Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den skal da ikke være så skummel? Bare litt... psyko? :wee:

6139805[/snapback]

Den er litt skummel på sin måte. Den går hovedsaklig ut på det psykologiske aspektet ved menneskesinnet.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Eller rettere sagt "inn i" menneskesinnet
Lenke til kommentar

sitti å sett på War of the worlds nå, og fikk av en eller annen grunn lyst til å se en monsterfilm :hmm: . jeg tenker på noe àla King kong eller Godzilla. noe store monstre, ikke sånne fillegreier som finns i f.eks Aliens...

sitter faktisk med Aliens Quadrology boxen her :hmm: . men noe goder annbefalinger til monsterfilmer?

Lenke til kommentar
Starship Troopers, kanskje. King Kong var kul, men ikke mer. Godzilla (amerikansk versjon) er grusom. De tre første Alien-filmene er bra, spesielt de to første. Hvis du likte War of the Worlds kan du kanskje også få lyst til å se Independence Day?

6140846[/snapback]

Alien filmene er noe av det beste som er laget synes jeg.

fikk jo den samleboksen til jul, kanskje jeg setter på de to første igjen etterpå

:) har jo selvfølgelig King kong i hylla også. ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg nettopp kjøpt meg Lord of the Rings: Two Towers, Spesial Extended DVD Edition på Elkjøp til kr 99,-. Har litt lyst på de andre i extended også, men alle andre steder jeg ser, ligger de på kr 350 -->. Noen som vet om noe billigere?

6140547[/snapback]

Tenker du på Collector's Edition-versjonene? De med statuettene? Vel, jeg kjøpte både Return of the King og Two Towers (med statuetter) for 99kr hos Elkjøp.

For å skaffe Fellowship of the Ring, må du enten gå på bruktmarkeder eller i amerikanske nettsjapper. Den produseres visst ikke mer i R2-format.

Jeg har nylig bestilt en fra Amazon.com. Den koster omkring $20, men med frakt blir den å koste noe litt under 200kr, så det skal ikke være noe problem. Du slipper unna tollen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...