Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen er det som går av Play.com da? Kan de få ut knyttneven av rassen sin og sende de forbanna filmene mine?! Hva er det som skjer? Er over ei uke siden jeg bestilte fire filmer derifra, og de har enda ikke kommet!

Er det posten eller Play som skal ha skylden?

Skal vedde på om jeg hadde bestilt en film fra Amazon.co.uk samtidig, ville den være her etter fire dager (normal leveringstid). Forbanna Play. :hrm:

EDIT: Måtte bare få det ut...

6003607[/snapback]

Hadde også det problemet med de siste filmene jeg bestilte, men jeg fikk dem etter vel 10 dagers venting. Så bare ha tålmodighet

Lenke til kommentar
Noen som vet om vet om noen gode dokumentar filmer om Irak konflikten? Alt annet en Farenheit 9/11.

6004426[/snapback]

Søk på Google etter "Loose Change". Det er nok en av de bedre irak-dokumentarene man finner, og ikke noe sånn underholdningstull som Moore kom med i sin.

Cun: En uke er ikke så alt for lenge nei, og i allefall ikke noe å fly i flint av. Når man har ventet i over en uke, som jeg sa jeg hadde, da må en få lov til å begynne å lure. ;)

Lenke til kommentar

Ventet som sagt i nærmere 10 dager på filmene mine. Kom i posten igår. Hadde tenkt å klage til Play, men det står at du bør vente 14 dager før du henvender deg til dem.

Angående Loose Change, så er vel ikke det en Irak dokumentar. Det er jo en 9/11 dokumentar.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Full Metal Jacket av Stanley Kubrick i byen i dag. Gleder meg litt til å se den, har ikke sett noen Stanley filmer før heller.

6006207[/snapback]

Da er det en forholdsvis grei innføring. Se Eyes Wide Shut eller A Clockwork Orange etter den.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Full Metal Jacket av Stanley Kubrick i byen i dag. Gleder meg litt til å se den, har ikke sett noen Stanley filmer før heller.

6006207[/snapback]

Da er det en forholdsvis grei innføring. Se Eyes Wide Shut eller A Clockwork Orange etter den.

6006368[/snapback]

Jeg ville personlig ventet med EWS, og anbefaler heller Spartacus/Lolita. En gradvis overgang er nok best hvis man ikke har sett noe før.

Lenke til kommentar

6006207[/snapback]

6006368[/snapback]

Jeg har faktisk sett Eyes Wide Shut og jeg :) . Litt spesiell film.

Lenke til kommentar

Vel, da har du i hvertfall sett to Kubrick-filmer. Jeg ville fortsatt med A Clockwork Orange. Det var mitt første møte med Kubrick, og etter det var filmen blitt min yndlingsfilm - slik har det vært siden.

Endret av sep
Lenke til kommentar

Er nok det den heter ja. Under Siege 2 er originaltittelen. Deilig å se hvordan Segal ALLTID er en ex-navy SEAL eller noe sånn, men som har gått tilbake til å bli kokk eller noe lignende uskyldig yrke. Selvfølgelig er jo han på rett sted til rett tid for å redde verden! :D

Dessuten er det også jævlig kult at han aldri tar mer skade enn en rift i ansiktet. Slik var det også i US2. Hoved bad guy'en er jo selvfølgelig en tjukk gamling som raver rundt med kniv. Segal tar han jo enda mer selvfølgelig med knyttnevene og hestehalen.

Segal må ALDRI dø! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...