Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 WoW-film? Herlig. Hvorfor ikke bare filme en maurtue i 2 timer? 6071999[/snapback] Hvem sier at WoW-filmen ikke kommer til å bli filming av ei maurtue i to timer da? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tror heller jeg ser på gresset gro eller maling tørke framfor en WoW-film Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kan vi ikke ha en WoW-filmkonkurranse på forumet? Den skal være under 5 minutter og få frem regissørens syn på WoW. Det blir uansett bedre enn Boll sin evt. versjon Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 WoW har en dårlig historie, ja, men Warcraft universet har den beste historien noe spill har vært i nærheten av. Dette universet inkluderer tilsammen 4 spill + tilleggspakker, 7 bøker og 1 mangahistorie. Så det sier jo seg selv at det er nok av historie å ta av, da jeg anser det som selvfølgelig at det ikke skal lages film av at man stiger i makt på en skala fra 1 til 60, men at man lager en film(flere muligens?) med historie hentet fra hele Warcraft-universet. Grunnen til at de sier at det er en World of Warcraft film er vel at det erså utrloig populært, og vil fange interessen til enda flere enn om de hadde markedsført det under bare Warcraft navnet. Om en annen en Mr. Boll filmer dette tror jeg det kan bli veldig bra (Peter Jackson som regissør, LotR rip-off?). Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Seriøst, du tror faktisk ikke at WoW-filmen kan bli skikkelig bra? Jeg er en die-hard fan av det gamle Warcraft, men jeg klarer å holde meg såpass i skinnet til å skjønne at denne filmen har en større sjanse til å bli desto dårligere enn noe Boll har laget før enn at den kan bli noe bra i det hele tatt. Forresten, å si at "Warcraft universet har den beste historien noe spill har vært i nærheten av" er ekstremt fanboy-snakk (nei, jeg sier ikke at du er en WC/WoW-fanboy), for dette er ikke rett i det hele tatt. Hvilket som har best historie har jeg ikke peiling på (det må være opp til hver enkelt person), men Warcraft er det ikke. All historie der er basert eller rippet fra gamle fantasy-bøker og D&D-universet. Menmen, man skal jo ikke begynne å skrike ut alt mulig rart før det i det hele tatt har blitt offentliggjort hvem eller hva det er som skal lage filmen. Endret 9. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det triste er dog at filmen vil få MANGE flere tilskuere pga av WoW-hypen. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Seriøst, du tror faktisk ikke at WoW-filmen kan bli skikkelig bra? Jeg er en die-hard fan av det gamle Warcraft, men jeg klarer å holde meg såpass i skinnet til å skjønne at denne filmen har en større sjanse til å bli desto dårligere enn noe Boll har laget før enn at den kan bli noe bra i det hele tatt. Forresten, å si at "Warcraft universet har den beste historien noe spill har vært i nærheten av" er ekstremt fanboy-snakk (nei, jeg sier ikke at du er en WC/WoW-fanboy), for dette er ikke rett i det hele tatt. Hvilket som har best historie har jeg ikke peiling på (det må være opp til hver enkelt person), men Warcraft er det ikke. All historie der er basert eller rippet fra gamle fantasy-bøker og D&D-universet. Menmen, man skal jo ikke begynne å skrike ut alt mulig rart før det i det hele tatt har blitt offentliggjort hvem eller hva det er som skal lage filmen. 6072541[/snapback] Det er da ikke noe galt i å rippe historie fra gamle fantasy bøker og D&D, så lenge det settes sammen på en så fantastisk måte? (Ja, du kan godt si jeg er fanboy, wc3 er et av mine favoritt-spill) Og jeg tviler på at de velger Boll til å lage filmen, er det noe Blizzard kan så er det å kvalitetssikre tingene sine (jeg tenker da på de ferdigutviklede spillene de har kassert grunnet for dårlig kvalitet.) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fra noe som er WoW til noe som er litt mer wow: Er det noen her som har fått med seg Lucky Number Slevin? Skuespiller-galleriet er jo imponerende, og karakteren filmen har fått på IMDB er vel likeså. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er det noen her som har fått med seg Lucky Number Slevin? Ganske kul film, koste meg skikkelig. Minnet meg på sett og vis om Kiss Kiss Bang Bang i utførelse. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 vet noen om noen skikklige skrekkfilmer, eller grøssere? jeg ønsker noe lignende villmark eller noe.. forslag? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Crs: kult. Må vel få den med meg. Går den på kino i Norge for tiden? Har mulighet til å laste den ned for å sjekke om den er noe bra, for så å kjøpe den når den kommer ut. Den virker høyst interessant, i allefall. Litt tilbake til den WoW-filmen. Den har nå blitt offisielt annonsert, og det er ikke en WoW-film. Det er en WarCraft-film (noe som egentlig er en vesentlig forskjell). Mer kan leses her. Tror ikke det var strategisk tilfeldig å komme med en slik film en liten stund etter at WoW hadde fått så mye popularitet. De ville ikke tjent inn mye mer enn 10% av alle inntekter de vil få, om de hadde kommet med en slik film i en verden uten WoW. Menmen, vi får nå se. Kan hende filmen blir noe tess likevel, for fantasy-fans. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Er det noen som vet noe om denne WoW-filmen? Skal den ha story? Skal filmen inneholde miatyrfolk slik som på PC? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hele filmen går vel ut på at man ser en kar derpe de samme monstrene om igjen og om igjen i 5 timer. så kommer det en extended verson som viser at han dreper samme monster i 12 timer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Vel, om du mener LotR er slik, så kan det godt hende du har "rett". Deathie: Sjekka du artikkelen? Er ikke stort mer info, angående filmen, som er sluppet ut enda. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hehe ^^ Kommer det en til indiana Jones film ? Emperors Tomb ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) hehe ^^Kommer det en til indiana Jones film ? Emperors Tomb ? 6076570[/snapback] At det kommer ny Indiana Jones film er vel nesten gammelt nytt. Harrison Ford er med og greier. Må jo bli bra... Btw. Kom over Reservior Dogs the game. Tåpelig. Endret 10. mai 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Btw. Kom over Reservior Dogs the game. Tåpelig. 6076628[/snapback] Hvorfor gjør de slikt? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Btw. Kom over Reservior Dogs the game. Tåpelig. 6076628[/snapback] Jaggu, jeg hørte snakk om dette spillet alerede for et års tid siden, men jeg hadde aldri trodd at det skulle bli noe av, tåpelig er ordet ja Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) De må jo ta historien fra Wc spillene og bar klistre wow merket på filmen? Historien der er jo brukbar. Soundtracket til filmen Endret 10. mai 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Btw. Kom over Reservior Dogs the game. Tåpelig. 6076628[/snapback] Jaggu, jeg hørte snakk om dette spillet alerede for et års tid siden, men jeg hadde aldri trodd at det skulle bli noe av, tåpelig er ordet ja 6076786[/snapback] Lukke øynene og si LA LA LA LA LA LA vil ikke se... Når filmindustrien voltar spilltittler (se uwe boll), hvorfor skal ikke spillindustrien få lov til å volta filmtittler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg