Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 1/1 vil jeg si. Fikk et poeng for den siste. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilken film skal jeg se, da? "Vertigo" eller "Ocean's Eleven"? 6083543[/snapback] Må nesten være enig med wh1te, se Ocean's Eleven. Men hvis du skal se Hitchcock ta å se North by Northwest hvis du har den Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 kommer litt an på hva man føler for da, Ocean's Eleven er mye mer lettfordøylig enn Vertigo Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fikk Magnolia dumpet i kassa i dag. Og på toppen var det komt en rifte i coveret..Siden det er en special utgave, og coveret har litt å si, synes dere da at det er verdt å sende tilbake for å få nytt ? Og anbefaler forresten Platinum versjonen. Nydelig utført cover.. 6083465[/snapback] Svarer du ikke egentlig på spørsmålet ditt selv? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nei, det er et helt nytt manus, helt ny historie. 6081324[/snapback] Og nå ser det ut som om det er ferdig: Joblo Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fikk Magnolia dumpet i kassa i dag. Og på toppen var det komt en rifte i coveret..Siden det er en special utgave, og coveret har litt å si, synes dere da at det er verdt å sende tilbake for å få nytt ? Og anbefaler forresten Platinum versjonen. Nydelig utført cover.. 6083465[/snapback] Svarer du ikke egentlig på spørsmålet ditt selv? 6084532[/snapback] Nei ! Jeg sier at coveret er nydlig utført, men at det er en rifte i det.. Er det da verdt å begynne å sende tilbake for å få nytt.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Om coveret er nydelig utført og det har mye å si for deg, så selvfølgelig skal du sende det tilbake? Kan ikke skjønne noe annet. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Killer Klowns from Outer Space? De eneste utgavene jeg har funnet er R1, men jeg trenger R2. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg så en film for 2 år siden. Husker ikke titlen. Håper dere husker den : Så bare begynnelsen. En bank blir ranet. Men raneren failer ( jeg troooor at dette var et klipp fra slutten av filmen ) En SuperPro hacker som lever i exil langt uti ørkenen. Han spiller golf. Så får han besøk av en dame. Hun gir ham et oppdrag. ( Hackeren er han samme som spiler Wolverine i x-men og Van Helsing i Van Helsing takk for alle svar 6083330[/snapback] Egen tråd for den typen spørsmål: HER! 6083389[/snapback] Arrgh ! Måtte jeg brenne i helvette ! jaja... Endret 12. mai 2006 av Moff Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Snip... Er jo greit å vite om neste gang du ikke husker tittelen på en film Edit: Fjernet litt... Edit 2: Sitter å lurer på om jeg skal handel inn Takashi Miike's Gokudô sengokushi: Fudô, er den noe bra. Den eneste filmen til Miike jeg har sett til nå er Ichi the Killer, er det samme stilen?. Endret 12. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Lurer på en ting angående Kung Pow. Jeg kjøpte den billige svenske utgaven fra CDON. Min bror så den i går på hytten og kom tilbake til meg og spurte hvorfor den var dubbet. Det var heller ikke mulig å skifte til japansk tale sa han. Sitter jeg med en totalt ubrukelig film, eller er det slik den skal være? 6051518[/snapback] Hahahaha, er det mulig? 6051941[/snapback] Etter å ha sett filmen selv, skjønner jeg hva du mener. :!: Om min broder virkelig trodde dette, må han da ha sittet som et spørsmålstegn om denne dubbingen. Forøvrig en helaftens komedie! :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er ikke mange minuttene siden det var en voksen mann her som nesten hadde en tåre i øyekroken, når han klarte å slette en haug med skuespillere fra profilen til Munich i dvd profiler. Jeg gikk inn for å gjøre en liten jobb for konge og fedrelandet og bestemte meg for å legge inn ALLE skuespillerene og produksjons gjengen i Munich i følge reglene til dvd profiler (det vil si IMDB er forbudt, man må sjekke hvert navn via credits delen av filmen og sånt tar tid for å si det pent) Var godt i gang hadde kommet meg helt ned til en kar som heter Djemel Barek i rollelista og lagre og er blid. Så tar jeg resten av gjengen (se spoiler dingseboms) Sånn ser hele rollelista ut: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Eric Bana as Avner Daniel Craig as Steve Ciarán Hinds as Carl Mathieu Kassovitz as Robert Hanns Zischler as Hans Ayelet Zurer as Daphna Geoffrey Rush as Ephraim Gila Almagor as Avner's Mother Michael Lonsdale as Papa Mathieu Amalric as Louis Moritz Bleibtreu as Andreas Valeria Bruni Tedeschi as Sylvie Meret Becker as Yvonne Marie-Josée Croze as Jeanette Yvan Attal as Tony (Andreas Friend) Ami Weinberg as General Zamir Lynn Cohen as Golda Meir Amos Lavie as General Yariv Moshe Ivgy as Mike Harari Michael Warshaviak as Ministers Ohad Shachar as Ministers Rafael Tabor as Ministers Sharon Cohen Alexander as General Nadev Shmuel Calderon as General Hofi Oded Teomi as Mossad Accountant Alon Aboutbul as Israeli Soldier with Zamir Makram J. Khoury as Wael Zwaiter Igal Naor as Mahmoud Hamshari Hiam Abbass as Marie Claude Hamshari Mouna Soualem as Amina Hamshari Mostefa Djadjam as Hussein Abad Al-Chir Assi Cohen as Newly-wed Man Lisa Werlinder as Newly-wed Bride Djemel Barek as Zaid Muchassi Derar Suleiman as Abu Youssef Ziad Adwan as Kemal Adwan Bijan Daneshmand as Kamal Nasser Rim Turki as Adwan's Wife Jonathan Rozen as Ehud Barak Jonathan Uziel as Commandos Guy Zu-Aretz as Commandos Yossi Sagi as Commandos Liron Levo as Commandos Ohad Knoller as Commandos Charley Gilleran as Commandos Lyes Salem as Arab Guards Carim Messalti as Arab Guards Hichem Yacoubi as Arab Guards Omar Mostafa as Arab Guards Mahmoud Zemmouri as Older Lebanese Man Souad Amidou as Yussef's Wife Amrou Alkadhi as Yussef's Son Omar Metwally as Ali Nasser Memarzia as Older Palestinian Abdelhafid Metalsi as Palestinian in 30's Karim Qayouh as Young Palestinian Mihalis Giannatos as Hotel Aristides Porter Faruk Pruti as KGB Liaisons Rad Lazar as KGB Liaisons Laurence Fevrier as Papa's Wife Habir Yahya as Girl with Papa Mehdi Nebbou as Ali Hassan Salameh Hicham Nazzal as Salameh Guards Lemir Guerfa as Salameh Guards Hisham Suleiman as Salameh Guards Brian Goodman as Belligerent American's Richard Brake as Belligerent American's Robert John Burke as Belligerent American's Yehuda Levi as Tel Aviv Airport Soldiers Danny Zahavi as Tel Aviv Airport Soldiers Itay Barnea as Israeli Deputy Consul NY Elyse Klaits as Consulate Secretary Nabil Yajjou as Young Tarifa Guard Karim Saleh as Issa (Luttif Afif) Merik Tadros as Tony "The Cowboy" (Yusuf Nazzal) Mousa Kraish as Badran (Mohammed Safady) Karim Saidi as Kader (Adnan Al-Gashey) Mohammed Khouas as Samir (Jamal Al-Gashey) David Ali Hamade as Paulo (Kalid Jawad) Ben Youcef as Saleh Sami Samir as Abu Halla Guri Weinberg as Moshe Weinberg Sam Feuer as Yosef Romano Sabi Dorr as Yosef Gottfreund Wojciech Machnicki as Tuvia Sokolovsky David Feldman as Kehat Schur Ori Pfeffer as Andre Spitzer Shmuel Edleman as Yacov Springer Joseph Sokolsky as Amitzur Shapira Leor Perel as David Berger Ossie Beck as Eliezaar Halfen Guy Amir as Mark Slavin Haguy Wigdor as Zeev Friedman Roy Avigdori as Gad Tsabari Kevin Collins as American Athletes Daniel Bess as American Athletes Baya Belal as Palestinian Women Watching TV Ula Tabari as Palestinian Women Watching TV Saida Bekkouche as Aida Refugee Camp Women Fettouma Bouamari as Aida Refugee Camp Women Alexander Beyer as German Reporter in Mucih Underground Amos Shoub as Israeli News Anchor Rana Werbin as Female Israeli News Anchor Jane Garioni as Italian Girl in Car Felicite Du Jeu as Young Swiss Bank Official Gil Soriano as Man in Haifa Bar Mordechai Ben Shachar as Older Man in Haifa Bar Amani Zain as Palestinian Teachers Leda Mansour as Palestinian Teachers Sasha Spielberg as Young Israeli Woman Watching TV Renana Raz as Israeli Women Watching TV Hagit Dasberg-Shamul as Israeli Women Watching TV Patrick Kennedy as English Reporter in Munich Underground Stephan Freiss as French Reporter in Munich Underground Arturo Arribas as Spanish Reporter in Munich Underground Yaron Josef Motolla as Israeli Reporter in Munich Underground Jalil Naciri as Arab Reporter in Munich Underground Martin Ontrop as Camera Crew at Munich Joram Voelklein as Camera Crew at Munich Michael Schenk as Photographer at Munich Andreas Lust as News Crew at Furstenfeldbrook Tom Wlaschiha as News Crew at Furstenfeldbrook Dette klarte jeg å slette: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Derar Suleiman as Abu Youssef Ziad Adwan as Kemal Adwan Bijan Daneshmand as Kamal Nasser Rim Turki as Adwan's Wife Jonathan Rozen as Ehud Barak Jonathan Uziel as Commandos Guy Zu-Aretz as Commandos Yossi Sagi as Commandos Liron Levo as Commandos Ohad Knoller as Commandos Charley Gilleran as Commandos Lyes Salem as Arab Guards Carim Messalti as Arab Guards Hichem Yacoubi as Arab Guards Omar Mostafa as Arab Guards Mahmoud Zemmouri as Older Lebanese Man Souad Amidou as Yussef's Wife Amrou Alkadhi as Yussef's Son Omar Metwally as Ali Nasser Memarzia as Older Palestinian Abdelhafid Metalsi as Palestinian in 30's Karim Qayouh as Young Palestinian Mihalis Giannatos as Hotel Aristides Porter Faruk Pruti as KGB Liaisons Rad Lazar as KGB Liaisons Laurence Fevrier as Papa's Wife Habir Yahya as Girl with Papa Mehdi Nebbou as Ali Hassan Salameh Hicham Nazzal as Salameh Guards Lemir Guerfa as Salameh Guards Hisham Suleiman as Salameh Guards Brian Goodman as Belligerent American's Richard Brake as Belligerent American's Robert John Burke as Belligerent American's Yehuda Levi as Tel Aviv Airport Soldiers Danny Zahavi as Tel Aviv Airport Soldiers Itay Barnea as Israeli Deputy Consul NY Elyse Klaits as Consulate Secretary Nabil Yajjou as Young Tarifa Guard Karim Saleh as Issa (Luttif Afif) Merik Tadros as Tony "The Cowboy" (Yusuf Nazzal) Mousa Kraish as Badran (Mohammed Safady) Karim Saidi as Kader (Adnan Al-Gashey) Mohammed Khouas as Samir (Jamal Al-Gashey) David Ali Hamade as Paulo (Kalid Jawad) Ben Youcef as Saleh Sami Samir as Abu Halla Guri Weinberg as Moshe Weinberg Sam Feuer as Yosef Romano Sabi Dorr as Yosef Gottfreund Wojciech Machnicki as Tuvia Sokolovsky David Feldman as Kehat Schur Ori Pfeffer as Andre Spitzer Shmuel Edleman as Yacov Springer Joseph Sokolsky as Amitzur Shapira Leor Perel as David Berger Ossie Beck as Eliezaar Halfen Guy Amir as Mark Slavin Haguy Wigdor as Zeev Friedman Roy Avigdori as Gad Tsabari Kevin Collins as American Athletes Daniel Bess as American Athletes Baya Belal as Palestinian Women Watching TV Ula Tabari as Palestinian Women Watching TV Saida Bekkouche as Aida Refugee Camp Women Fettouma Bouamari as Aida Refugee Camp Women Alexander Beyer as German Reporter in Mucih Underground Amos Shoub as Israeli News Anchor Rana Werbin as Female Israeli News Anchor Jane Garioni as Italian Girl in Car Felicite Du Jeu as Young Swiss Bank Official Gil Soriano as Man in Haifa Bar Mordechai Ben Shachar as Older Man in Haifa Bar Amani Zain as Palestinian Teachers Leda Mansour as Palestinian Teachers Sasha Spielberg as Young Israeli Woman Watching TV Renana Raz as Israeli Women Watching TV Hagit Dasberg-Shamul as Israeli Women Watching TV Patrick Kennedy as English Reporter in Munich Underground Stephan Freiss as French Reporter in Munich Underground Arturo Arribas as Spanish Reporter in Munich Underground Yaron Josef Motolla as Israeli Reporter in Munich Underground Jalil Naciri as Arab Reporter in Munich Underground Martin Ontrop as Camera Crew at Munich Joram Voelklein as Camera Crew at Munich Michael Schenk as Photographer at Munich Andreas Lust as News Crew at Furstenfeldbrook Tom Wlaschiha as News Crew at Furstenfeldbrook Kommer meg nesten helt i bånn av og mangler bare et par navn og bestemmer meg for å lagre, og da klarer IDIOTEN (det vil si meg) og trykke på CANCEL i stedet for SAVE og hva skjer da, jo da må jeg legge inn hele dritten på nytt... Tok meg bare litt i underkant av 90 minutter å gjøre det, hvorfor (se ny spoiler dingseboms) Og det som er mest moro var at 95 prosent av navnene måtte legges inn manuelt og når jeg klarte å slette dritten så har jeg langt inn ca. 60% av de 95% to ganger Egentlig det eneste som mangler nå er at profilen blir underkjent på grunn av jeg har brukt en ' på feil sted i et navn som man aldri ser igjen i dette århundret... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg har ikke noe liv :!: Nå skal jeg gå å se resten av sesong tre av Scrubs for å få opp humøret igjen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kan jeg spørre deg om hvorfor du gjorde dette? Hvem er det som leser de navnene anyways? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Edit 2: Sitter å lurer på om jeg skal handel inn Takashi Miike's Gokudô sengokushi: Fudô, er den noe bra. Den eneste filmen til Miike jeg har sett til nå er Ichi the Killer, er det samme stilen?. Absolutt. Jeg så filmen nå nettopp og den er i samme gate som Ichi the Killer, dog Ichi er litt bedre. Eneste problemet er at historien er temmelig enkel og oppbrukt, men historie er ikke akkurat førsteprioritet i disse filmene. Ellers har Fudoh god gammeldags ekstrem gladvold som får meg til og knekke sammen i latter, klappe og lage rare ansiktsuttrykk som minner om når Joaquin Phoenix kikker på gladiatorarenaen i Gladiator. Sex er det såklart masse av også. Og Riki Takeuchi er med, en av de råeste skuespillerne som fins. Han spiller alltid den samme personen i disse yakuza filmene men det er bare positivt fordi han definerer den harde yakuza stereotypen for min del. Synd at rollen hans i denne filmen bare er med i et par scener. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Kan jeg spørre deg om hvorfor du gjorde dette? Hvem er det som leser de navnene anyways? 6098741[/snapback] Der og da så hadde jeg ikke noe å gjøre og en annen grunn ta en titt på din dvd profiler og film nr. 121 Heia Tufte . Hvis ingen legger inn ting i databasen så ender profilene opp som den der. Og da er vel egentlig vitsen borte synes nå jeg... Bare for moro skyld så kan jeg jo legge ut linken til reglene for å legge inn en profil på DVD profiler: Rules! Hvis du synes rettningslinjene på dette forumet er tøffe, ta en titt på de reglene der... @ Scarface^, kan jo gå til innkjøp av den, andre Miike filmer som er noe bra? Edit: La til DVD profiler reglene. Endret 14. mai 2006 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 @ Scarface^, kan jo gå til innkjøp av den, andre Miike filmer som er noe bra? 6100016[/snapback] Nå er jeg ikke Scarface^, men de jeg ville anbefale mest (også over Ichi) er Ôdishon/Audition (god utgave ganske billig @Amazon UK, OBS! ikke kjøp R1'en! Den er dårlig.), Chûgoku no chôjin/The Bird People in China (vanskelig å finne en god utgave, tror ingen er gitt ut med forståelige undertekster, men den amerikanske kan brukes, ganske rimelig @Pacific og @DDD, og kanskje Bizita Q/Visitor Q (der tror jeg den tyske utgivelsen er den beste med forståelige undertekster, og som jeg tror du får lettest og billigst tak i gjennom CD Wow. Husk å bruke rabattlink!). Og så tar det vel ikke lang tid før LarsP stikker innom? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Den var rettet om alle, ikke bare Scarface^, tips tas i mot med takk og blir kjøpt inn ved neste lønning (vel nesten alle, får se hvor mange som kommer ) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 @ Scarface^, kan jo gå til innkjøp av den, andre Miike filmer som er noe bra? Tar hele Miike listen min: Ichi the Killer - 10/10 Audition - 9/10 Dead or Alive - 9/10 Deadly Outlaw: Rekka - 9/10 The Agitator - 9/10 Visitor Q - 9/10 Fudoh: The New Generation - 9/10 Ley Lines - 9/10 Kôshônin - 9/10 Gozu - 9/10 Rainy Dog - 8/10 Shinjuku Triad Society 8/10 Zebraman 8/10 Izo - 7/10 Full Metal Yakuza - 7/10 Three... Extremes - 6/10 (Miikes del - 6/10) One Missed Call - 6/10 The Happiness of the Katakuris - 5/10 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Tror jeg skal gå for Fudoh, The Bird People in China, Dead or Alive, Audition og Ichi the Killer (PS! holde seg unna UK utgivelsen ) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Howdy..Nå har jeg konfirmert meg, så skal vi ha noe som heter "slengemandag" i morgn, skal til Stavanger..Så det jeg lurte på: Har dere noen tips til hvilke filmer jeg burrde kjøpe...Tenkte vertfall på The Pretender s 2 & 3, men det selger de vel ikke i butikker...Er vel bedre og bestille det på internett Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg