Njål Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Takker Njål. Har du link til hvor de forskjellige utgavene av Oldboy kan kjøpes også? Når det gjelder 24. Hvor ser du at den selges for 17£? I linken din står det jo 19.97£..? EDIT: Hvorfor har du egentlig 3 utgaver av Oldboy? Du har du pene utgaver, men allikevel velger du å kjøpe en kjedeligere nummer 3 i rekken? 6038078[/snapback] Prisene jeg oppga på både Oldboy og 24S2 hos Amazon UK er minus VAT (17,5%, engelsk mva). 3 utgaver? Hadde forhåndsbestilt den opprinnelige utgaven (den med "riktig" bilde, og som ble et samlerobjekt omtrent før den kom ut), forhåndsbestilt kobberboksen (som var for kuul til å ikke kjøpe, og som var et samlerobjekt før den kom ut). Den britiske kjøpte jeg pga undertekster på ekstramateriale (de koreanske har naturlig nok kun koreansk tekst på ekstras), og den var enda billigere da jeg kjøpte den. De to koreanske utgavene jeg har må du i dag betale blodpris for (og det er en god sjanse for at du får en piratkopi). Den koreanske Final Edition (som i praksis er to av diskene i Ultimate Edition, uten kobberboks og gavepakken rundt) får du f.eks gjennom link'en til YesAsia hos DVD Beaver. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Så god regi, andre skuespillerprestasjoner, historie, musikk og andre positive sider lar seg overskygge av ditt hat for én skuespiller? Tullball. Hartnett ødelegger dessuten ikke filmen - har aldri lagt merke til at det var Hartnett, og om jeg hadde gjort det, så hadde det ikke spilt noen rolle. 6025493[/snapback] Ja, det stemmer. Skuespillere jeg ikke kan fordra kan fint ødelegge en film for meg. Det skjedde med Willie i Indiana Jones and the Temple of Doom, det skjer med alle Seagal-filmer som kunnne vært noenlunde underholdende og hadde det ikke vært for herlige Damon hadde Affleck ødelagt Good Will Hunting og Dogma. Det er bare noen mennesker jeg finner så forkastelig at når de er på skjermen 50%+ av tiden, så klarer jeg ikke kose meg med filmen. Hvorvidt du mener det er tullball eller ikke er opp til deg, jeg forstår at jeg ikke er i godt selskap om akkurat dette, men alle har vel sine preferanser og ting de irriterer seg over når det gjelder film? 6025516[/snapback] Point taken - delvis. Klarer heller ikke å fordra kjære Russell Crowe i Scotts Gladiator, men det overskygger likevel ikke filmens heller gode kvaliteter. Hvorvidt jeg storkoser meg eller ikke, skal jeg ikke si noe om. fins ikke lignende filmer?6031726[/snapback] A Bittersweet Life (2005). Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Så A Bittersweet Life idag. Hadde ikke store forventninger til filmen, men den viste seg å være et fantastisk stykke arbeid. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hvor er tipsene til Njål, Manx eller _crs_ når man trenger dem? 6037880[/snapback] Vi jobber sånn at vi kan kaste bort penger på enda mer film. Når du bestiller fra amazon.co.uk så må du trekke fra engelsk vat/mva og da dupper den under 200 kroners grensa. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 A Bittersweet Life er knall. Om man skulle kjøpe den på DVD vil jeg anbefale den britiske utgaven fra Tartan. Den har lite ekstramateriale i forhold til f.ex. 2-disc utgaven fra Hong Kong (som jeg først kjøpte), men det er jo uansett ikke tekstet på engelsk. Den engelske tekstingen på selve filmen er 1000 ganger bedre på Tartan sin utgave enn den fra Hong Kong. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå får jeg angst, slik jeg alltid får før jeg skal bestille ting på internett. Hvis dere ser på denne filmen her. På coveret ser dere jo dts merket klart og tydelig. Samtidig har de skrevet i forklaringen ved siden av: Audio: Korean: Dolby Digital 5.1. Når dts da ikke er oppgitt lurer jo selvfølgelig jeg på om det kanskje er andre finurligheter knyttet til denne filmen. Som for eksempel at salgsvaren deres egentlig er en helt annen enn den de har bilde av..? Er det bare jeg som er full i drit nå? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå får jeg angst, slik jeg alltid får før jeg skal bestille ting på internett. Hvis dere ser på denne filmen her. På coveret ser dere jo dts merket klart og tydelig. Samtidig har de skrevet i forklaringen ved siden av: Audio: Korean: Dolby Digital 5.1. Når dts da ikke er oppgitt lurer jo selvfølgelig jeg på om det kanskje er andre finurligheter knyttet til denne filmen. Som for eksempel at salgsvaren deres egentlig er en helt annen enn den de har bilde av..? Vil tippe de har glemt å føre opp DTS. Den nordiske 1-disc utgaven av Oldboy jeg hadde, hadde DTS. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Nå får jeg angst, slik jeg alltid får før jeg skal bestille ting på internett. Hvis dere ser på denne filmen her. På coveret ser dere jo dts merket klart og tydelig. Samtidig har de skrevet i forklaringen ved siden av: Audio: Korean: Dolby Digital 5.1. Når dts da ikke er oppgitt lurer jo selvfølgelig jeg på om det kanskje er andre finurligheter knyttet til denne filmen. Som for eksempel at salgsvaren deres egentlig er en helt annen enn den de har bilde av..? Er det bare jeg som er full i drit nå? 6038265[/snapback] Uten personlig erfaring med utgaven, eller en anmeldelse, er det jo vanskelig å være helt sikker, men hvis du ikke må ha norsk tekst skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha denne utgaven som er dobbelt så dyr som den britiske (som jeg linket anmeldelse til, og som er god). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fordi jeg fikk holde den tidligere i dag Njål. Og på den lille tiden klarte jeg å forelske meg. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Fordi jeg fikk holde den tidligere i dag Njål. Og på den lille tiden klarte jeg å forelske meg. 6038324[/snapback] Kanskje jeg skulle la deg få holde Ultimate Edition'en min noen sekunder............ :!: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Da tviler jeg på du hadde fått den tilbake. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Da tviler jeg på du hadde fått den tilbake. Bra du ikke vet hvor vi bor da. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Da tviler jeg på du hadde fått den tilbake. Bra du ikke vet hvor vi bor da. 6038366[/snapback] Du har den du også ja? Artige folk dere må jeg si... EDIT: Burde ikke dere 2 egentlig bare være nyskjerrige på en ny utgave som dette da? Tenk om den er enda bedre på noen områder enn de dere allerede har! Dere svarte forresten aldri på om dere tror det er samme lyd- og bildekvalitet på denne filmen som den nordiske utgaven. Endret 3. mai 2006 av Deathie Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 EDIT: Burde ikke dere 2 egentlig bare være nyskjerrige på en ny utgave som dette da? Tenk om den er enda bedre på noen områder enn de dere allerede har! Dere svarte forresten aldri på om dere tror det er samme lyd- og bildekvalitet på denne filmen som den nordiske utgaven. Nå visste jeg ikke om den nordiske 2-disc utgaven, vet ikke noe særlig om den, men det ser ut til at den har omtrent samme ekstramateriale som den britiske fra Tartan. I tillegg har den også visst eksklusivt intervju med regissør Park gjort i Sverige. Men den nordiske 1-disc utgaven jeg har kikket på, har som jeg skrev på forrige side, ganske dårlig bilde. Ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Har havnet i skikkelig nostalgimodus for tiden. I kveld gikk turen til "Stand by Me" fra 1986. Den filmen har jeg ikke sett siden jeg var rundt 10 år, og den var like bra den dag i dag. Endret 4. mai 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Da ser det ut som om George Lucas nok en gang skal klare og suge noen kroner ut av kontoen til folk... De orginale filmene vil bli sluppet i en tre månder periode fra 12 september og ut året. Kan lese litt mer her: Old Star Wars DVDs!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Da ser det ut som om George Lucas nok en gang skal klare og suge noen kroner ut av kontoen til folk... De orginale filmene vil bli sluppet i en tre månder periode fra 12 september og ut året. Kan lese litt mer her: Old Star Wars DVDs!! 6039624[/snapback] Vel..Det er nok noen som kommer til å sette pris på å kunne se de gamle slik de var, på DVD Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hva tror dere om den kommende bondfilmen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hva tror dere om den kommende bondfilmen? 6039677[/snapback] Jeg tipper at den føyer seg inn i rekken av de nyeste uintelligente, dumme Bond-filmer. Jeg liker de gamle Bond-filmene, men de som har kommet de siste årene er rett og slett lavmål. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Selv om jeg har troa på at en så lite troverdig "Bond. James Bond" som Pierce Brosnan har mye å si på den labre kvaliteten av filmene, har jeg alikevel tro på at den nye filmen blir en (unnskyld min fransk) bit med dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg