Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Vel, om du mener LotR er slik, så kan det godt hende du har "rett".

Deathie: Sjekka du artikkelen? Er ikke stort mer info, angående filmen, som er sluppet ut enda. :)

6076430[/snapback]

det var ingen henvisnig til Lotr i det hele tatt, snakket bare om wow her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, historien i spillet (Reservoir Dogs) høres da ut til å være spennende. Vi skal få svar på flere ubesvarte spørsmål som filmen etterlot, som hvor pengene ble gjemt, hva som egentlig skjedde under ranet, osv.

Gunfreak: Var dette jeg ville frem til, akkurat det du sa nå. Warcraft har et like så dypt univers som LotR, den eneste forskjellen er jo at LotR var først, og at WarCraft i høy grad er basert på dette universet (og flere - for eksempel sikkert mye av Terry'ene sine verdener).

WarCraft filmen har potensiale til å bli veldig bra, faktisk. Men selvfølgelig, når man tenker på det at filmen garantert ikke er produsert med andre hensikter enn å tjene inn zilliarder av $$$, så er det liksom ingen ende på hvor rævva denne filmen kan bli. Desverre.

EDIT:

De må jo ta historien fra Wc spillene og bar klistre wow merket på filmen? Historien der er jo brukbar.

Tørk vekk sandet i øynene og les litt bedre over de siste sidene i tråden igjen. Det er en film basert på WarCraft-universet, ikke bare WoW. Filmen skal hete "WarCraft The Movie", ikke "WoW The Movie".

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Tja, historien i spillet (Reservoir Dogs) høres da ut til å være spennende. Vi skal få svar på flere ubesvarte spørsmål som filmen etterlot, som hvor pengene ble gjemt, hva som egentlig skjedde under ranet, osv.

6077948[/snapback]

Det er da langt fra nødvendig å vite slike ting. Akkurat som den mystiske kofferten i Pulp Fiction, hvis det kommer et spill om filmen der man får vite hva som er i den, synes jeg det blir for teit. Nå vil mange som aldri har hørt om filmen før spille spillet, bli skuffet og aldri like filmen (som er GENIAL) :hrm:

Unødvendig er ordet.

Lenke til kommentar

6077948[/snapback]

Det er da langt fra nødvendig å vite slike ting. Akkurat som den mystiske kofferten i Pulp Fiction, hvis det kommer et spill om filmen der man får vite hva som er i den, synes jeg det blir for teit. Nå vil mange som aldri har hørt om filmen før spille spillet, bli skuffet og aldri like filmen (som er GENIAL) :hrm:

Unødvendig er ordet.

6078245[/snapback]

Det var faktisk som hentet ut fra munnen min, og det fra en med nick etter en brus. Jeg lar ikke noen simple folk som lager spill ødelegge de forestillingene jeg har i hodet mitt om de spørsmålene jeg sitter igjen med etter filmen. :no:

Lenke til kommentar
Noen flere som har sett Mission Impossible 3? Må si jeg ble ganske skuffet. Tam historie og ikke noen ordentlige impossible missions som i eneren..

6078493[/snapback]

Jeg syns den var ganske bra jeg :) . Har sett både 1'ern og 2'ern.

Lenke til kommentar
Btw. Kom over Reservior Dogs the game. Tåpelig.

6076628[/snapback]

Hvorfor gjør de slikt? :(

6076741[/snapback]

Fordi de tjener penger på det. :)

6077758[/snapback]

Nja, gjør "de", hvem nå "de" er, virkelig det? Spillversjoner av filmer har vel aldri slått særlig godt an (med Goldeneye som et unntaket som bekrefter regelen), de fleste spillene som lanseres sammen med filmer mangler både sjelen til spillet og historien til et vellykket spill.

For å si det sånn; det er ytterst få Reservoir Dogs-fans som kommer til å spille det spillet, håper jeg.

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid filmer basert på spill blir noe bra heller. Final Fantasy: Advent Children og Uwe Bollmania er vel glitrende eksempler på det.

6079504[/snapback]

Huh? Har de drukket etanol? Sist jeg sjekket har det ALDRI kommet en god film ut av et spill...

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid filmer basert på spill blir noe bra heller. Final Fantasy: Advent Children og Uwe Bollmania er vel glitrende eksempler på det.

6079504[/snapback]

Huh? Har de drukket etanol? Sist jeg sjekket har det ALDRI kommet en god film ut av et spill...

6079577[/snapback]

MORTAL KOMBAT :D

Lenke til kommentar
Det som hadde vært morsomt er ett Rambo-spill.

Ingen som har hørt noe om det?

6079438[/snapback]

Har prøvd et eldgammelt tekstbasert spill en gang for lenge siden :wee:

6079639[/snapback]

Tror det var noe på Sega en gang i tida, om ikke annet.

Lenke til kommentar

6079504[/snapback]

6079577[/snapback]

MORTAL KOMBAT :D

6079649[/snapback]

For ikke å snakke om Double Dragon (1994). :love:

Double_Dragon,_The_Movie.jpg

Eller hva med Super Mario Bros (1993)?

supermario5.jpg

Filmklipp: Super Mario Bros

Hvordan kunne jeg glemme Wing Commander (1999)?

Filmklipp: Wing Commander

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...