Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ti dager til eget VISA-kort er i mine hender. Og bare ni dager til lønnen på 4 000 humper inn på konto. Noen som etter å ha kikket litt på DVDProfileren min kan anbefale meg noen "må-ha" filmer?

5957994[/snapback]

Og jeg anbefaler den lista her: YMDB

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ti dager til eget VISA-kort er i mine hender. Og bare ni dager til lønnen på 4 000 humper inn på konto. Noen som etter å ha kikket litt på DVDProfileren min kan anbefale meg noen "må-ha" filmer?

5957994[/snapback]

Mens jeg anbefaler denne listen.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler denne listen.

5958067[/snapback]

Og jeg anbefaler den lista her: YMDB

5959050[/snapback]

Mens jeg anbefaler denne listen.

5959414[/snapback]

Kan ikke alle bare være venner? :cry: Jeg har samme problemet som deg Visa-mann, bortsett fra at jeg fikk mitt i dag, men har klart å bruke opp det meste av pengene i butikken, :ermm:

Steffy: Var det i går vi snakket om Magnolia? Uansett, endte opp med å kjøpe den i dag. :)

Lenke til kommentar

Når jeg endelig har fått det Visaet, skal det ikke funke. :hrm: Jeg har skrevet inn alle opplysningene osv, men når jeg "sender bestilling" kommer denne feilen opp:

"Informasjonen du har oppgitt om ditt kredittkort er feilaktig. Vennligst kontroller opplysningene på kortet."

Er det mulig? Noen som kan være så snill å hjelpe meg. :(

Lenke til kommentar

Sjekkliste:

1. Vet du hva kortnummer er? Check

2. Utløpsdato? Check

3. Sikkerhetskode? Check (de 3 sifferne oppe i høyre hjørne i signaturfeltet?)

4. Mellomrom på kortnummeret? (Hmm, utdyp. Skal det være noe spesielt mellom tallene?)

Blir så forbaaaanna. :)

Lenke til kommentar
Når jeg endelig har fått det Visaet, skal det ikke funke. :hrm: Jeg har skrevet inn alle opplysningene osv, men når jeg "sender bestilling" kommer denne feilen opp:

"Informasjonen du har oppgitt om ditt kredittkort er feilaktig. Vennligst kontroller opplysningene på kortet."

Er det mulig? Noen som kan være så snill å hjelpe meg. :(

5961797[/snapback]

Hadde gjort det lettere om du hadde sagt hvilken etailer det var snakk om, så kunne andre som bruker butikken prøve å huske om det var noe spesielt der, eller en vennlig sjel kunne gjort en (avbrutt?) bestilling, for å se om det var noe å passe på.

Lenke til kommentar

5957994[/snapback]

Og jeg anbefaler denne: :) eller denne hvis du har litt mer tid til å lese: :D

Edit: La til en liste til :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Hadde gjort det lettere om du hadde sagt hvilken etailer det var snakk om, så kunne andre som bruker butikken prøve å huske om det var noe spesielt der, eller en vennlig sjel kunne gjort en (avbrutt?) bestilling, for å se om det var noe å passe på.

5962665[/snapback]

Det er CDON det er snakk om. Godt mulig at det er kortet det er noe i veien med siden jeg fikk det i går. Ikke vet jeg. :no: Kunne jo forsåvidt prøvd på play.com også.

Lenke til kommentar

5962665[/snapback]

Det er CDON det er snakk om. Godt mulig at det er kortet det er noe i veien med siden jeg fikk det i går. Ikke vet jeg. :no: Kunne jo forsåvidt prøvd på play.com også.

5962864[/snapback]

Du har fått "ekte" visakort? Er kortnummeret uthevet i kortet eller er det bare trykt som vanlig skrift?

Lenke til kommentar

Dobbelpost...

Noen av dere som har bestilt eller sett hvordan de "Fantastic special editions"-ene på play.com egentlig ser ut? Kunne tenkt meg The Descent, Memento og Fight Club med mindre disse utgavene er veldig stygge. Eller kanskje det finnes andre, penere og billigere utgaver?

Lenke til kommentar
Dobbelpost...

Noen av dere som har bestilt eller sett hvordan de "Fantastic special editions"-ene på play.com egentlig ser ut? Kunne tenkt meg The Descent, Memento og Fight Club med mindre disse utgavene er veldig stygge. Eller kanskje det finnes andre, penere og billigere utgaver?

5963233[/snapback]

Du har jo sett The Descent coveret. Det er versjonen jeg eier, din tullkuk.

Lenke til kommentar

Vel, det fantes nå en veldig, veldig fin versjon av Fight Club før. Akkurat samme filmen med akkurat samme coverbilde, og akkurat samme ekstramateriale (2-disc), men coveret var av papp (en "spesiell" papp, som virkelig fikk cover-bildet til å virke troverdig).

Brorsan har en, og jeg må få si at den er særdeles pen, selv om at den ikke er SÅ spesiell som f.eks. Njål sin BoB-"boks".

Tror ikke de selger den versjonen av Fight Club lenger nå. Kun den med plastcover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...