Deathie Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Gjett hvem som har billetter til premieren til MI:III? Håper vi får se Tom'en i bar overkropp da. 6040123[/snapback] Ikke at det er noe galt med det.................. 6041402[/snapback] Haha :!: Det innlegget så jeg ikke før nå faktisk. Men for at du ikke skal tro slikt om meg, så gjør jeg det klinkende klart nå at jeg hverken er feminin eller homofil på noen måte. Blir litt redd når jeg får slike flagg slengt mot meg slik som det. Uansett. Sett første episode av 24 nå. Glad jeg er i gang igjen. Bare synd for Jack at han ikke heter Jack lengre. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Æsj. Deathie er skikkelig gay. Han får _ikke_ lov til å prøve seg på meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Seriøst, er det noen her som IKKE ser en likhet mellom ALLE disse cover-bildene (tenker ikke bare på at Seagal faktisk er på coveret)? Det verste er jo at mannen har vært mer aktiv i løpet av de tre siste årene enn han noen gang har vært før! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Gjett hvem som har billetter til premieren til MI:III? Håper vi får se Tom'en i bar overkropp da. 6040123[/snapback] Ikke at det er noe galt med det.................. 6041402[/snapback] Haha :!: Det innlegget så jeg ikke før nå faktisk. Men for at du ikke skal tro slikt om meg, så gjør jeg det klinkende klart nå at jeg hverken er feminin eller homofil på noen måte. Blir litt redd når jeg får slike flagg slengt mot meg slik som det. 6043713[/snapback] Helt ærlig, er ikke nevneverdig homofob av meg, og folks legning interesserer meg lite (om det ikke er ei jente jeg er interessert i ). Men... Hadde jeg vært i det ertete hjørnet ville jeg påpekt blunket i jeg hverken er feminin eller homofil på noen måte. , og referert fra tidligere poster i denne tråden i dag:Ingenting er som en maskulin overkropp. Hah, jeg bor også i Bergen for tiden. Hvor kan jeg skaffe billetter? 6040230[/snapback] Du skal komme til meg i kveld istedenfor og gjøre deg hardt fortjent til den. 6040284[/snapback] Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Seriøst, er det noen her som IKKE ser en likhet mellom ALLE disse cover-bildene (tenker ikke bare på at Seagal faktisk er på coveret)? 6043865[/snapback] De er alle like kule? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Greit Njål, du har nok en gang tatt meg på sengen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har sett et par episoder av Magnum P.I på TvNorge nå. Må virkelig si at det showet imponerer meg :!: Tenkte jeg skulle gå i anskaffelse av sesong 1 Season 1 Syns dere om showet ? klassekameratene mine dizzer meg totalt. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Greit Njål, du har nok en gang tatt meg på sengen. Hva du og Njål gjør på sengen hører vel hjemme i denne tråden? Eller driver dere og filmer det hele... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har sett et par episoder av Magnum P.I på TvNorge nå.Må virkelig si at det showet imponerer meg :!: Tenkte jeg skulle gå i anskaffelse av sesong 1 Season 1 Syns dere om showet ? klassekameratene mine dizzer meg totalt. 6044366[/snapback] serien er kul. med vedlig kult theme. men det er ingen a-team. men så koster ikke sesongene allverden heller. så vis du likte noen episoder så kan du trygt bruke 400-500 på en sesong. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Greit Njål, du har nok en gang tatt meg på sengen. Hva du og Njål gjør på sengen hører vel hjemme i denne tråden? Eller driver dere og filmer det hele... 6044637[/snapback] En film av Deathie som ligger å "ruller" rundt i dvd haugen til Njål. Det vil sikkert komme en softcore/hardcore versjon Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 En film av Deathie som ligger å "ruller" rundt i dvd haugen til Njål. Det vil sikkert komme en softcore/hardcore versjon 6045288[/snapback] Haha! Det er korrekt! Det kommer Collector's edition, special- og limited edition. Kjenner jeg dere rett, kjøper dere nok alle 3. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ok, mindre interne sex/homsevitser og mer filmprat. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ok, mindre interne sex/homsevitser og mer filmprat. 6046218[/snapback] Will do. Denne helgen vil bestå av Hitch og mer Hitch. Dial M for Murder, Rope og Notorious håper jeg å få sett. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Min helg starter med en Topp 250 film. Ikke vet jeg hvilken enda. Deretter drar jeg videre på PREMIEREN av MI:III. I morgen følger et par komedier som Kung Pow, Hot Shots 2. Kvelden avsluttes så med Crash. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Tja, min helg går vel mest ut på komedier, vil jeg tro. Fikk endelig leveransen fra Play.com i dag (etter over to ukers venting ). Så da blir det vel Don't Be A Menace (To South-Central While Drinking Your Juice In The Hood), Spy Hard, The Mask og Mean Machine på meg i helgen. Dessuten skal jeg prøve å få med meg Hostel, som jeg har lastet ned for en stund siden ( ). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 her blir det nok Steven Seagal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Og her blir det nok the beyond, 28 days later, dark water og Zombie 4: After death (for en drittfilm, kompis krever at den skal sees, så slipper nok ikke unna ) Endret 5. mai 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
quakie Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Her blir det MI:III i kveld 1945 ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen bergensere som kunne tenke seg et innblikk i Nord-Korea? Fem engelskspråklige dokumentarfilmer tar alle utgangspunkt i det som kanskje er verdens mest lukkede land. Men de har forskjellige tilnærmingsmåter til temaet; I noen av dem blir landet fremstilt med en viss kjærlighet og forståelse, mens andre rommer sterke angrep på regimet. Filmene vises 8. - 12. mai i Magnus Barfot kl. 1900. Billettpris kr. 50,- OBS! Alle filmer med engelsk tale, utekstet Mandag: THE PARADE Tirsdag: THE GAME OF THEIR LIVES Onsdag: A STATE OF MIND Torsdag: ACCESS TO EVIL Fredag: A DAY IN THE LIFE Jeg blir ihvertfall å finne på kino 5 dager på rad neste uke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Meg å dama kjørte igjenn første LOTR extended filmen i natt, To tårn extended får bryne seg utover kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg