Hr. Jenssen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Steffy: Reservoir Dogs spillet er ikke likt alle de andre spillene som er basert på film. Slik som Gudfaren kommer spillet lenge etter filmen, og målet med at det kommer er ikke ene og alene å tjene penger på filmens eventuelle suksess akkurat ved release. Jeg vil da påstå at Gudfaren er et nokså godt action-spill. Noen synes kanskje dette er negativt, da Gudfaren ikke er noen actionfilm, men heller et portrett av en mafia-familie. Likevel tror jeg ikke Gudfaren-spillet kunne blitt gjort på noen annen måte. Derfor mener jeg også at Reservoir Dogs har potensiale. Folka bak har nok mer som formål å lage et godt spill enn kun å lage noe dritt som de selger på, ettersom Reservoir Dogs nå kun er aktuell for film-interesserte. Den er ikke en "hot hit" slik som f.eks. Fantastic Four, og slike filmer. Reservoir Dogs og Scarface kan bli drittdårlige, men de har samtidig også potensiale. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) hehe ^^Kommer det en til indiana Jones film ? Emperors Tomb ? 6076570[/snapback] At det kommer ny Indiana Jones film er vel nesten gammelt nytt. Harrison Ford er med og greier. Må jo bli bra... Btw. Kom over Reservior Dogs the game. Tåpelig. 6076628[/snapback] Harrison Ford ?! Han er 60-70 år elrno ^^ Stokk, pisk og hatt ! ftw! Er det filmatisering av Indiana Jones spillet Emperors Tomb ? Endret 11. mai 2006 av Moff Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Nei, det er et helt nytt manus, helt ny historie. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Han er faktisk 64 i år. Men som en av tidenes kjekkaser han er holder han seg meget godt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har vel vært rykter om at klassikern 'The Fate of Atlantis' skulle filmatiseres helt siden den kom, men slik ble det altså ikke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg tror den nye filmen må ta utgangspunkt i at Indiana snart nærmer seg pensjonsalderen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er ikke alltid filmer basert på spill blir noe bra heller. Final Fantasy: Advent Children og Uwe Bollmania er vel glitrende eksempler på det. 6079504[/snapback] Tenkte jeg skulle se Advent Children i dag. På tide å få stoppet disse kommentarene en gang for alle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg tror den nye filmen må ta utgangspunkt i at Indiana snart nærmer seg pensjonsalderen. 6082853[/snapback] Nå må vi ikke glemme at Indiana Sr. var eldre i Last Crusade enn Jr. er nå. Han vil nok klare seg helt fint, Harrison er en spenstig kar. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Og det er jo utrolig hva man kan bruke CGI til... Fikk Scrubs sesong tre i posten i dag, lurer på om jeg skal sette meg foran tven og snurre hospital Lenke til kommentar
Moff Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg så en film for 2 år siden. Husker ikke titlen. Håper dere husker den : Så bare begynnelsen. En bank blir ranet. Men raneren failer ( jeg troooor at dette var et klipp fra slutten av filmen ) En SuperPro hacker som lever i exil langt uti ørkenen. Han spiller golf. Så får han besøk av en dame. Hun gir ham et oppdrag. ( Hackeren er han samme som spiler Wolverine i x-men og Van Helsing i Van Helsing takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Operation Swordfish. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg så en film for 2 år siden. Husker ikke titlen. Håper dere husker den : Så bare begynnelsen. En bank blir ranet. Men raneren failer ( jeg troooor at dette var et klipp fra slutten av filmen ) En SuperPro hacker som lever i exil langt uti ørkenen. Han spiller golf. Så får han besøk av en dame. Hun gir ham et oppdrag. ( Hackeren er han samme som spiler Wolverine i x-men og Van Helsing i Van Helsing takk for alle svar 6083330[/snapback] Egen tråd for den typen spørsmål: HER! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Med alle den infoen kunne det vel ikke være vanskelig å finne tittelen? Prøvde med et lite søk på Hugh Jackman + Hacker og fant det på første side. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fikk Magnolia dumpet i kassa i dag. Og på toppen var det komt en rifte i coveret.. Siden det er en special utgave, og coveret har litt å si, synes dere da at det er verdt å sende tilbake for å få nytt ? Og anbefaler forresten Platinum versjonen. Nydelig utført cover.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilken film skal jeg se i kveld: Pi eller Ultraviolet? Likte forøvirg Equlibrium veldig godt, så holder en knapp på Ultraviolet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilken film skal jeg se i kveld: Pi eller Ultraviolet? 6083491[/snapback] Helt klart Pi, en av tidenes beste filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg hadde sett Ultraviolet. Likte Cubic bedre enn PI. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilken film skal jeg se, da? "Vertigo" eller "Ocean's Eleven"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvilken film skal jeg se, da? "Vertigo" eller "Ocean's Eleven"? 6083543[/snapback] Tipper de fleste skriker ut Vertigo nå, men jeg hadde tatt den siste. Liker egentlig ikke Hitchcock. Soderbergh derimot, er et geni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg