Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte 1'ern og 2'ern veldig godt (spesielt 2'ern - Hanson utgjør jo hele greia! :thumbs: ). 3'ern ble bare latterlig dum. Er den lik 3'ern (muligens verre), eller er den bittelitt bedre? Så lenge den er bedre enn 3'ern tror jeg at jeg skal vurdere å se den.

6049920[/snapback]

Jeg syntes ikke at den var noe spes bedre en nummer 3.

Den gikk ut på akkuratt det samme omtrent.

Samme skuespillerene i 4 som i 3.

Nei, Hr. Jenssen. Vik unna, så sparer du de kronene dine.

Lenke til kommentar

Jaja, jeg tror jeg følger deres råd, og styrer unna. Uansett litt bra at 4'ern var litt dårlig. Da slipper jeg å måtte vente på noen samlingsboks for alle fire. Jeg skaffer meg like så godt bare 1'ern og 2'ern så snart jeg har mulighet til det. Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Dette er min rangering av Scary Movie-filmene:

3 >>>> 1 > 4 > 2

6050374[/snapback]

Was? Hva er dette for noe tull? 3'eren inneholder klart mest av Naked Gun humoren. 4'eren var bare alt for forutsigbar. Oppbrukt.

6050527[/snapback]

Dette "tullet" er min personlige mening. Jeg synes 3'eren var hysterisk morsom. 4'eren led av at de begynner å gå tom for idèer og at de benyttet seg av alt for mye slapstick-humor.

Lenke til kommentar

Synes 3'ern var elendig, jeg. Minnet meg ikke om de gamle Leslie Nielsen filmene i det hele tatt (Leslie Lielsen selv lignet jo ikke på seg selv!).

Gunfreak har vel kanskje litt rett når han sier at 1'ern var hysterisk morsom de første gangene. Det var liksom noe "nytt" da, selv om at det ikke var nytt.

Liker 2'ern best, jeg. Er mest originale pranks der.

Cun: Kompisene dine som likte 4'ern, likte de også 3'ern godt?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting angående Kung Pow. Jeg kjøpte den billige svenske utgaven fra CDON. Min bror så den i går på hytten og kom tilbake til meg og spurte hvorfor den var dubbet. Det var heller ikke mulig å skifte til japansk tale sa han. Sitter jeg med en totalt ubrukelig film, eller er det slik den skal være? :hmm:

Lenke til kommentar
Lurer på en ting angående Kung Pow. Jeg kjøpte den billige svenske utgaven fra CDON. Min bror så den i går på hytten og kom tilbake til meg og spurte hvorfor den var dubbet. Det var heller ikke mulig å skifte til japansk tale sa han. Sitter jeg med en totalt ubrukelig film, eller er det slik den skal være? :hmm:

6051518[/snapback]

Den skal være sånn... :)

Lenke til kommentar
Håper ryktene er sanne om at director's cuten av dare devil er bedre enn orginalen. Hvis ikke så kan jeg jo påstå at den var gratis, fint med kjøp 2 få en gratis dealen fra DDD...

6051628[/snapback]

Og så kan du jo fylle opp til mva-grensa med et par titler fra Anchor Bay $4.99-salget (hvorfor har du ikke Near Dark og Kentucky Fried Movie? Hhv i mine øyne beste moderne vampyrfilm i nydelig 2-disc-utgace, og den første, og i mine øyne beste, Zucker-Abrahams-filmen).

Lenke til kommentar
Håper ryktene er sanne om at director's cuten av dare devil er bedre enn orginalen. Hvis ikke så kan jeg jo påstå at den var gratis, fint med kjøp 2 få en gratis dealen fra DDD...

6051628[/snapback]

Og så kan du jo fylle opp til mva-grensa med et par titler fra Anchor Bay $4.99-salget (hvorfor har du ikke Near Dark og Kentucky Fried Movie? Hhv i mine øyne beste moderne vampyrfilm i nydelig 2-disc-utgace, og den første, og i mine øyne beste, Zucker-Abrahams-filmen).

6051696[/snapback]

Near dark er meget bra og KFM har jeg ikke sett, men gi meg to uker så har jeg begge, de er nå bestilt.

Jeg fylte opp til grensa når jeg bestillte DD-DC og det ble en salig blanding av film som vanlig (Shallow Hal, Brubaker, Dude, Where's My Car, Barton Fink, Antwone Fisher, 28 Days Layter og Kung Pow - Enter the Fist)

Og da ble jeg jo nødt til å fylle opp til grensa igjen (takk Njål), så da fulgte jo George A. Romero's Martin, Wonder Boys og en liten forhåndsbestilling av Nochnoi Dozor/Night Watch med på lasset.

Noen sier jeg er lett påvirklig, kan ikke skjønne hvorfor :p

Lenke til kommentar
Og da ble jeg jo nødt til å fylle opp til grensa igjen...

Noen sier jeg er lett påvirklig, kan ikke skjønne hvorfor :p

6051803[/snapback]

<Hmmmm, ligger ca $6 under mva-grensa....... Klarer jeg å finne noe å fylle opp med? :hmm: Hmmmm... kan noen anbefale noe, kanskje? :hmm:

Ooops! Det ble visst fylt opp, + ny pakke, X2. Kan noen anbefale en tittel i dette salget under $5 for å fylle opp en bestilling? :blush: >

:!: :!:

Har vært der noen ganger selv.

Romero's Martin er vel den andre den beste moderne vampyrfilmen (den tredje er Guillermo del Toro's Cronos, også billig for nydelig utgave), men beklageligvis er nyutgivelsen av Martin ikke den kvalitetsforbedringen man håpet på; Den opprinnelige R1'en er fremdeles den beste versjonen.

Lenke til kommentar

6051518[/snapback]

Hahahaha, er det mulig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...