Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette er tråden å spørre i, men jeg fyrer løs

Kjøpte meg Oldboy i går (Ja, knallfilm) og skulle legge den inn i Dvdprofiler, men den fantes ikke der. Jeg måtte da legge inn den amerikanske, bare for å vise folk at jeg har oldboy :p

Noen som vet hvorfor den ikke finnes i dvdprofiler?

5996003[/snapback]

Hvilken sone? Og har du EAN: nummeret på den (023965352323 nummeret på min) så kan jeg jo ta titt...

Lenke til kommentar

Hei, ikke meningen å forstyrre praten, men fikk opp to spm her ang film:

1) Hvilken mannlig skuespiller fremstilte Sharon Stones "offer" i den første Basic Instinct-filmen?

2) Hva er navnet på motspilleren til Sharon Stone i Basic Instinct 2?

Noen som vet det? :) hadde vært flott :thumbup:

Lenke til kommentar

1) Hvilken mannlig skuespiller fremstilte Sharon Stones "offer" i den første Basic Instinct-filmen?

5999972[/snapback]

Nummer to er iallefall David Morrissey, om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

5999972[/snapback]

Nummer to er iallefall David Morrissey, om jeg ikke tar feil.

6000004[/snapback]

Takker :)

Lenke til kommentar

Fikk endelig filmene mine fra Play, noe som resulterte i 3 filmer rett etter hverandre (Hard Boiled, Memories of Murder og Tale of Two Sisters). Alle sammen var rett og slett fantastiske. Men Memories of Murder var den jeg ble mest overrasket over, hadde ingen forventninger til filmen, men den rett og slett overveldet meg. Utrolig god film. Takk til alle som har nevnt den her på forumet.

Lenke til kommentar
Fikk endelig filmene mine fra Play, noe som resulterte i 3 filmer rett etter hverandre (Hard Boiled, Memories of Murder og Tale of Two Sisters). Alle sammen var rett og slett fantastiske. Men Memories of Murder var den jeg ble mest overrasket over, hadde ingen forventninger til filmen, men den rett og slett overveldet meg. Utrolig god film. Takk til alle som har nevnt den her på forumet.

6001044[/snapback]

Bare hyggelig. :p

MoM: Virkelig helt utrolig god film, og filmen skal stort sett ikke ligge så langt unna det man vet skjedde. Følelsen av impotens, av å ikke strekke til, er til å ta og føle på. Og avslutningen med blikket rett in i kameraet er brilliant.

AToTS: For meg en av de beste skrekkfilmene på veldig veldig lenge, en tenkende manns horror, men erfaringsmessig får de fleste mest ut av den om de ser den sammen med folk som er vant til å diskutere/analysere film, eller i hvert fall diskutere den med noen som har sett den.

Hard Boiled er jo festlig action.

Når jeg tenker etter har jeg tilfeldigvis sett alle tre filmene på kino en eller annen gang. :yes:

Lenke til kommentar

Ja, det blir nok noen flere gjennomganger av A Tale of Two Sisters. Skikkelig mindfuck på gang der. Pluss sjekke ut regissørens egen analyse på special features.

Angående slutten på MoM, så var den virkelig fantastisk. Likte også å se hvordan politimannen frea Seoul forandret personlighet i løpet av filmen. En av de beste filmene jeg har sett på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Når vi snakker om Tarantino, vet noen hvordan det gikk med Modesty Blaze-filmen hans? Hørte ikke noe mer snakk om den etter at jeg så traileren for en god stund siden.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når vi snakker om Tarantino, vet noen hvordan det gikk med Modesty Blaze-filmen hans? Hørte ikke noe mer snakk om den etter at jeg så traileren for en god stund siden.

6001619[/snapback]

Det var ikke hans og den sugde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hmm, navnet hans dekker så og si halve coveret til filmen jeg så i et reklameblad i dag. "Quentin Tarantino presents Modesty Blaze". Er vel bare jeg som har gått på et salgstriks da. Forrige gang jeg hørte om den ble den nevnt sammen med Tarantino da og. Etter en rask sjekk på imdb kan dette bekreftes, jeg har skjegget i postkassa.

Håper Scott Spiegel kan tilgi meg for å ha gitt tarantino "æren" for filmen hans ;)

Lenke til kommentar
Hmm, navnet hans dekker så og si halve coveret til filmen jeg så i et reklameblad i dag. "Quentin Tarantino presents Modesty Blaze". Er vel bare jeg som har gått på et salgstriks da. Forrige gang jeg hørte om den ble den nevnt sammen med Tarantino da og. Etter en rask sjekk på imdb kan dette bekreftes, jeg har skjegget i postkassa.

Håper Scott Spiegel kan tilgi meg for å ha gitt tarantino "æren" for filmen hans ;)

6001698[/snapback]

Tarantino kan få hele navnet sitt preget på fronten av filmen, bare han synes den er bra. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...