Deathie Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Du har jo sett The Descent coveret. Det er versjonen jeg eier, din tullkuk. 5963430[/snapback] Jeg burde kanskje linke til utgavene jeg sikter til. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) De ser vel sånn ut som de er da. Hvitt papp-cover med det originale cover-bildet på og et plast-cover inni. Lurer på en ting jeg også: Jeg har lyst til å kjøpe meg Lethal Weapon-boksen fra Play.com, da den har en mildt sagt gunstig pris. Det jeg lurer på er om de versjonene av filmene der er sensurerte eller kuttet. Er det Director's Cut-versjonene av filmene? Hva med ekstramateriale? Er det noe i det hele tatt? EDIT: Oh satan! ATTEN TIMER bonusmateriale! Endret 21. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) EDIT: Oh satan! ATTEN TIMER bonusmateriale! 5963556[/snapback] Den er billigere på DDD 25.60$ (x6.7= 171 kroner) mot 22.99£ (x11.7 = 268 ) blir nesten en hundrelapp forskjell. Og med 5$ i frakt så blir det billigere siden den hos play måtte du betale mva/gebyr for Kingdom of heaven (4d) Så nettopp Hostel, me likey Tror jeg skal se den en gang til bare for å høre kommentarsporet med Eli Roth og QT. Edit: Det ser ut som om Lethal Weapon boksen er av de gamle filmene og ikke dir. cuten. Og dir.cuten er jo dyrere per disk en det settet, ser at hos DDD så ligger dir. cuten av de tre førse filmen mellom 7-9$ eller et boks sett til 23$: Link Endret 21. april 2006 av Manx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Woah, trodde det bare var meg som tok meg tiden til å se filmer jeg liker veldig godt med kommentatorspor, jeg. DDD har jeg ikke konto på. Må vente til jeg også har fått fiksa meg Visa. Da skal jeg skaffe Lethal Weapon filmene hver for seg. Kingdom Of Heaven skal jeg vente med å skaffe meg. Den blir vel, som Gladiator Extended, veldig billig etter hvert, den også. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Trailer til Dead or Alive filmen er kommet på nett her. Blir nok hjernedø popcorn underholdning, men kan vel ikke forvente noe annet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 At folk lager slike filmer er skremmende. At de tjener penger på det er enda verre! Forresten, jeg fant en viss "Kevin Nash" i lista blant skuespillerne. Denne "Kevin Nash", det er vel ikke THE Kevin Nash? :!: Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Kan noen forklare meg hva som var så bra med V for Vendetta? Middelmådig film imho, mangler det store "lille ekstra". Får maks en svak 4/6 av meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Den hadde gode skuespillere, god musikk, godt kamerabruk, gode kulisser, gode effekter, god historie og en god maske. Og den har tidenes vakreste klinescene (jfr lezbianz og flagg). Fremtidsvisjonen var jo litt tøff. Nazier i UK, lizz. Eneste dårlige ved den var den ynkelige "I LOVE YOU AND YOU CHANGED MY HEART"-scenen på slutten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Du glemte å nevne fabelaktig action! EDIT. Javel da Cun... Redigert: Du glemte å nevne fabelaktig /skyting/hugging/kutting/skading/dreping! Endret 21. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 At folk lager slike filmer er skremmende. At de tjener penger på det er enda verre! Forresten, jeg fant en viss "Kevin Nash" i lista blant skuespillerne. Denne "Kevin Nash", det er vel ikke THE Kevin Nash? :!: 5964718[/snapback] Viss du tenker på wrestleren Kevin Nash, så tror jeg jammen du tenker på rett person. Et kjapt søk på IMDB er alt du trenger. Skremmende hvor mange kallenavn den karen har hatt i karrieren sin i ringen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Tidenes nastygste ting på film: De groteske børsteormene i King Kong (2005) og det de gjør med en viss person. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) xkharonx: Det var nok han jeg mente ja. Skal han også tre inn i skuespillerrekkene for fullt nå? :!: Vet han har spillt i noen andre filmer også (The Punisher, blant annet), men liksom... Alle skal jo prøve seg med skuespill nå. Pop-stjerner som spiller i filmer har jeg lite sympati/empati for. Så at Justin Timberlake spiller i "Edison". Latterlig. Cun: Kan ikke si meg selv annet enn enig med deg angående de ormene. Satt der i kinostolen og vrei meg vekk fra det stygge vesenet i det det slafset i seg arma på karen (og hodet til en annen stakkar). Samme med de kjempeinsektene. Følte den der prikke-følelsen folk med "insektsskrekk" får. Ekkelt var det. Fornøyelig på samme tid. Endret 21. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 De slafsa faktisk på den samma jævelen. *Lyden av skrik inne i en mark* Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Nettopp sett King Kong '05 for første gang og ble positivt overrasket! Herlig med alle referansene til orginalen, Jack Black irriterte meg ikke (noe jeg trodde han kom til å gjøre, liker ham svært godt, men i komedier), Naomi Watts gjorde vel den rollen jeg har likt henne best i. Eneste som dro litt ned var at Brody var litt pinglete, og Peter Jackson skulle gjort som i gamle dager, pøst på med ett par kanner blod her og der, spesielt under første møte med de innfødte på øya. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Overasket og overasket over KingKong `05.. Nå har jo ikke jeg sett fra KingKong fra 1930, men filmen i seg selv var grei, men ikke noe utover det. Bra scener med dyr, men ikkenoe annet. Film mange burde se ; Fun with Dick and Jane. Drit bra, det er sånn film du har et godt smil om munn nesten hele filmen Ang, IsTid2 , jeg syns den var dårlig, jeg syns heller ikke 1èrn var noe å skryte av. Skjønner flate meg ikke hvordan noen kan få til at den teite rotta som springer etter nøtten og lager en lyd er så morsomt. Noen anbefalinger av morsomme filmer ? Gjerne med kjente skuespillere Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Overasket og overasket over KingKong `05.. Nå har jo ikke jeg sett fra KingKong fra 1930, men filmen i seg selv var grei, men ikke noe utover det. Bra scener med dyr, men ikkenoe annet. Film mange burde se ; Fun with Dick and Jane. Drit bra, det er sånn film du har et godt smil om munn nesten hele filmen Ang, IsTid2 , jeg syns den var dårlig, jeg syns heller ikke 1èrn var noe å skryte av. Skjønner flate meg ikke hvordan noen kan få til at den teite rotta som springer etter nøtten og lager en lyd er så morsomt. Noen anbefalinger av morsomme filmer ? Gjerne med kjente skuespillere 5964956[/snapback] Hva med "Old School" eller "Stuck on you"? uskyldig morro.. ikke klassikere, men absolutt verdt tiden for noen smil synes jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 I stand alone er tidenes mest hysterisk morsomme film Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Woah, trodde det bare var meg som tok meg tiden til å se filmer jeg liker veldig godt med kommentatorspor, jeg. 5964333[/snapback] Kevin Smith's Jersey Girl så jeg tre ganger på rad og kommentarsporene er til tider mye bedre en filmen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Film mange burde se ; Fun with Dick and Jane. Drit bra, det er sånn film du har et godt smil om munn nesten hele filmen Ang, IsTid2 , jeg syns den var dårlig, jeg syns heller ikke 1èrn var noe å skryte av. Skjønner flate meg ikke hvordan noen kan få til at den teite rotta som springer etter nøtten og lager en lyd er så morsomt. Noen anbefalinger av morsomme filmer ? Gjerne med kjente skuespillere 5964956[/snapback] Problemet til Dick & Jane er, som du sier, at man sitter med et smil hele veien gjennom. Dette ser ikke jeg på som noe positivt når vi snakker om en Jim Carrey -film. Jeg tror faktisk jeg knapt lo en eneste gang. Ikke spesielt under Bruce Almighty og Series of Unfortunate Events heller. Jeg vil ha det slik som i gamledager, da man lo så munnen sprakk i kantene når man så Carrey-filmer ('The Mask', 'Ace Ventura', 'Me, Myself and Irene', 'Liar Liar', osv)! At du ikke likte Ice Age synes jeg er bittelitt rart. Kanskje det har noe med at det er en barnefilm, og at du ikke helt har sansen for slike filmer eller noe sånn. Jeg kan se filmen om og om igjen. Det eneste jeg har å utsette på filmen, må være at den var litt kort. Kunne føyd på 10-20 minutter lenger film uten problemer. Ice Age er faktisk den eneste animasjonsfilmen jeg liker mer å se den norske versjonen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg