InsertNumLock Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Den skal jo være dubbet.... Bare for å gjre den enda dummere. Edit:var vist litt seint ute jeg.. Endret 6. mai 2006 av Fez Lenke til kommentar
Doga Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Noen som har sett "When the Last Sword is Drawn"? Vurdere å ta med meg den på nattevakt ikveld. 6047417[/snapback] En virkelig bra film, lett på topp 5 lista mi over uber filmer ever, det er en nytelse å se den filmen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Snip... Takk for at du nevnte Del Toro, kom på ha jeg skulle ha The Devil's Backbone. Og ser at den har kommet i en special edition av den versjonen som brodren har og den nye versjonen er litt over 11$ billigere. Og kan jo da ta med Cronos og Mimic i samme slengen Pakke nr. fire fra DDD i dag... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Lurer på en ting angående Kung Pow. Jeg kjøpte den billige svenske utgaven fra CDON. Min bror så den i går på hytten og kom tilbake til meg og spurte hvorfor den var dubbet. Det var heller ikke mulig å skifte til japansk tale sa han. Sitter jeg med en totalt ubrukelig film, eller er det slik den skal være? 6051518[/snapback] Hahahaha, er det mulig? 6051941[/snapback] Oi, andre gang jeg fornærmer deg i dag. Beklager så meget deres Kongelige Høyhet... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg tror det er din bror han fornærmer Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Pga vampyrsnakket her så jeg nettopp Ravenous på nytt, som i bunn og grunn har et ganske likt tema. Den filmen er bare genial, spesielt musikken. Og Robert Carlyle. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg tror det er din bror han fornærmer 6052249[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Pga vampyrsnakket her så jeg nettopp Ravenous på nytt, som i bunn og grunn har et ganske likt tema. Den filmen er bare genial, spesielt musikken. Og Robert Carlyle. 6052287[/snapback] Den er meget bra hvis jeg ikke husker helt feil, har den stående i "ikke sett etter at jeg har kjøpt den hylla". Gleder meg til den, husker at Carlyle var meget bra... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 25th Hour går på TV2 nå. Værdt å se? Noen som har sett den? Jeg så nettopp Livet på 1. klasse, fin film Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 25th Hour går på TV2 nå. Værdt å se? Noen som har sett den? Veldig bra film, gir litt til ettertanke. Men den kan være litt langdryg av og til. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Synes det er en fin film, jeg. Koselig hele veien gjennom (på en måte). Som du sa, _crs_, gir den litt ettertanke. Endret 6. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Slavery ended one hundred and thirty seven years ago. Move the fuck on! Norton framfører en herlig monolog som er grunn nok til å se den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja fyren er flink i slike filmer. Det ser vi jo også i American history X, som også er en veldig bra film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ed Norton - because racism is cool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Snootchie Bootchie Nootchies Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Mye moro på den siden der, men prøver å holde meg unna. Har fryktlig lyst til å kjøpe alle filmene hans med signatur... Pluss et par postere og masse annet moro, dask på lanken holde seg unna Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg spør her selv om det ikke hører til her. Må jeg se sesong 1 av Twin Peaks først eller kan jeg kjøre rett på 2'ern? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg spør her selv om det ikke hører til her. Må jeg se sesong 1 av Twin Peaks først eller kan jeg kjøre rett på 2'ern? 6057197[/snapback] For å ikke ødelegge opplevelsen for deg selv må du se dem i rekkefølgen sesong 1, sesong 2, TP: Fire Walk with Me. Og siden du får sesong 1 for en slikk og ingenting (relativt sett), mens du kun finner sesong 2 som VHS, laserdisc, eller spansk dvd basert på VHS-masteren (eller som bootleg) skulle det ikke være no problem? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 I guess not. Takk for svar. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hvor mye må man betale i frakt for 1 film fra cdon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg