Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg syns nå personlig at The Game er en usedvanlig fascinerende film også jeg da.

5995014[/snapback]

Jeg er veldig enig, den er (jeg føler at jeg har sagt dette før et sted) veldig undervurdert. Den blir selvfølgelig overskygget av mesterverket Fight Club, men den er virkelig god. Panic Room var heller ikke kjedelig, og Alien-filmen hans var helt ok. Jeg har tro på mannen, han har ikke skuffet så langt.

Jeg vet at jeg ikke er den eneste som får orgasme hver gang jeg ser traileren til The Fountain.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er tråden å spørre i, men jeg fyrer løs

Kjøpte meg Oldboy i går (Ja, knallfilm) og skulle legge den inn i Dvdprofiler, men den fantes ikke der. Jeg måtte da legge inn den amerikanske, bare for å vise folk at jeg har oldboy :p

Noen som vet hvorfor den ikke finnes i dvdprofiler?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Slik rangerer jeg Finchers filmer:

1. Fight Club (10/10)

2. Se7en (8/10)

3. The Game (7/10)

4. Alien 3 (husker for lite til å gi karakter)

5. Panic Room (5/10)

Lenke til kommentar
Slik rangerer jeg Finchers filmer:

1. Fight Club (10/10)

2. Se7en (8/10)

3. The Game (7/10)

4. Alien 3 (husker for lite til å gi karakter)

5. Panic Room (5/10)

5996357[/snapback]

ganske enig. men for meg rager Se7en hakket over fight club, og jeg synes Panic Room var enda litt dårligere enn 5/10, kanskje 3 eller 4. Alien 3 har jeg ikke sett.

Lenke til kommentar

Jeg har ENDELIG fått meg selv til å se Kill Bill vol 1 og 2. Jeg har hatt The Quentin Tarantino Collection en god stund nå, men allikevel ikke sett de. For noen herlige filmer! Satt og storkoste meg gjennom begge filmene. Jeg elsker det med at film 1 primært er en kong fu-film, mens i film 2 får vi se at Tarantino også mestrer moderne spaghettiwestern, hvis jeg får kalle det det.

Jeg trodde egentlig at Kill Bill var et typisk mangemillioner-prosjekt fra Hollywood med masse slåssing og ingen reell handling, og på en måte hadde jeg rett når det gjaldt vol. 1. Allikevel er slosscenene, samspillet, kameraføringen, musikken og mystikken nok til å gjøre dette til en genial film. Den er ikke typisk amerikansk, selv om man faktisk ikke ha hjerne for å se den. Det er bare en fordel.

Vol. 2 er helt forskjellig fra vol. 1, og her viser virkelig Tarantino enda en gang at han mestrer dialoger som ingen andre. For dere som har vært så dumme som meg og ventet så lenge med å se Kill Bill: Ut og kjøp, NÅ! :)

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
(...)

Jeg elsker det med at film 1 primært er en kong fu-film, mens i film 2 får vi se at Tarantino også mestrer moderne spaghettiwestern, hvis jeg får kalle det det.

Jeg trodde egentlig at Kill Bill var et typisk mangemillioner-prosjekt fra Hollywood med masse slåssing og ingen reell handling, og på en måte hadde jeg rett når det gjaldt vol. 1.

(...)

Vol. 2 er helt forskjellig fra vol. 1, og her viser virkelig Tarantino enda en gang at han mestrer dialoger som ingen andre.

5997067[/snapback]

Det er en og samme film, kompis. Kill Bill - the fourth film by Quentin Tarantino.

Lenke til kommentar

Driver å bruker penger på CDON i skrivende stund:

From Dusk Till Dawn (2 Disc)

1 stk à 49.50 kr

Big Lebowski

1 stk à 49.50 kr

The Ring

1 stk à 39.00 kr

2001: En Romodyssé

1 stk à 99.00 kr

Monty Python - Livet Er Python

1 stk à 39.00 kr

Halloween

1 stk à 39.00 kr

Sorte Orm - Collection Box

1 stk à 259.00 kr

Scarface (1-disc)

1 stk à 49.00 kr

Open Water

1 stk à 29.00 kr

Noen jeg bare kan ta vekk fra listen med en gang, evt noen som jeg må kjøpe?

Lenke til kommentar
Driver å bruker penger på CDON i skrivende stund:

Open Water

1 stk  à 29.00 kr[/i]

Noen jeg bare kan ta vekk fra listen med en gang, evt noen som jeg må kjøpe?

5997521[/snapback]

Klar over at den er billig, men det er én langtrukken uhyre kjedelig og forutsigbar film. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Klar over at den er billig, men det er én langtrukken uhyre kjedelig og forutsigbar film. :thumbdown:

5998478[/snapback]

Den er faktisk fjernet for lenge siden, i likhet med mange andre. Har ikke lyst til å bruke alle pengene mine på èn gang nå, for å så finne noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...