Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, noen som har noen "must-see" dokumentarer?

Hvis vi kan skyve unna Michael Moore sine, som jeg har sett, hadde det vert fint :)

5974680[/snapback]

Loose Change.

5974828[/snapback]

Har selv sett Loose Change 2nd Edition (vet ikke hva forskjellen mellom den første og den andre er). Skremmende dokumentar. Det verste er jo at den er så virkelig, liksom. Har ikke peiling på om alt er sant, men de gjør i allefall en VELDIG god jobb i å overbevise folk om det!

Noe som hjelper mer på å overbevise, er at folka bak ser gjerne at folk sprer filmen "ulovlig", så lenge ingen krever penger for den.

Som sagt, om den er sann, er den skremmende skremmende! :scared:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Forresten, noen som har noen "must-see" dokumentarer?

Hvis vi kan skyve unna Michael Moore sine, som jeg har sett, hadde det vert fint :)

5974680[/snapback]

Loose Change.

5974828[/snapback]

Har selv sett Loose Change 2nd Edition (vet ikke hva forskjellen mellom den første og den andre er). Skremmende dokumentar. Det verste er jo at den er så virkelig, liksom. Har ikke peiling på om alt er sant, men de gjør i allefall en VELDIG god jobb i å overbevise folk om det!

Noe som hjelper mer på å overbevise, er at folka bak ser gjerne at folk sprer filmen "ulovlig", så lenge ingen krever penger for den.

Som sagt, om den er sann, er den skremmende skremmende! :scared:

5975392[/snapback]

Har 2nd Edition selv. Studenter som laget den, og viss du laster ned ekstra materiale til filmen så ser du at de står og diskuterer med en brannmann utenfor ruinene til WTC. Selv om filmen er full av gode poeng, så tar jeg den fortsatt med en klype salt.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar
La Marche de l'empereur, of course. :love:

5976141[/snapback]

Som jeg gleder meg til å se den. :love:

Lurer på en ting. Er det noen her som har noen filmer av Teenage Mutant Ninja Turtles? Tenker selvfølgelig på tegneseriefilmene. Hørte themesangen igjen nå, og fikk veeeldig lyst å se noe av denne serien igjen. :)

5976548[/snapback]

Fikk de på LAN for en stund siden, artig gjensyn. Har ikke kjøpt dem, men det er kanskje aktuelt hvis jeg finner til en fin pris.

Lenke til kommentar
La Marche de l'empereur, of course. :love:

5976141[/snapback]

Som jeg gleder meg til å se den. :love:

Lurer på en ting. Er det noen her som har noen filmer av Teenage Mutant Ninja Turtles? Tenker selvfølgelig på tegneseriefilmene. Hørte themesangen igjen nå, og fikk veeeldig lyst å se noe av denne serien igjen. :)

5976548[/snapback]

Jeg har ikke kjøpt dem, men jeg har sett dem ved flere anledninger i butikken. Siden du nå også har Visa, er jo grensene dine omtrent vasket vekk også. Gratulerer. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

urgh, blir nødt til å kjøpe den dyre Gladiatorboksen.. Fant soundtracket, og nå sitter jeg med frysninger nedover ryggen.

Lenke til kommentar

Ah. Endelig har jeg sett alle Rocky filmene(1-5). Er egentlig en ganske god samling det der.

Syns egentlig den andre var best. Han møtte jo Apollo i den filmen og mange andre ting som gjør at den er ganske bra. Den fjerde syns jeg ble litt bedrøvelig. Var bare en film for å vise kampen mot russeren Drago. Filmene kan bli litt repeterende fordi han aldri slutter og bokse osv. Men tror jeg skal se nummer 6 i rekken også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...