Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

The Ring(elendig film som man sovner av)

6115449[/snapback]

Sant. Den er ikke skummel, og den er ikke spesielt ekkelt. Det eneste som er gøy er å se den med 20 fjortiser (iallefall mentalt), og deretter ringe hustelefonen når filmen er ferdig. Skal si folk skriker når de virkelig vil. :fun:

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Ring er bra, ikke hør på disse løgnerne!

6115596[/snapback]

Javel? Kan du fortelle meg hvorfor? Jeg er lettskremt, og jeg tror jeg skvatt en eller to ganger i løpet av hele filmen. Det er for dårlig av en skikkelig grøsser. (Ikke det at det er det som definerer om en film er god eller dårlig, så det er sagt.)

Forresten, snakker du om den amerikanske eller den japanske versjonen?

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Jeg snakker om den amerikanske versjonen.

Jeg så den aleine på kino en mørk og uggen høstkveld i Oslo. Nesten helt tom kinosal. Alt var mørkt og skummelt. Da jeg kom ut igjen i Oslos mørke og kalde gater, hadde den skumle stemningen nådd sitt klimaks.

Jeg ber ikke om noe mer av en film.

Lenke til kommentar
Jeg snakker om den amerikanske versjonen.

Jeg så den aleine på kino en mørk og uggen høstkveld i Oslo. Nesten helt tom kinosal. Alt var mørkt og skummelt. Da jeg kom ut igjen i Oslos mørke og kalde gater, hadde den skumle stemningen nådd sitt klimaks.

Jeg ber ikke om noe mer av en film.

6115640[/snapback]

Flott at du likte den. Godt mulig at det bare var stemningen jeg så den i, med full belysning og en potetgullskål som var adskillig mer fristende å feste øynene på.

Lenke til kommentar

The Green Mile er fantastisk, se den først. Det er egentlig merkverdig hvordan en skuespiller som Tom Hanks har vært med i så mange gode filmer. Han fyller ikke femti før senere i år, men kan allikevel nesten vise en "CV" som matcher oldboysene Gene Hackman, Jack Nicholson, Morgan Freeman og Robert De Niro sine.

Har elsket den mannen helt siden The man with one red shoe, typpsik 80 talls komedie. En film jeg ikke har sett på minst ti år nå. Tror jeg må gå på DVD jakt.

Det ser ut som film-til-spill trenden fortsetter. Denne gangen er det Heat som står for tur.

6115888[/snapback]

For å ta det andre veien:

Den dagen de lager film om Guybrush Threepwood, Sam&Max og om Quest For Glory verdenen skal jeg smile fint :)

Selv om det nok blir et skuffendes resultat.

Heat passer nok ikke helt til spill.

Lenke til kommentar
Jeg er uenig. Actionspill hvor man planlegger og utfører en heist? Jeg hadde spilt det spillet.

6116033[/snapback]

Slik de lager spill den dag idag så blir det vel løp og skyt og intet mer.

Men hva vet nå jeg, har stort sett boikottet det meste av spill de siste årene ^^

*tenke nostalgisk tilbake på storhetstidene på 80 og begynnelsen av 90 tallet når man virkelig lagde godspill*

Men men, Mafia var nå et genialt skytespill, kanksje de kan gjøre noe i den stilen. Men det ender vel opp med et tanketomt og sjelløst spill. Men Heis har jo en av de kuleste skytescenene i en film noensinne, så kanskje det kan bli bra ;)

Lenke til kommentar

Max Payne, Deus Ex Machina og Splinter Cell har vært enestående spill, så du er nok bare en av de bitre "alt var bedre før"-folka, Dotten :p

Spill er som filmer; noen gode, mange dårlige, få fantastiske, men da er de fantastiske. Og noen mener alltid at de var bedre før, selv om teknologien nå er mye bedre :wee:

Lenke til kommentar
Skal jeg se Jackie Brown eller Darwins Nightmare i kveld?

6116483[/snapback]

Darwins Nightmare har jeg ikke sett, men jeg kan anbefale Jackie Brown på det sterkeste. Hva synes dere om filmene til godeste Tarantino? Selv elsker jeg hver og en av de jeg har sett. Hva er deres Quentin Tarantino-toppliste? :)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kommer an på hva du er ute etter. Darwins Nightmare er lang og dvelende, men ganske god. Noen ville vel kalle den "sterk". Jackie Brown er i mine øyne en middelmådig film, helt ok, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært fint om en film fra det :roll: .

Forresten noen som har noe gode forventinger til denne filmen?Hitman.

6116402[/snapback]

Vin Diesel er perfekt for rollen. H1tm4n (2007) starring Vin Diesel lol *explosion*

Selv elsker jeg hver og en av de jeg har sett. Hva er deres Quentin Tarantino-toppliste? :)

6116519[/snapback]

1. Reservoir Dogs

2. Pulp Fiction

3. Kill Bill vol 2

4. Jackie Brown

5. Kill Bill vol 1

6. True Romance

7. Natural Born Killers

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer