Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Ta Night Watch for eksempel... Hvorfor tror dere folk gidder å leie en russisk goth-thriller? Fordi Tarantino sier den er bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen er det som går av Play.com da? Kan de få ut knyttneven av rassen sin og sende de forbanna filmene mine?! Hva er det som skjer? Er over ei uke siden jeg bestilte fire filmer derifra, og de har enda ikke kommet!

Er det posten eller Play som skal ha skylden?

Skal vedde på om jeg hadde bestilt en film fra Amazon.co.uk samtidig, ville den være her etter fire dager (normal leveringstid). Forbanna Play. :hrm:

EDIT: Måtte bare få det ut...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hva faen er det som går av Play.com da? Kan de få ut knyttneven av rassen sin og sende de forbanna filmene mine?! Hva er det som skjer? Er over ei uke siden jeg bestilte fire filmer derifra, og de har enda ikke kommet!

Skal vedde på om jeg hadde bestilt en film fra Amazon.co.uk samtidig, ville den være her etter fire dager (normal leveringstid). Forbanna Play. :hrm:

6003607[/snapback]

Jeg fikk ikke filmene mine før etter at det hadde gått 1 mnd.. :(

Lenke til kommentar

Vel, de gjør da vanligvis ikke det. Før kom pakkene, ved 90% av tilfellene, fem dager etter at de hadde blitt sendt. Nå leser jeg om flere som må vente sykt lenge på å få filmene sine derifra. Irriterende. Kommer det ikke i løpet av helgen sender jeg en mail og klager. At det skal skje en og annen gang er absolutt tålelig, men at det skal skje hele tiden med mange folk... Vel, det må rettes på!

Lenke til kommentar

Så Scary Movie 4 i går. Kinosalen var for det meste tom, med unntak av 4 guttegjenger som satt og koste seg, der vi var en av dem. Makan til koslig stemning i salen er det lenge siden jeg har vært borti. Alle sammen satt og humret og lo av de utallige vitsene. For det meste oppbrukte vitser, men også noget orginalt. Kort anmeldelse følger i tråden der den hører hjemme. :dribble:

Lenke til kommentar
Ta Night Watch for eksempel... Hvorfor tror dere folk gidder å leie en russisk goth-thriller? Fordi Tarantino sier den er bra.

6001717[/snapback]

Jeg gadd å se den først og fremst pga omtaler og artikler i spesielt Aftenposten og Dagbladet og VG.

Lenke til kommentar

6003607[/snapback]

Har en bestilling eller to fra play (350++) og på 95% av dem så har de dukket opp etter 4-6 dager. Så det er nok posten som er litt treige.

Lenke til kommentar
*snip*

6003607[/snapback]

Slik blir det vel når man prioriterer pris/tilgjengelighet foran kundebehandling. De siste gangene jeg har vært på platekompaniet i Bergen virker det som om de ansatte lar det gå sport i å la køen stå halveis ned i trappa (noen meter unna), noe som har fått meg til å helhjertet omfavne nettkjøp. Bakdelen da er jo som du skriver, tidvis lang ventetid. Eneste alternativet da er jo å gå på butikker som krever 250,- for nye filmer og 150,- for de litt eldre. Her er det sjelden kø, og det er vel heller ikke så rart :)

Lenke til kommentar
Si ikke det. Det kan hende at Play har rota det til, det har de nemlig gjort før (piratkopi *kremt kremt*)

6004346[/snapback]

Kan jo hende men, nå har jeg såpass god erfaring med play. Så hvis plutselig en bestilling eller to tar 3-4 dager ekstra så overlever jeg det. Og det er jo risken man tar når man bestiller over nett, skal jeg ha film som jeg skal se der og da så kjører jeg til min faste butikk i Oslo og handler der er ikke verre en det.

Lenke til kommentar

Jeg klagde og fikk tilsendt nytt spill (det var spill, dette, men Play nonetheless). Det knakk da jeg tok det ut, jeg klagde en gang til og fikk pengene tilbake.

De var ikke kranglete, så det var jo bra.

Uansett så har jeg godt inntrykk av Play.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...