Cuneax Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Naboer er den beste norske filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Naboer er den beste norske filmen jeg har sett. 6139593[/snapback] Det siest at det er den eneste Norske filmen som har fått 18-års grense. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har ikke fått sett Naboer enda. Men tror ikke jeg tør se den alene.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Den skal da ikke være så skummel? Bare litt... psyko? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Det siest at det er den eneste Norske filmen som har fått 18-års grense. Den eneste som har hatt det er det vel ei. Men det er den eneste i senere tid (på 17 år i følge IMDb trivia). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Naboer er den beste norske filmen jeg har sett. 6139593[/snapback] Det siest at det er den eneste Norske filmen som har fått 18-års grense. 6139624[/snapback] Hotel St.Pauli Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Nå har jeg nettopp kjøpt meg Lord of the Rings: Two Towers, Spesial Extended DVD Edition på Elkjøp til kr 99,-. Har litt lyst på de andre i extended også, men alle andre steder jeg ser, ligger de på kr 350 -->. Noen som vet om noe billigere? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Får de vel til £12.99 på Play.com? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Hawaii, Oslo er fin. Uno og Buddy er helt greie. 6139573[/snapback] Uno er i mine øyne langt bedre enn Hawaii, Oslo. For all del, Hawaii, Oslo er en kjempefin film, men Uno scorer bedre på nesten samtlige punkter. Synes jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Amercan Dad er på få på play nå, så de som liker Family guy bør kjøpe den, da den skal ha samme type humor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Amercan Dad er på få på play nå, så de som liker Family guy bør kjøpe den, da den skal ha samme type humor 6140619[/snapback] Personlig synes jeg den er noen titalls hakk under Family Guy. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Den skal da ikke være så skummel? Bare litt... psyko? 6139805[/snapback] Den er litt skummel på sin måte. Den går hovedsaklig ut på det psykologiske aspektet ved menneskesinnet. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eller rettere sagt "inn i" menneskesinnet Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 sitti å sett på War of the worlds nå, og fikk av en eller annen grunn lyst til å se en monsterfilm . jeg tenker på noe àla King kong eller Godzilla. noe store monstre, ikke sånne fillegreier som finns i f.eks Aliens... sitter faktisk med Aliens Quadrology boxen her . men noe goder annbefalinger til monsterfilmer? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Starship Troopers, kanskje. King Kong var kul, men ikke mer. Godzilla (amerikansk versjon) er grusom. De tre første Alien-filmene er bra, spesielt de to første. Hvis du likte War of the Worlds kan du kanskje også få lyst til å se Independence Day? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Starship Troopers, kanskje. King Kong var kul, men ikke mer. Godzilla (amerikansk versjon) er grusom. De tre første Alien-filmene er bra, spesielt de to første. Hvis du likte War of the Worlds kan du kanskje også få lyst til å se Independence Day? 6140846[/snapback] Alien filmene er noe av det beste som er laget synes jeg. fikk jo den samleboksen til jul, kanskje jeg setter på de to første igjen etterpå har jo selvfølgelig King kong i hylla også. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Amercan Dad er på få på play nå, så de som liker Family guy bør kjøpe den, da den skal ha samme type humor 6140619[/snapback] Personlig synes jeg den er noen titalls hakk under Family Guy. 6140657[/snapback] syns american dad er hakket over famely guy. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Skal på The Da Vinci Code etterpå, dette blir spennende. Har ikke lest boken, lurer på om det kommer til å endre synet mitt på filmen positivt (?) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 I forhold til boken: Ja sikkert I forhold til det filmatiske generelt: Hvem vet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Nå har jeg nettopp kjøpt meg Lord of the Rings: Two Towers, Spesial Extended DVD Edition på Elkjøp til kr 99,-. Har litt lyst på de andre i extended også, men alle andre steder jeg ser, ligger de på kr 350 -->. Noen som vet om noe billigere? 6140547[/snapback] Tenker du på Collector's Edition-versjonene? De med statuettene? Vel, jeg kjøpte både Return of the King og Two Towers (med statuetter) for 99kr hos Elkjøp. For å skaffe Fellowship of the Ring, må du enten gå på bruktmarkeder eller i amerikanske nettsjapper. Den produseres visst ikke mer i R2-format. Jeg har nylig bestilt en fra Amazon.com. Den koster omkring $20, men med frakt blir den å koste noe litt under 200kr, så det skal ikke være noe problem. Du slipper unna tollen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Tenker på extended edition, gjerne med en statue. De skulle få inn Return of the King på tirsdag til samme pris (99,-), så da mangler jeg bare den første. Blir vel til import, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg