Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 De klarte det med Blues Brothers og gjengen fra A Night at the Roxbury, for ikke å snakke om The Coneheads og den legendariske Wayne's World. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Lette byen rundt etter Dracula (1931) med Bèla Lugosi i dag, fant den på Spaceworld av alle steder. De hadde den bare som fancy box-set med 4 draculafilmer + ymse dokumentar og ekstramateriale, 400 kr. En viss venninne BØR blir glad nå. Endret 19. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Scheisse, jeg lette etter samme filmen i går...fant ikke Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kan noen gi meg tips til norske filmer som omhandler andre verdenskrig? Helst filmer fra 50-60-tallet. Sikkert glemt noen men. Har foreløpig: -Kampen om tungtvannet -Nødlanding -Ni liv -(Den filmen der ei norsk jente forelsker seg i en tysk soldat) -(Den filmen der man forsøker å få redde jødiske barn over grensen) -Det største spillet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 The Heroes Of Telemark, ikke norsk, men om nordmenn. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 The Heroes Of Telemark, ikke norsk, men om nordmenn. Døh... "Come on Arnii.. we have to blow up the heavy-water facility in Rewcan" Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) http://www.imdb.com/title/tt0329774/?fr=c2...fc=2;ft=21;fm=1 Å, hurra! Når til og med Vin Diesel trekker seg fra prosjektet, (fordi han ikke likte det?) så kan det tyde på at det kommer til å bli værre enn den forrige! Endret 21. januar 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Er det noen som vet hvor jeg får skaffa Barbershop 1 & 2? Helst med norsk tekst Endret 20. januar 2005 av NiwT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 http://www.imdb.com/title/tt0329774/?fr=c2...fc=2;ft=21;fm=1 Å, hurra! Når til og med Vin Diesel trekker seg fra prosjektet, (fordi han ikke likte det?) så kan det tyde på at det kommer til å bli værre enn den forrige? Traileren er i alle fall ufyselig. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Traileren er i alle fall ufyselig. Jupp, ser ut som et ordentlig makkverk. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Til alle som har sett Hawaii, Oslo: Den er pokkers meg ikke undervurdert den filmen. Det var seriøst et stykke filmkunst. Måten hovedpersonene forvikles inni hverandre, hvordan personlighetene mellom Trygve og Leon kan sammenlignes med Magne og Mikkel, hvordan man tror man har slutten på tunga tredve sekunder før slutt, og man plutselig får seg en i trynet, er fantastisk. Utrolig sterk film. Fortjener sekseren. Endret 21. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 http://www.imdb.com/title/tt0329774/?fr=c2...fc=2;ft=21;fm=1 Å, hurra! Når til og med Vin Diesel trekker seg fra prosjektet, (fordi han ikke likte det?) så kan det tyde på at det kommer til å bli værre enn den forrige? Vi husker vel hvordan det gikk sist Vin trakk seg fra en film? 2fazt2f00riuz, any1? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) I myrkeste Mordor! Jeg havnet faktisk i en diskusjon med to i klassen om hvorvidt 2fast 2furious var en bra film. De mente bestemt ja, og at den var så fet. Etter å ha diskutert en stund, trakk jeg frem "Gone in 60 seconds" som en film som knuser både "the fast..." og "2fast..." ned i støvlene, men de var ikke enige i at den var sååååå mye bedre. Ikke det at det er en råbra film, men at den er bedre enn begge to, er det vel liten tvil om. *grøss* Endret 21. januar 2005 av G2Petter Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Kan noen gi meg tips til norske filmer som omhandler andre verdenskrig? Helst filmer fra 50-60-tallet. Sikkert glemt noen men. Har foreløpig: -Kampen om tungtvannet -Nødlanding -Ni liv -(Den filmen der ei norsk jente forelsker seg i en tysk soldat) -(Den filmen der man forsøker å få redde jødiske barn over grensen) -Det største spillet Det største spillet, det er ikke dobbeltspillet du mener vel? Brent jord kan også nevnes Og Sheltands Larsen Når det gjelder "Heroes Of Telemark" så er der også en norsk versjon "kampen om tungtvannet". Mange mener den er bedre enn den amr. Flere av de som var med på hendelsen spilte visst i den filmen Opps. du hadde jo skrevet opp den ja Endret 21. januar 2005 av groenn Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kan noen gi meg tips til norske filmer som omhandler andre verdenskrig? Helst filmer fra 50-60-tallet. Sikkert glemt noen men. Har foreløpig: -Kampen om tungtvannet -Nødlanding -Ni liv -(Den filmen der ei norsk jente forelsker seg i en tysk soldat) -(Den filmen der man forsøker å få redde jødiske barn over grensen) -Det største spillet Det største spillet, det er ikke dobbeltspillet du mener vel? Brent jord kan også nevnes Og Sheltands Larsen Når det gjelder "Heroes Of Telemark" så er der også en norsk versjon "kampen om tungtvannet". Mange mener den er bedre enn den amr. Flere av de som var med på hendelsen spilte visst i den filmen Opps. du hadde jo skrevet opp den ja Brent jord har jeg også sett, men glemt å skrive opp. Får sjekke ut Shetlands Larsen. Mener det er Det Største Spillet, basert på P.Hanssons bok med samme navn, men det kan hende Dobbeltspillet er et alt. navn på filmen, da den handler om en dobbelagent. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Fikk faktisk opptur når eg såg XXX. Grunnen til det var vel kanskje egentlig at alle hadde sagt at den var heilt utrulig elendig. Såg den dermed med forventninger om at den skulle være totalt elendig. Ingen forventninger med andre ord.. hjernedød underholdning ja...men det funka.. Endret 21. januar 2005 av Whiteshit Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har akkurat sett Mulholland Drive. Noen som har noen tanker om filmen, da de jeg har snakket med hater den. Ser ut som filmen enten blir elsket eller hatet, og jeg tilhører forsåvidt den første kategorien. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ah, en herlig film! En av Lynch's beste etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg