Cuneax Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg skal se Ichi the Killer og Sympathy for Lady Vengeance snart. Hvilken anbefales å bli sett først? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Har bare sett Ichi the Killer, og den anbefales hvertfall på det sterkeste. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ikke sett Lady Vengeance, men ville glatt gått for den. No offence Ichi, men du må bare se deg slått mot denne triologien. Hvor har du kjøpt Vengeace egentlig? Har du den i en pen utgave? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ikke kjøpt den. Yarr! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ikke sett Lady Vengeance, men ville glatt gått for den. No offence Ichi, men du må bare se deg slått mot denne triologien. Hvor har du kjøpt Vengeace egentlig? Har du den i en pen utgave? 6111525[/snapback] Så vidt jeg vet er det den koreanske 2-disc-utgaven som gjelder fremdeles av Lady Vengeance, det er den eneste med den såkalte Fade to Black-versjonen av filmen (som er slik Park så for seg filmen, men pengefolkene ville ikke ha den slik på kino). Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Asia Extreme utgaven av Sympathy for Lady Vengeance er i salg via Play.com, med 3 postkort. Tror jeg skal skaffe meg denne først, og så prøve meg på den koreanske 2-disceren litt senere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har ikke sett Lady Vengeance, men ville glatt gått for den. No offence Ichi, men du må bare se deg slått mot denne triologien. 6111525[/snapback] wtf? For det første; Ichi the Killer gruser Sympathy for Mr. Vengeance, Oldboy og Sympathy for Lady Vengeance. For det andre så kan du ikke si at den ikke når opp til en triologi du ikke har sett ferdig. Ichi the Killer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Kanskje jeg burde gå for Lady Vengeance først fordi jeg har sett Oldboy og Mister Vengeance? Få en slags avslutning på trilogien. Lurer på om jeg kommer til å bli skuffa over Ichi ettersom LarsP har skrytt den så fælt opp i skyene? Jeg ble jo tross alt skuffet over Mister Vengeance... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 I mine øyne er Lady Vengeance den klart svakeste i triologien. Den er ingen dårlig film, men når ikke opp til forgjengerne hvor Mr. Vengeance er høydepunktet. Blir du skuffet av Ichi the Killer så vanker det knoke. Pils og Ichi the Killer i kveld cun? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Hehe, det hadde vært noe, men jeg har eksamen på fredag og mandag, så jeg tror jeg venter med filmtitting til neste uke Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 For det første; Ichi the Killer gruser Sympathy for Mr. Vengeance, Oldboy og Sympathy for Lady Vengeance.For det andre så kan du ikke si at den ikke når opp til en triologi du ikke har sett ferdig. Ichi the Killer 6112389[/snapback] For det første, så gjør den egentlig ikke det. Ichi kan måle seg med Mr. Vengeance, men ikke Oldboy. For det andre så anbefaler jeg Lady Vengeance utifra de 2 andre filmene. Er nemlig ikke mye annet jeg kan gjøre, da det ikke er så mange steder å få kjøpt den enda. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 For det andre så anbefaler jeg Lady Vengeance utifra de 2 andre filmene. Er nemlig ikke mye annet jeg kan gjøre, da det ikke er så mange steder å få kjøpt den enda. 6114543[/snapback] Det blir som å anbefale Mortal Kombat: Annihilation siden førstefilmen rocket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 For det andre så anbefaler jeg Lady Vengeance utifra de 2 andre filmene. Er nemlig ikke mye annet jeg kan gjøre, da det ikke er så mange steder å få kjøpt den enda. 6114543[/snapback] Det blir som å anbefale Mortal Kombat: Annihilation siden førstefilmen rocket. 6114634[/snapback] Eller Conquest for å ta i :!: Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 En liten utfordring til dere som gidder: Har noen filmer som jeg vurderer å se de nærmeste dagene. Siden jeg ikke har sett dem, vet jeg ikke hvordan de er. Hvordan vil du rangere disse filmene: Lolita, The Green Mile, The Ring, Black Hawk Down, Ocean's Eleven? Gjerne med en liten begrunnelse hvis du gidder Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) En liten utfordring til dere som gidder:Har noen filmer som jeg vurderer å se de nærmeste dagene. Siden jeg ikke har sett dem, vet jeg ikke hvordan de er. Hvordan vil du rangere disse filmene: Lolita, The Green Mile, The Ring, Black Hawk Down, Ocean's Eleven? Gjerne med en liten begrunnelse hvis du gidder 6115209[/snapback] Sku gjerne ha begrunna, men fylla om 5 min. betyr at jeg ikke har tid. The Green Mile (Tom Hanks er fantastisk. Filmen er fantastisk) Black Hawk Down (God krigs film) Lolita The Ring Ocean's Elven (Greit, mange stjerner. Men fallt ikke i smak hos meg) Endret 16. mai 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 En liten utfordring til dere som gidder:Har noen filmer som jeg vurderer å se de nærmeste dagene. Siden jeg ikke har sett dem, vet jeg ikke hvordan de er. Hvordan vil du rangere disse filmene: Lolita, The Green Mile, The Ring, Black Hawk Down, Ocean's Eleven? Gjerne med en liten begrunnelse hvis du gidder 6115209[/snapback] Lolita er Kubrick, så det er ingen vits i å inkludere den med andre filmer. The Green Mile - kjempeprestasjoner og ganske trist. Anbefales Ocean's 11 - jeg antar at det er nyinnspillingen, og anbefaler den. Stjernespekket, morsom, underholdende, intelligent uten å bli for komplisert. Perfekt lørdagsunderholdning. Black Hawk Down - jeg har ikke sansen for denne, men det er det mange som gjør. Jeg sier ikke at du ikke må se den, det er fullt mulig at du liker den; den falt bare ikke i smak her. The Ring - dårlig skrekk. Det finnes så mye annet bra, selv i sjangeren "skrekk som involverer en skummel asiaterunge med hvitt ansikt". Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 En liten utfordring til dere som gidder:Har noen filmer som jeg vurderer å se de nærmeste dagene. Siden jeg ikke har sett dem, vet jeg ikke hvordan de er. Hvordan vil du rangere disse filmene: Lolita, The Green Mile, The Ring, Black Hawk Down, Ocean's Eleven? Gjerne med en liten begrunnelse hvis du gidder 6115209[/snapback] Jeg har ikke sett Black Hawk Down og The Green Mile. Men av de andre tre er den eneste jeg kunne tenke meg å se Lolita. En perle av en film, de to andre er bare møkk i mine øyne. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Lolita er Kubrick, så det er ingen vits i å inkludere den med andre filmer. 6115285[/snapback] Leste et sted at den bygger videre på det samme temaet i Eyes Wide Shut, som jeg har sett. Og hvis Lolita er like bra som den, så blir jeg imponert Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) En liten utfordring til dere som gidder:Har noen filmer som jeg vurderer å se de nærmeste dagene. Siden jeg ikke har sett dem, vet jeg ikke hvordan de er. Hvordan vil du rangere disse filmene: Lolita, The Green Mile, The Ring, Black Hawk Down, Ocean's Eleven? Gjerne med en liten begrunnelse hvis du gidder 6115209[/snapback] Black Hawk Down(er vel en av de filmene jeg har sett mest) The Gren Mile(fin film om noe lang) Lolita(Kubrick, trenger ikke si one mer) Ocean's Eleven(fin liten film, jeg er veld den eneste som syns Oceans's Twelve er kulere) The Ring(elendig film som man sovner av) Endret 16. mai 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 En liten utfordring til dere som gidder:Har noen filmer som jeg vurderer å se de nærmeste dagene. Siden jeg ikke har sett dem, vet jeg ikke hvordan de er. Hvordan vil du rangere disse filmene: Lolita, The Green Mile, The Ring, Black Hawk Down, Ocean's Eleven? Gjerne med en liten begrunnelse hvis du gidder 6115209[/snapback] Dette er et filmforum. Du SKAL se alle, enten de er god eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg