Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Steffy: Reservoir Dogs spillet er ikke likt alle de andre spillene som er basert på film.

Slik som Gudfaren kommer spillet lenge etter filmen, og målet med at det kommer er ikke ene og alene å tjene penger på filmens eventuelle suksess akkurat ved release.

Jeg vil da påstå at Gudfaren er et nokså godt action-spill. Noen synes kanskje dette er negativt, da Gudfaren ikke er noen actionfilm, men heller et portrett av en mafia-familie. Likevel tror jeg ikke Gudfaren-spillet kunne blitt gjort på noen annen måte.

Derfor mener jeg også at Reservoir Dogs har potensiale. Folka bak har nok mer som formål å lage et godt spill enn kun å lage noe dritt som de selger på, ettersom Reservoir Dogs nå kun er aktuell for film-interesserte. Den er ikke en "hot hit" slik som f.eks. Fantastic Four, og slike filmer.

Reservoir Dogs og Scarface kan bli drittdårlige, men de har samtidig også potensiale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe ^^

Kommer det en til indiana Jones film ? :p Emperors Tomb ?

6076570[/snapback]

At det kommer ny Indiana Jones film er vel nesten gammelt nytt. Harrison Ford er med og greier. ;)

Må jo bli bra... :wee:

Btw. Kom over Reservior Dogs the game. Tåpelig.

6076628[/snapback]

Harrison Ford ?! Han er 60-70 år elrno ^^ Stokk, pisk og hatt ! ftw!

Er det filmatisering av Indiana Jones spillet Emperors Tomb ?

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Det er ikke alltid filmer basert på spill blir noe bra heller. Final Fantasy: Advent Children og Uwe Bollmania er vel glitrende eksempler på det.

6079504[/snapback]

Tenkte jeg skulle se Advent Children i dag. På tide å få stoppet disse kommentarene en gang for alle.

Lenke til kommentar

Jeg så en film for 2 år siden. Husker ikke titlen. Håper dere husker den :

Så bare begynnelsen.

En bank blir ranet. Men raneren failer ( jeg troooor at dette var et klipp fra slutten av filmen )

En SuperPro hacker som lever i exil langt uti ørkenen. Han spiller golf. Så får han besøk av en dame. Hun gir ham et oppdrag. ( Hackeren er han samme som spiler Wolverine i x-men og Van Helsing i Van Helsing ;)

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Jeg så en film for 2 år siden. Husker ikke titlen. Håper dere husker den :

Så bare begynnelsen.

En bank blir ranet. Men raneren failer ( jeg troooor at dette var et klipp fra slutten av filmen )

En SuperPro hacker som lever i exil langt uti ørkenen. Han spiller golf. Så får han besøk av en dame. Hun gir ham et oppdrag. ( Hackeren er han samme som spiler Wolverine i x-men og Van Helsing i Van Helsing  ;)

takk for alle svar

6083330[/snapback]

Egen tråd for den typen spørsmål: HER!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvilken film skal jeg se, da? "Vertigo" eller "Ocean's Eleven"?

6083543[/snapback]

Tipper de fleste skriker ut Vertigo nå, men jeg hadde tatt den siste. Liker egentlig ikke Hitchcock. Soderbergh derimot, er et geni.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...