Hr. Jenssen Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Om du ikke ønsker Collector's Edition, får du jo den vanlige Extended Edition av FotR (uten Argonath-statuene) over alt, feks hos CDON.com, Play.com og Amazon.co.uk (pluss vanlige butikker) til en rimelig pris. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) 329,- hos CDON.com er ikke billig. Og det er uten statuen hvis ikke jeg tar veldig feil. EDIT: Og det er med svenskt omslag Endret 20. mai 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg hater Sverige og alt derfra. ... Nesten i hvert fall. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Er i skikkelig superhelt humør for tiden. Den siste uken sett X-men filmene, Superman II og III og Spiderman I og II. Attpåtil med ungene. De digger det, jeg hjernevasker dem til å bli like superheltfrelst som meg. Skal se Hulk, Daredevil, Spawn, De fantastiske fire og selvfølgelig Superman I de neste dagene. Om mulig så skal jeg torturere meg selv til å se den latterlige Superman IV filmen også. Er godt å komme seg vekk fra realisme filmene litt. Har vært litt mye av det slaget i det siste. Alt må sees før Superman Returns kommer i sommer. Tror nok den kan blir en av årets store filmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Om mulig så skal jeg torturere meg selv til å se den latterlige Superman IV filmen også. 6142946[/snapback] Det er vel ikke nødvendig å gå til så drastiske tiltak synes jeg, tror du får mer glede av å barbere deg med et vaffeljern... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) 329,- hos CDON.com er ikke billig. Og det er uten statuen hvis ikke jeg tar veldig feil. EDIT: Og det er med svenskt omslag 6142290[/snapback] Joda, men poenget mitt var at du får kjøpt den versjonen uten statuene på vanlige, europeiske butikker. EDIT: Svensk omslag er da ikke noe negativt! Ikke når det gjelder LotR-trilogien! "Sagan Om Ringen"! Endret 20. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 flere som så på Villmark nå? bra til å være norsk Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 flere som så på Villmark nå? bra til å være norsk 6144488[/snapback] Bra til og være Norsk? er det alt? Hvis dette hadde vært en amerikansk film ville alle blitt jaga av en varulv med øks. I tillegg til at alle hadde vært supermodeller med usansynelige store bryst. Etter jeg så svidd neger og villmark har det vært norsk film for alle penga! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Hehe, ja Villmark er en ekte klassisk god gyser. God stemning skapes av gode skuespillere og billige DV-kamera. Svidd Neger er forresten også et lite stykke Norge. Tror Steve Oedekerk og Terry Gilliam ville rødmet om de hadde sett denne. Utrolig koselig film, hele veien gjennom. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Svidd Neger var bare syk på en middelmådig måte. Det som trekker filmen så til de grader opp er filmmusikken av Ulver Villmark kjennetegnes av et klassisk eksempel innen middelmådighet i skrekkfilmer: At folk er så jævla teite og overreagerende. Umulig å sette seg inn i folk som blir hysteriske av den minste ting. Akkurat som i Blair Witch. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Psh, du hadde bare for høye forventinger da du så dem. Norsk film vøttu, skal ikke forvente mye. Ble meeeget positivtoverrasket av dem, jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Hadde ingen forventninger til Villmark. Jeg hørte filmmusikken til Svidd Neger først og hørte at den skulle være så syk. Men ærlig talt, den grenser til å være tåpelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Det er litt trist at mens svenskene har gamle klassikere fra Bergman, i tillegg til fantastiske nye filmer fra Moodyson, og Danmark har respekterte navn som Lars von Trier og Thomas Vinterberg, så tenker vi fortsatt at våre filmer er bra "for å være norsk." Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Pøh. Vi har Laila Mikkelsen og Are Kalmar. Ikke noe syting! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Så da vinci koden i dag. Kollisjonsscenen der er en av de aller beste scenene jeg noen gang har sett. Stokk som søren og ble helt satt ut etterpå. Tror dog man bare får den effekten første gangen man ser den.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg savner heller enn Von Trier enn å prakkes med en Uwebolle. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Haha, utenfor kinoen her i byen stod det masse folk og delte ut informasjon ang. Da Vinci-koden etter filmen var ferdig. Noen som tar det litt for seriøst, er tross alt bare fiksjon. Filmen var så som så. Helt ok, liker slike info-filmer, der vi har noe å henge fingra i. + At Audrey Tautou var med, og hun er jo søtest i verden. <3 Likte også han psycho albino-munken, for en tøffing! Endret 21. mai 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) The World`s Fastest Indian. Anthony Hopkins i en av sine ypperste roller. Så langt vekk fra Hannibal som over hodet mulig. En gammel mann fra New Zealand, hans lidenskap for motorsykkel, og hans reise til USA for å delta i ett race. Jeg ble glad av denne filmen. Og den bæres av Hopkins som om han skulle vært supermann selv. Siste film som fikk meg til å bli glad var Big Fish. Når Tim Burton dør må vi gjøre han til en Gud Endret 21. mai 2006 av digitalplacebo Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Haha, utenfor kinoen her i byen stod det masse folk og delte ut informasjon ang. Da Vinci-koden etter filmen var ferdig. Noen som tar det litt for seriøst, er tross alt bare fiksjon. 6144995[/snapback] De er ikke de eneste: Søndag 21. mai kl.18.00 på Kafé Bendik ser vi på teoriene og mytene som ligger bak Da Vinci-koden. Hva er fakta og hva er humbug? Ekspert Bjørn Are Davidsen knekker kodene og svarer gjerne på spørsmål. Fri entré. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2006 Pøh. Vi har Laila Mikkelsen og Are Kalmar. Ikke noe syting! 6144912[/snapback] Og cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg