Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Noen som vet noe om spider-man3?

alt jeg vet er at sandman skal være skurken spilles av thomas hyden church(oscar vinner fra filmen *sideways)

og at guttebassen og 70-shows spjelingen Topher Grace skal spille den andre skurken, men hvem skal han spille<??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt jeg vet er at sandman skal være skurken spilles av thomas hyden church(oscar vinner fra filmen *sideways)

og at guttebassen og 70-shows spjelingen Topher Grace skal spille den andre skurken, men hvem skal han spille<??

6035352[/snapback]

klikketi-klikk :)

EDIT: Ligger mye snacks under "external links" i menyen til venstre hvis man er spesielt interessert

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

6035352[/snapback]

Han vant ikke Oscar.

Lenke til kommentar

6035352[/snapback]

klikketi-klikk :)

EDIT: Ligger mye snacks under "external links" i menyen til venstre hvis man er spesielt interessert

6035372[/snapback]

Hvor sarru det var mer info?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Plutselig gledet eg meg til MI3,heilt sånn plutselig :hmm:

6035506[/snapback]

Det samme skjedde med meg for 20 minutter siden.

Lenke til kommentar
Hadde vært hyggelig med noen konstruktive kommentarer på denne :)

6034304[/snapback]

Anmeldelsen var god, jeg ser frem til lignende anmeldelser av filmer som forfatteren ikke har en så åpenbar forkjærlighet for konseptet :p

Personlig kjedet jeg meg gjennom omtrent hele filmen, og ville ikke gitt den et hakk over 5-6. Jeg har ikke fått inntrykk av at noen av vennene mine (eller befolkningen generelt) har synes noe særlig mer om den, men jeg klager selv når folk bruker det som et argument, så jeg holder meg til egne meninger.

Er det noen som vet om denne utgaven av Oldboy er verdt å kjøpe? Finnes det noen penere, eller kanskje den samme bare billigere et annet sted?

Noen som vet om noe sted man kan skaffe 24 sesong 2 billigere enn 234 kroner?

:)

6034538[/snapback]

De hadde den på Playx.no, men det ser ikke ut som de har den lenger. Shrug.

Plutselig gledet eg meg til MI3,heilt sånn plutselig :hmm:

6035506[/snapback]

Det samme skjedde med meg for 20 minutter siden.

6035540[/snapback]

Det samme skjedde med meg da jeg hørte at PSH skal spille skurken. Etter elskbare roller i Magnolia og Capote, så går han over til å spille en karismatisk superskurk. Den mannen har så mye talent at det halve hadde vært nok.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Anmeldelsen var god, jeg ser frem til lignende anmeldelser av filmer som forfatteren ikke har en så åpenbar forkjærlighet for konseptet :p

Personlig kjedet jeg meg gjennom omtrent hele filmen, og ville ikke gitt den et hakk over 5-6. Jeg har ikke fått inntrykk av at noen av vennene mine (eller befolkningen generelt) har synes noe særlig mer om den, men jeg klager selv når folk bruker det som et argument, så jeg holder meg til egne meninger.

6034538[/snapback]

Forstår godt hva du mener. Jeg er ikke hektet på Narnia, men det var et nostalgisk gjensyn. Konklusjonen reflekterer også over at det er en tierfilm for dem som var glad i serien.

Jeg kan ikke ta utganspunkt i hva andre kritikere har gitt filmen, og presentere en gjennomsnitskarakter av det. Jeg kan godt forstå at noen kjeder seg gjennom en slik film, men vi er alle forskjellige. Personlig kjedet jeg livet av meg da jeg så Crash (2004), selv om den har høstet eventurig god kritikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

flere enn meg som håper på Monkey island-the movie?

Guybrush Threepwood spilles av Dax Shepard

Elaine Marley spilles av Kristin Kreuk

captain LeChuck spilles av dustin hoffman\stelan skarsgaard\peter stormare

Stan spilles av Jim Carrey

Voodoo Lady spilles av Queen Latifa

Murray vioce of Bill Murray

noen andre forslag til cast?

Lenke til kommentar

6035770[/snapback]

Uwe Boll i regien, da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

6035770[/snapback]

Uwe Boll i regien, da?

6035830[/snapback]

hehe håper ikke det :tease:

hva med Luc bession eller Tim Burton?(som indikerer at Johnny Depp for en rolle og Danny elfman har score)

Lenke til kommentar

Chris Nolan var det første navnet jeg tenkte på til MGS-filmen, men hvis de velger å gå i en annen retning kan Louis Leterrier være den riktige. Besson er heller ikke et dårlig valg, men det ser nesten ut som han har gitt seg med den type film.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om denne utgaven av Oldboy er verdt å kjøpe? Finnes det noen penere, eller kanskje den samme bare billigere et annet sted?

:)

6034538[/snapback]

De hadde den på Playx.no, men det ser ikke ut som de har den lenger. Shrug.

Leitet der, men nei. :(

Hvor er tipsene til Njål, Manx eller _crs_ når man trenger dem? :roll:

Lenke til kommentar

6034538[/snapback]

Penere som sett må jo bli versjonen jeg har tatt bilde av i denne posten (Ultimate Edition, #1305 i min Profiler), den versjonen som stemmer best med det regissør og cinematograf ville oppnå er den opprinnelige koreanske Starmax-utgaven (Special Edition, #1148 i min Profiler). Begge er ekstremt OOP.

Jeg har ikke sett anmeldelse av den skandinaviske utgaven, så kan ikke kommentere den, men den britiske utgaven er en god del billigere @Amazon, og er i følge DVD Beaver ingen dårlig utgave (#1642 i min Profiler).

Og for å ta det en gang til: DVD Compare kan man bruke til å til en viss grad bedømme om utgaver er heke, og sammenligne ekstramateriale på forskjellige utgaver, men er ganske verdiløs når det gjelder egentlig teknisk kvalitet.

Skal tenke på det, har ikke noe sted i hodet akkurat nå (og de fleste prissøk godtar ikke mindre enn 3 tegn).

EDIT:

Så sant det ikke skjer noe tull med pundkursene er 24 Sesong 2 godt under mva-grensa hos Amazon UK(£17/~NOK192 etter at VAT er trukket fra, £18,88/~NOK215 med frakt)

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Takker Njål. Har du link til hvor de forskjellige utgavene av Oldboy kan kjøpes også?

Når det gjelder 24. Hvor ser du at den selges for 17£? I linken din står det jo 19.97£..? :dontgetit:

EDIT: Hvorfor har du egentlig 3 utgaver av Oldboy? Du har du pene utgaver, men allikevel velger du å kjøpe en kjedeligere nummer 3 i rekken? :)

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett anmeldelse av den skandinaviske utgaven

Jeg har testet den nordiske utgaven. Den er ikke spesielt bra. Jeg eier 3 utenlandske utgaver av Oldboy selv, og den nordiske har glatt dårligst bilde. Det er heller ikke noe ekstramateriale. Den britiske har her masse bra ekstra, som også er engelsk-vennlig.

Men må man ha norsk tekst så har man ikke rare valget, om man da ikke vil eie flere utgaver.

Lenke til kommentar

Filmen jeg refererte til så jeg på da jeg var i byen i dag. Det var en 2 Disc Limited edition. Så ut som om det var tin-omslag. Det hele så i alle fall meget pent ut. Jeg vet ikke om kvaliteten er den samme på denne som den nordiske utgaven(samme film)? Utgaven jeg så på var svensk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...