LasH Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Omg! Var på "slengemandag" i går, vi var i Stavanger( jeg bor lit untenfor Skudenes). Så jeg kjøpte meg filmen 25th Hour. Da jeg kom hjem i dag og satte filmen på så funket den ikke. Den funker helt fint i begynnelsen men ca midt i så klikker den . Ingen riper eller noe på baksiden av dvd'en. Brenn elkjøp! BRENN! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 1. Pulp Fiction 2. Reservoir Dogs 3. Kill Bill vol 1 4. True Romance 5. Kill Bill vol 2 6. Jackie Brown 7. Natural Born Killers De 2 øverste er noe for seg selv. De resterende 5 har er jevn rangerer, og er alle meget gode filmer. Liker bare denne fyren. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Reservoir Dogs Pulp Fiction Kill Bill 2 Kill Bill 1 Jackie Brown NBK og True Romance kommer i posten, ikke i morgen for da er det 17. mai, men på torsdag. Edit: Kill Bill 3? Neitakk. Endret 16. mai 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Reservoir Dogs Kill Bill vol 1 Pulp Fiction Kill Bill vol 2 Jackie Brown Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Hvordan noen kan sette Kill Bill 1 over Kill Bill 2 skjønner jeg virkelig ikke. Kill Bill 2 har bedre handling og i mine øyne bedre skuespillerprestasjoner. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Max Payne, Deus Ex Machina og Splinter Cell har vært enestående spill, så du er nok bare en av de bitre "alt var bedre før"-folka, Dotten Spill er som filmer; noen gode, mange dårlige, få fantastiske, men da er de fantastiske. Og noen mener alltid at de var bedre før, selv om teknologien nå er mye bedre 6116196[/snapback] Visst er jeg gretten, det ser jeg på som min rett når man faktisk var gammal nok til å spille på 80-tallet 3d kortene drepte en haug med spill da det med ett var det visuelle som satte standard og man ga pokker i en god historie. Men Max Payne var et genialt spill, sammen med nevnte Mafia. Men jeg tror ikke en filmatisering av Max Payne vil slå spillet. Men uansett, nå er det vel på tide å se King Kong som jeg kjøpte igår. Se om den er så storartet som alle 6'erne tilsier. Kill Bill ble aldri noe mer enn litt over middels filmer for min del. Men de har jo den Tarantino kulheten over seg. Pulp Fiction er nok å forbli min favoritt fra den karen. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Var ikke det jeg mente, men samme kan det være.Hadde ikke gjort noe om en annen enn Vin Diesel hadde spilt Hitman. Blir sikkert en underholdene film, men hvor bra den blir... 6116423[/snapback] Jeg mente ikke det sånn heller. Bare kom på hvordan en film om det spillet kan bli . Dotten:Så du ikke King Kong på kino . Endret 16. mai 2006 av quakie Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 eem.. Så at mumien vender tilbake gikk på tv i går. Gikk jeg glipp av noe ? er den no bra ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Dotten:Så du ikke King Kong på kino . 6117085[/snapback] Har to unger, slike ting som Kino er en luksusgode som kun kan benyttes til tegnefilmer og en film i ny og ne. Eneste filmene som jeg nok får sett på kino det neste halvåret er vel X-Men III og Superman Returns. Om jeg da ikke får litt tid når jeg er i Oslo en uke i forbindelse med jobb. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) En liten utfordring til dere som gidder:Har noen filmer som jeg vurderer å se de nærmeste dagene. Siden jeg ikke har sett dem, vet jeg ikke hvordan de er. Hvordan vil du rangere disse filmene: Lolita, The Green Mile, The Ring, Black Hawk Down, Ocean's Eleven? Gjerne med en liten begrunnelse hvis du gidder 6115209[/snapback] 1. Black Hawk Down - En av de desidert beste krigsfilmene gjennom tidene. Intens som faen. 2. The Green Mile - Rørende og engasjerende. Fantastiske skuespillerprestasjoner. 3. The Ring - Knall grøsserfilm som fikk meg til å hoppe i kinosalen. 4. Lolita - Jeg hadde håper på vill perversjon, jeg fikk en kosefilm. Litt skuffet. 5. Ocean's Eleven - Helt ok popcornfilm. Hva er deres Quentin Tarantino-toppliste? 6116519[/snapback] 1. Reservoir Dogs 2. Pulp Fiction ... 3. Kill Bill 2 4. Kill Bill 1 5. Jackie Brown Endret 17. mai 2006 av LarsP Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Tarantino: 1. Reservoir Dogs, Pulp Fiction 2. Kill Bill 2 3. Jackie Brown, Kill Bill 1 4. Natural Born Killers (Jeg er fan av NBK også) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Tarantino: 1: Reservoir Dogs 2: Pulp Fiction 3: Kill Bill 1&2 ... ... ... ... ... ... ... 5: Jackie Brown. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Hvorfor liker ingen Jackie Brown her? :´( Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Personlig så synes jeg den er forferdlig kjedelig, den mangler det ekstra som en Tarantino film skrevet av Tarantino skal ha. Kan ha noe med at den er basert på en bok, ikke vet jeg. (jeg vet at han har skrevet manus) Men det skal sies at det er snart 9 år siden jeg så filmen og kan hende at jeg får et helt annet inntrykk av den den dag i dag. Den ligger på en ønskeliste over filmer som skal kjøpes inn så, kan hende at jeg forandrer mening etter hvert. Edit: Må bare si en ting. NICE Endret 17. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Da Vinci-koden slaktes Hm, blir litt skeptisk nå, men man må jo alltid legge opp til sin egen mening (men den unngår ikke å bli farget av dette på en eller annen måte). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Da Vinci-koden slaktes Hm, blir litt skeptisk nå, men man må jo alltid legge opp til sin egen mening (men den unngår ikke å bli farget av dette på en eller annen måte). 6119851[/snapback] For meg virker det som om hele det prosjektet er ganske så forhastet etter at det viste seg at boken var en suksess. Filmen har jo fått helt vilt med PR. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Ser ikke noe grunn for uro, den dagen jeg bryr meg om hva slags anmeldelser filmer får så sliter jeg. Da er det bare å hive 75% filmsamlingen min på dynga. Det er bare en mening som teller og det er min. Og det er jo noen som mener at jo mer penger du kaster inn i produksjonen av en film jo bedre blir den. «Da Vinci-koden» har kostet nesten 760 millioner kroner å lage. Likevel ble den møtt med latter av kritikerne onsdag. Jeg gleder meg til den dagen hvor repotere i dette landet slutter å bry seg om hvor mye ting koster eller hvor mye folk tjener... Nå skal jeg se den nye Unrated Extended Edition av Con Air, moro med lange og fancy navn... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Skal endelig få sett Advent Children nå, og har derfor et spørsmål. Skal vi se den med engelske eller japanske stemmer? Siden det er animasjon har det vel egentlig ikke noe å si om vi tar på engelske stemmer, med mindre det er noe vesentlig bedre med de japanske stemmene. Kommer nok uansett til å se begge alternativene en gang, men første gang skal bli elskverdig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg så den med japansk og hatet den. Prøv med engelsk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg liker ikke å ha filmene mine tekstet. Jeg vet at det er en dødssynd blant filmelskere å foretrekke dubbing, men sannheten er at for hvert øyeblikk man leser hva som står nederst på skjermen, går man glipp av noe som skjer lenger oppe. Jeg vil få med meg dialogen med ørene, slik at øynene får virkelig nyte det som skjer på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg