Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som om George Lucas nok en gang skal klare og suge noen kroner ut av kontoen til folk...

De orginale filmene vil bli sluppet i en tre månder periode fra 12 september og ut året. Kan lese litt mer her: Old Star Wars DVDs!! :nei:

Fett! De skal jeg skaffe meg uansett. Har ikke sett orginalene på mange mange år, og hvis jeg husker riktig er de mye bedre enn de "CGI infested versjonene".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da ser det ut som om George Lucas nok en gang skal klare og suge noen kroner ut av kontoen til folk...

De orginale filmene vil bli sluppet i en tre månder periode fra 12 september og ut året. Kan lese litt mer her: Old Star Wars DVDs!! :nei:

6039624[/snapback]

Vel..Det er nok noen som kommer til å sette pris på å kunne se de gamle slik de var, på DVD ;)

6039636[/snapback]

Greit nok det, jeg er en av dem selv. Det jeg er så dritt lei er at i september så er det to år siden de ble sluppet sist. Nå blir de sluppet som en dobbelt disk med begge versjonene, hvorfor ble ikke det gjort med en gang. Lucas vil ha mer penger i banken. :thumbdown:

Men som vanlig så kommer jeg til å stå så og si først i køen for å hive penger etter han, for jeg MÅ jo ha de gamle filmene...

Når det kommer til den nye bond filmen, så er det lenge siden jeg har gledet meg til en film i den serien. Daniel Craig kommer helt sikkert til å bli konge som Bond. Men nå tror jo jeg det på grunn av at mannen er en god skuespiller og at filmen skal mer back to basic som de første Bond filmene.

Jeg bryr meg ikke om fargen på håret, om han har barbert kassa og at han ikke kan bruke manuell girkasse, alt som skal til for å bli en god skuespiller... :roll:

Lenke til kommentar
Håper vi får se Tom'en i bar overkropp da.

Så det er den leiren du tilhører, Deathie...

Men tror filmen er grei, har lest et par ok kritikker.

6040139[/snapback]

Ingenting er som en maskulin overkropp. :roll: Da jeg så at du hadde skrevet et innlegg nå, tenkte jeg at du allerede hadde vært på en førpremiere av filmen eller noe. Typisk deg å komme med et slikt helt rolig, men nedlatende utsagn. :p _crs_ = gledesdreper nummer 1. ;)

Men fra spøk til revolver. Du er da bergenser du også _crs_. Hvorfor ikke slenge på deg noen filler og skaffe deg billetter du også? :dremel:

Lenke til kommentar
Men fra spøk til revolver. Du er da bergenser du også _crs_. Hvorfor ikke slenge på deg noen filler og skaffe deg billetter du også? :dremel:

:D skal nok ikke se bortifra at jeg dukker opp på en av visningene i morgen.

Lenke til kommentar
Hah, jeg bor også i Bergen for tiden. Hvor kan jeg skaffe billetter?

6040230[/snapback]

Du skal komme til meg i kveld istedenfor og gjøre deg hardt fortjent til den. :roll:

Ehm, eller du bare kan besøke kinoen og kjøpe billetter der. :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg tipper at den føyer seg inn i rekken av de nyeste uintelligente, dumme Bond-filmer. Jeg liker de gamle Bond-filmene, men de som har kommet de siste årene er rett og slett lavmål.

6039726[/snapback]

Jeg tror hovedproblemet er at vi lever i en annen teknologisk ting. Bondfilmer har alltid introdusert artige tekniske finesser, men det er tiår siden vi lot oss imponere av slikt...

Lenke til kommentar

Vil også på MI:III! Skal mest sansynlig på den på fredag da :) . Har dessuten både sett 1'rn og 2'rn. Noen som har sett de første bildene fra den neste Bondfilmen her? Så de så smått på morgentv halv sju om morgenen :sleep: .

Det var bare korte klipp, ikke noe sammenhengende. Men det så jo ut som det var heftige actionscener som vanlig. Ellers var det vanskelig og bedømme.

Lenke til kommentar
Jeg tipper at den føyer seg inn i rekken av de nyeste uintelligente, dumme Bond-filmer. Jeg liker de gamle Bond-filmene, men de som har kommet de siste årene er rett og slett lavmål.

6039726[/snapback]

Jeg tror hovedproblemet er at vi lever i en annen teknologisk ting. Bondfilmer har alltid introdusert artige tekniske finesser, men det er tiår siden vi lot oss imponere av slikt...

6040549[/snapback]

Ikke bare det, filmene kom i en tid da folk reiste lite og steder som Monaco var eksotiske. Bond var en intens globetrotter, men i en tid da selv ola dunk drar jorden rundt, er ikke slikt nok til å holde på publikum.

Produsentene har stivnet i et fordums format, og evner ikke omstilling. Da blir det heller ikke interessant.

Lenke til kommentar
Plutselig gledet eg meg til MI3,heilt sånn plutselig :hmm:

6035506[/snapback]

Det samme skjedde med meg for 20 minutter siden.

6035540[/snapback]

Nåh, ryktes det at Ethan Hunt vil dø en grusom død i filmen? Med andre ord en lykkelig slutt?

Neida, ikke spoiler, jeg har ikke sett filmen, ikke engang omtale ennå. Vanligvis er det et dårlig tegn når omtalene ikke er klare i god tid, og første omtalen jeg ser nå på rec.arts.movies.reviews er fra 3. mai. Den omtalen virker lovende, men MÅ UNNGÅS pga. noe som ligner en spoiler.

Lenke til kommentar
Fort: Kan noen si meg hvordan 24 sesong 4 endte? Jeg så bare halve, like etter at arabergutten kverka faren. Er jo sesongstart ikveld, og tenkte jeg skulle gi det en sjanse.!

Alle tror at Jack Bauer er dau, utenom Tony Almeida og David Palmer og mulig et par til. Mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...