortollingsgebyr og moms da. :)

EDIT: D'oh, LarsP var før meg.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Da tok søstra omtrent 10 av mine favorittfilmer for hun skal flytte ut. *sinna*

Så Da Vinci Koden i går. Jeg ble egentlig ikke skuffet da jeg ikke hadde noen forventninger. Men er kanskje fordi jeg ikke har lest boka. Venninna mi som har lest boka ble kjempeskuffa.

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått soset meg til å se Delikatessen. Herregud for en film... Det er en ekstremt bra film, og den er samtidig så utrolig annerledes i forhold til det meste annet vi har sett. Bakpå coveret står det at det er en komedie. Jeg sier meg ikke enig. Den er i sin egen lille sjanger.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Tja, hvilke sammenlikningsgrunnlag har du for to vidt forskjellige medier?

Å herregud. Så nettopp traileren til World Trade Center. Hvis ikke det kommer til å bli den verste sukkersøte patriotfilmen noensinne, så veit ikke jeg. Sakte film og symfonimusikk, arg. FORFERDELIG!

Endret av cun
Lenke til kommentar
Tja, hvilke sammenlikningsgrunnlag har du for to vidt forskjellige medier?

Å herregud. Så nettopp traileren til World Trade Center. Hvis ikke det kommer til å bli den verste sukkersøte patriotfilmen noensinne, så veit ikke jeg. Sakte film og symfonimusikk, arg. FORFERDELIG!

6149555[/snapback]

Jeg kommer ikke til å se den, men sikkert ikke av samme grunn som deg. Tåpelig å lage en sånn film, egentlig. Vent noen år, ikke prøv å tjen penger på tragedien etter bare noen år.

Noen som er enig i at filmen ofte er bedere en boka? Ta f.eks Tom Clancy og 

The Hunt for Red October. Han skulle holdt seg til film manus.

6149491[/snapback]

Jeg kan ikke komme på et eneste eksempel på at filmen var bedre enn boken.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått soset meg til å se Delikatessen. Herregud for en film... Det er en ekstremt bra film, og den er samtidig så utrolig annerledes i forhold til det meste annet vi har sett. Bakpå coveret står det at det er en komedie. Jeg sier meg ikke enig. Den er i sin egen lille sjanger.

6149190[/snapback]

Den må jeg sose meg til å se jeg også. Etter Amélie har jeg bare hatt hunger på mer. Blir vel en av de neste filmene som kjøpes inn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...