Gunfreak Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Så akkuratt Serinity.. noen andre som har sett den? Den fikk 8.0 på IMDb, noe jeg egentlig syntes var litt høyt.. men.. greit tidsfordriv.. 6011578[/snapback] Den latterlige høye scoren er et resultat av Firefly(serien som danner basisen for Serenity)-fanboys. Greit tidsfordriv, men ikke noe mer enn det. 6011619[/snapback] Er så enig! Har flere kompiser som synes den var utrolig bra, nyskapende, osv. Synes egentlig knapt den fungerte som tidsfordriv. Var ingen ting nytt i den. Da jeg var ferdig, følte jeg at jeg hadde vært med på noe meningsløst. Filmen handler liksom ikke om noe. Den bare stjeler ting fra kjente sci-fi klasikkere og endrer det nok til at ungdommene ikke merker det. 6012579[/snapback] som en enkelt stående film, er den ikke noe serlig, men som en avslutting på en fin serie fungerer den. selv om de drepte en av hovedpersonene som de strengt tatt ikke hadde trengt å drepe Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) @L@sse: Spartacus er en ålreit film (til tross for den skremmende barske haka til Kirk Douglas) Noen som har sett Corpse Bride? Fin film. 6013481[/snapback] Har ikke sett Corpse Bride, men har sett A Nightmare Before Christmas, som visst nok skal være litt i samma gata. Den kvalifiserer til bottom 5 hos meg, i hvertfall... Endret 30. april 2006 av L@sse Lenke til kommentar
ttd Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 A Nightmare Before Christmas er jo en av tidenes mest festlige musikaler. En helt utrolig stemning og stil. Har sansen for Tim Burton. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg er veldig enig i at The Nightmare Before Christmas er en flott film, men den lider litt av at åpningssangen er ca 1.00000000000000000(.....) ganger bedre enn den andre musikken i filmen, den eneste andre låta jeg synes noe særlig om er Cab Calloway-hyldesten (Oogie Boogie's Song). Corpse Bride er i mine øyne ikke en helt like god film, og har jevnere nivå på musikken (men mangler låter like bra som This Is Halloween og Oogie Boogie's Song fra TNBC). Men vel verdt å se. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Er Bad Boys 2 verdt å se? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvis du liker måten Michael Bay lager film på, så helt klart. Hvis ikke så er det bare å styre unna, dette er Michael Bay x10... Og det vil da si at jeg synes det er helt Harald... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Er Bad Boys 2 verdt å se? 6014926[/snapback] er vel blant Michael Bay beste etter the rock.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg synes Bad Boys II er morsom. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Er Bad Boys 2 verdt å se? 6014926[/snapback] er vel blant Michael Bay beste etter the rock.. 6015145[/snapback] Ja den er bra forsåvidt, eg syns kansje den blei litt for lang Men absoplutt verdt å se, mye flott action og kommentarer igjennom filmen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Da blir det Bad Boys 2 i kveld. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Da har det kommet en trailer for den amrikanske versjonen av Veiviseren: Pathfinder Det er mannen som regisserte remaken av The Texas Chainsaw Massacre Marcus Nispel som er regissør. Ser ut som den bare er løslig basert på orginalen og med løslig så mener jeg at de har oversatt veiviseren til pathfinder og thats it . Men ser jo ut som om det kan bli en artig film, mørk og dyster. Er vist mannen som skrev Oliver Stone's Alexander som har skrevet manus, så vi får håpe at det ikke blir en gjeng vikinger med homofile tendenser :!: Jeg er ikke enig at dette er en remake av Veiviseren. Ikke engang tittelen. Den må ha kommet fra indianer temaet i filmen. Men god damn den så tøff ut. Eneste jeg hadde imot traileren er sledescenen. Liker sjeldent at de drar inn slike for å få opp actionen. Det blir for banalt på en måte. Gleder meg uansett skikkelig mye til denne! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Da har det kommet en trailer for den amrikanske versjonen av Veiviseren: Pathfinder Det er mannen som regisserte remaken av The Texas Chainsaw Massacre Marcus Nispel som er regissør. Ser ut som den bare er løslig basert på orginalen og med løslig så mener jeg at de har oversatt veiviseren til pathfinder og thats it . Men ser jo ut som om det kan bli en artig film, mørk og dyster. Er vist mannen som skrev Oliver Stone's Alexander som har skrevet manus, så vi får håpe at det ikke blir en gjeng vikinger med homofile tendenser :!: Jeg er ikke enig at dette er en remake av Veiviseren. Ikke engang tittelen. Den må ha kommet fra indianer temaet i filmen. Men god damn den så tøff ut. Eneste jeg hadde imot traileren er sledescenen. Liker sjeldent at de drar inn slike for å få opp actionen. Det blir for banalt på en måte. Gleder meg uansett skikkelig mye til denne! 6016179[/snapback] Greit nok at du ikke tror det er en remake av veiviseren, men det er sikkert bare en tilfeldighet at John M. Jacobsen står som en av produsendene da? Imdb & Filmlisten Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hmmm.... Den skal jeg gi meg på Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Da blir det Bad Boys 2 i kveld. 6015673[/snapback] Hvor/når er det den går? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Søndagsfilmen på TV3, er vel rundt 21:30 eller noe. Anyway, kikket på elkjop.no i dag, og så at de har Band of Brothers til 279,-, og det er vel ikke noen gæren pris. Hadde jeg bare hatt 279,- å bruke på det nå. Barnedåp der jeg skal være fadder coming up, så må holde av litt penger. Jeg vil ha jobb. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Anyway, kikket på elkjop.no i dag, og så at de har Band of Brothers til 279,-, og det er vel ikke noen gæren pris. Hadde jeg bare hatt 279,- å bruke på det nå. 6017292[/snapback] Oh, steike! Da skal jeg dit og kjøpe boksen på tirsdag! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fikk min fra CDON til 129,- Feilprising ftw! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fikk min fra CDON til 129,- Feilprising ftw! 6018282[/snapback] Det gjorde jeg også. 99,- + frakt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hr.Jenssen, dette var på nett, vet ikke om prisen gjelder i butikkene. Og Elkjøp var litt kjipe på frakten online. Minimum 89,- om man betaler med kredittkort. 139,- eller noe om man skal ha oppkrav. Sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg