EDB Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva koster frakten? Portoen er 29 kr per bestilling. Det lønner seg altså å bestille flere varer samtidig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Da har jeg sett The Road to Guantanamo. Ganske god film, men altfor vinklet, dog ikke så vinklet som michael moores filmer. Filmen la alt for lite vekt på historien og grunnene til hovedpersonene. vet en del om det, kjenner en britte som har snakket med dem i ettertid. Verdt å få med seg, men som sagt får du bare se en side av saken. Jeg sier ikke at Gurantanamo-greiene kan forsvares, ettersom det er rimelig forkastelig, men snarere at det var et snev av sannhet i anklagene til de amerikanske forhørsmennene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva koster frakten?Portoen er 29 kr per bestilling. Det lønner seg altså å bestille flere varer samtidig. 6059629[/snapback] Merk forresten at veldig mange filmer som selges hos CDON.com har svensk cover. Det står på produktisdene om de har svensk eller norsk cover. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 I morgen skal jeg til byen og kjøpe noen DVD'er. Noen jeg bør se etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 I morgen skal jeg til byen og kjøpe noen DVD'er. Noen jeg bør se etter? 6060222[/snapback] og det er hvilken by? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Oslo. Noen godt gjemte perler av noen butikker der? Endret 7. mai 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Vel egentlig ikke, tenker du vet om de fleste. Ta en titt innom Outland (blodpriser), DVDin (som forsåvidt byter navn til playcom nå), og platekompaniet på oslo city. Hadde ingen planer om dvdkjøp forrige gang jeg var i byen, men kom hjem med 5. Kommer over noe jeg har hatt lyst på lenge hver gang. Edit: glemte noe. Endret 7. mai 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vel egentlig ikke, tenker du vet om de fleste. Ta en titt innom Outland (blodpriser), DVDin (som forsåvidt byter navn til playcom nå), og platekompaniet på oslo city. Hadde ingen planer om dvdkjøp forrige gang jeg var i byen, men kom hjem med 5. 6060248[/snapback] He he... Det er vel de "perlene" Jeg også har kommet fram til. Blir ofte til at jeg handler på platekompaniet, da de har en god del gode filmer på tilbud. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen her som vet om det er mulig å kjøpe sesongkort på kino? Og i tilfelle til hvilken pris? Hvis noen skulle ha prisen for Norges beste kino, Fredrikstad Kino, så hadde det vært supert Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Det er velskapte karakterer i filmen (Léon). Endret 8. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Léon er alt Boondock Saints ikke var. (Og ja, jeg likte Boondock Saints) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En nyhet som bryr meg midt i brunøyet siden jeg ikke spiller world of warcraft men: WoW - The Movie Var en liten tur innom wow delen av forumet og ingen har oppdaget det ennå, de finner det vel ut når de er ferdige med å kaste troll på hverandre eller hva nå man enn gjør i wow... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En nyhet som bryr meg midt i brunøyet siden jeg ikke spiller world of warcraft men: WoW - The Movie Var en liten tur innom wow delen av forumet og ingen har oppdaget det ennå, de finner det vel ut når de er ferdige med å kaste troll på hverandre eller hva nå man enn gjør i wow... 6071674[/snapback] De har funnet det ut Manx . Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pokker begynner jeg å bli så trøtt at jeg overså det, var inne å sjekket om det var laget noen tråder om det, fant ingen. Heller ingen her i film/tv delen, men samme kan det være, som sagt bryr meg midt i ryggen... Er jo faktisk en spill film som uwe boll kan lage for min del Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pokker begynner jeg å bli så trøtt at jeg overså det, var inne å sjekket om det var laget noen tråder om det, fant ingen. Heller ingen her i film/tv delen, men samme kan det være, som sagt bryr meg midt i ryggen... Er jo faktisk en spill film som uwe boll kan lage for min del 6071756[/snapback] Enig der. Og fy fader som jeg gruer meg til neste LAN når de andre uttrykker sin begeistring for den filmen . For de er kunne jo filmen vært på nynorsk og de er fornøyde. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 World Of Warcraft: The Movie... Dette MÅ være en spoof! Å lage film basert på spill er en ting. Noen spill kan fint "overføres" til lerretet, da et fåtall av dem faktisk har en god nok historie (selv om at spill i seg selv hovedsaklig er "basert" på film). Noen spill har noe dårligere med historie og handling, men likevel klarer visse kronidioter å filmatisere dem (Ja, jeg tenker på Bollemann), og naturlig vis ender de opp å bli enda mer tragisk enn folk har forventet (og folk forventer virkelige tragiske resultater hver gang Boll kommer med en ny film!). Å filmatisere et MMO er som... Vel, det er så latterlig dumt at det ikke engang finnes noen metaforer å sammenligne med! WoW har egentlig ingen historie (face it, fanboys, historien er erlativt tynn!), og i motsetning til andre spill, hvor ikke alt sammen foregår på nett, finnes det i det minste en rød tråd å følge. Å lage en WoW-film blir veldig... fritt for "skaperne" (idiotene, heller), da det blir som flere av Boll's filmer. Det blir ikke basert på spilelt i det hele tatt. Navnet er bare et gimmick for å tjene inn uhorvelig mye penger fra uvitende WoW-spillere. Med andre ord: Denne filmen må sees! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 WoW-film? Herlig. Hvorfor ikke bare filme en maurtue i 2 timer? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 WoW-film? Herlig. Hvorfor ikke bare filme en maurtue i 2 timer? 6071999[/snapback] Med uwe boll effekter selvfølgelig og tysk techno i action sekvensene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg