Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i skikkelig superhelt humør for tiden. Den siste uken sett X-men filmene, Superman II og III og Spiderman I og II. Attpåtil med ungene. De digger det, jeg hjernevasker dem til å bli like superheltfrelst som meg. Skal se Hulk, Daredevil, Spawn, De fantastiske fire og selvfølgelig Superman I de neste dagene. Om mulig så skal jeg torturere meg selv til å se den latterlige Superman IV filmen også.

Er godt å komme seg vekk fra realisme filmene litt. Har vært litt mye av det slaget i det siste.

Alt må sees før Superman Returns kommer i sommer.

Tror nok den kan blir en av årets store filmer.

Lenke til kommentar
Om mulig så skal jeg torturere meg selv til å se den latterlige Superman IV filmen også.

6142946[/snapback]

Det er vel ikke nødvendig å gå til så drastiske tiltak synes jeg, tror du får mer glede av å barbere deg med et vaffeljern... :ohmy:

:p

Lenke til kommentar
329,- hos CDON.com er ikke billig. Og det er uten statuen hvis ikke jeg tar veldig feil.

EDIT: Og det er med svenskt omslag  :hrm:

6142290[/snapback]

Joda, men poenget mitt var at du får kjøpt den versjonen uten statuene på vanlige, europeiske butikker. :)

EDIT: Svensk omslag er da ikke noe negativt! Ikke når det gjelder LotR-trilogien! "Sagan Om Ringen"! :lol:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
flere som så på Villmark nå?

bra til å være norsk :)

6144488[/snapback]

Bra til og være Norsk? er det alt? Hvis dette hadde vært en amerikansk film ville alle blitt jaga av en varulv med øks. I tillegg til at alle hadde vært supermodeller med usansynelige store bryst. :no:

Etter jeg så svidd neger og villmark har det vært norsk film for alle penga!

Lenke til kommentar

Svidd Neger var bare syk på en middelmådig måte. Det som trekker filmen så til de grader opp er filmmusikken av Ulver :love:

Villmark kjennetegnes av et klassisk eksempel innen middelmådighet i skrekkfilmer: At folk er så jævla teite og overreagerende. Umulig å sette seg inn i folk som blir hysteriske av den minste ting. Akkurat som i Blair Witch.

Lenke til kommentar

Haha, utenfor kinoen her i byen stod det masse folk og delte ut informasjon ang. Da Vinci-koden etter filmen var ferdig. Noen som tar det litt for seriøst, er tross alt bare fiksjon.

Filmen var så som så. Helt ok, liker slike info-filmer, der vi har noe å henge fingra i. + At Audrey Tautou var med, og hun er jo søtest i verden. <3

Likte også han psycho albino-munken, for en tøffing!

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

The World`s Fastest Indian. Anthony Hopkins i en av sine ypperste roller. Så langt vekk fra Hannibal som over hodet mulig. En gammel mann fra New Zealand, hans lidenskap for motorsykkel, og hans reise til USA for å delta i ett race. Jeg ble glad av denne filmen. Og den bæres av Hopkins som om han skulle vært supermann selv. Siste film som fikk meg til å bli glad var Big Fish. Når Tim Burton dør må vi gjøre han til en Gud :)

Endret av digitalplacebo
Lenke til kommentar
Haha, utenfor kinoen her i byen stod det masse folk og delte ut informasjon ang. Da Vinci-koden etter filmen var ferdig. Noen som tar det litt for seriøst, er tross alt bare fiksjon.

6144995[/snapback]

De er ikke de eneste:

Søndag 21. mai kl.18.00 på Kafé Bendik ser vi på teoriene og mytene som ligger bak Da Vinci-koden. Hva er fakta og hva er humbug? Ekspert Bjørn Are Davidsen knekker kodene og svarer gjerne på spørsmål. Fri entré.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...