Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veit ikke om noen har postet denne nå men

SUPERMAN RETURNS nye Trailer kom ut idag:P

http://www.apple.com/trailers/wb/supermanreturns/trailer2/

I HD kvalitet

http://www.apple.com/trailers/wb/supermanreturns/hd/

6031818[/snapback]

Fikk frysninger. Spacey ser svært lovende ut som Lex Luthor. Bra at Supermann lærer at man kan ikke stoppe et fly fra å styrte ved å ta fatt i vingen :wee:

Lenke til kommentar
Veit ikke om noen har postet denne nå men

SUPERMAN RETURNS nye Trailer kom ut idag:P

http://www.apple.com/trailers/wb/supermanreturns/trailer2/

I HD kvalitet

http://www.apple.com/trailers/wb/supermanreturns/hd/

6031818[/snapback]

Fikk frysninger. Spacey ser svært lovende ut som Lex Luthor. Bra at Supermann lærer at man kan ikke stoppe et fly fra å styrte ved å ta fatt i vingen :wee:

6031953[/snapback]

Er vel bare å si WOW spratt så og si til toppen av filmer som jeg gleder meg til i år.

Det har også kommet en ny trailer til Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest og den hoppet nesten like høyt som Superman.

Kan streames her: :dribble:

Lenke til kommentar
Hadde vært hyggelig med noen konstruktive kommentarer på denne :)

6034304[/snapback]

Helt klart en av de beste, om ikke den beste anmeldelsen på Kulturo. Du graver akkurat dypt nok uten at det blir en orgie i tekniske detaljer (og for mange intetsigende vrøvl).

Jeg er dog ikke enig i karakteren. Elsker serien, men synes filmen kun er god. Utgaven er det absolutt ingenting å si på, men synes fremdeles den ikke fortjener full pott. ;)

Lenke til kommentar

Grunnen til full pott er mange... Først og fremst så ser jeg på den som en allerede legendarisk film, og ikke minst er de tekniske løsningen utrolig gode. Det ligger så mye detaljarbeid bak filmen, at det er mildt sagt imponerende. Det er nok ikke alle som har en tier-opplevelse når de ser filmen, men det er en individuell opplevelse. En tier for min del, for jeg har ikke sett maken til film før i sin sjanger.

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk tidvis skuffet over CGI'en i filmen. Enkelte ganger fikk jeg en skikkelig "huh"-følelse grunnet (i mine øyne) bemerkelsesverdig "kunstige" effekter.

Men, for all del; god film. Jeg sverger alikevel til Harry Potter-filmene som jeg synes er fantastiske fantasifilmer. ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om denne utgaven av Oldboy er verdt å kjøpe? Finnes det noen penere, eller kanskje den samme bare billigere et annet sted?

6034538[/snapback]

I følge DVDcompare er disse utgavene du bør lete etter:

OVERALL: Draw

The Ultimate Edition has loads of extras (mainly unsubtitled), including a commentary in English and the soundtrack CD. The Korean Special Edition has an exclusive "Making Of" documentary. Whilst the UK disc has DTS-ES audio and English subtitles on all extras. Also, the Dutch 3-disc set is nice too with DTS, but the extras may have only French and Dutch subtitles.

The choice is yours as to what's more important.

Lenke til kommentar

Skal vel noe til å få fabeldyr til å se helt naturlige ut, ettersom slikt ikke eksisterer. Jeg synes nå beverne og løven var fantastisk realistiske, men om det var aldri så god teknikk, vil det se rart ut når dyr snakker. Men jeg tror ikke det kunne blitt gjort bedre, og effektene er fullstendig overlegne den gamle serien. Nå er det jo slik at dette er en eventyrfilm hvor historien er av den sorten hvor man må svelge litt for å få utbytte av det, slik jeg ser det.

Visste du forresten at scenen hvor Luzy og feunen står forran huset hans og går inn, er klippet sammen fra 3 forskjellige steder? I studio (de bygde en fullskaladør i et kunstig berg, som faktisk er større enn det ekte berget de står forran på avstand), i Tsjekkia og i New Zealand. Forresten så ser føttene til feunen ganske ekte ut også.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Ja blir vel litt hvilken relasjoner man har. Av en eller annen grunn hadde jeg bare vage minner til det hele fra min barndom. Når "fyren med våpnene" (for ikke å spoile hvem der er for uvitende) kom seilende inn må jeg ærlig talt innrømme at jeg måtte tøye min fantasi litt for å godta det. Ungene elsket filmen, selv om den var litt skummel for dem. Men den ble nok ikke helt Harry Potter eller Kaptein Sabeltann for dem. Men de er nå litt for unge også.

Som sagt, så har nok "nostalgi" litt med det å gjøre. Når Supermann filmen kommer f.eks. vil den helt sikkert få enten ekstra god eller ekstra har medfart av meg ettersom jeg vokste opp med Supermann filmen og Christopher Reeve.

Så for min egen del, en som var temmelig Narnia grønn, så er det nok en 8'er. For ungene en 9'er(den har jo en snakkende løve med :wee: ) og for damen som elsker Narnia en klar 10'er vil jeg tro.

Når det er sagt så gleder jeg meg vilt til oppfølgeren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...