Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Magnolia varer i en halvtime når jeg ser den. Det går så raskt, og når det er over, vil jeg bare ha mer. Den varer ikke et minutt for lenge, hvert øyeblikk, hver karakter og hver hendelse er enestående, rørende og unikt, med en slutt som rett og slett er insane.

5945068[/snapback]

Ikke si slikt da Steffy. :cry: Ender opp med at penger ryker nå...

Lenke til kommentar
Hadde ikke Platekompaniet sin nice price en pris på 99,- tidligere? Om så, noen som vet om prisen på 79,- er noe de kommer til å fortsette med?

5946954[/snapback]

Jeg både tror og regner med at dette bare er midlertidig. Jeg snakker bare av egen tanke her, men skulle de gjort dette ville de ligget langt foran alle andre butikker. Ikke at det gjør noe. ;)

Lenke til kommentar
Ser nå at "alternative"/Description på bildet med annonse for nice price til 79,99,- heter "Kampanje", så da er det vel en kortvarig glede.

5948487[/snapback]

Som du (sikkert) vet koster nice price-dvd'er til vanlig 99,50. Samtidig har de en kampanje som de skifter annenhver uke(?). Dvd'ene som inngår i denne kampanjen bruker å koste 59,90. I kampanjen som de har nå inngår i steden alle nice price-filmene som er satt ned til 79,90.

Så konklusjonen er at dette sannsynligvis bare vil vare i et par uker.

Lenke til kommentar

Haha, så Bad taste i påsken, trudde denne liksom skulle være litt skummel, men holdt på å le meg ihjæl, noe av det dummeste av film jeg har sett, bare at det var 18 års alders grense var jo morro..

Så ikke ut som resigøren hadde så mye penger, skikkelig dårlig masker og slikt..

Og ellers dårlig, men var kanskje noe av poenget i filmen..

Lenke til kommentar
Haha, så Bad taste i påsken, trudde denne liksom skulle være litt skummel, men holdt på å le meg ihjæl, noe av det dummeste av film jeg har sett, bare at det var 18 års alders grense var jo morro..

Så ikke ut som resigøren hadde så mye penger, skikkelig dårlig masker og slikt..

Og ellers dårlig, men var kanskje noe av poenget i filmen..

5952024[/snapback]

Filmen er laget av Peter Jackson og venner, som er skuespillere, og budsjettet kom til gjennom en postrute eller noe til Jackson. Men den inneholder ihvertfall tonnevis mer sjarm og humor enn LOTR

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det går ann å være uenig i xkharonx' påstand. De fleste filmer som ikke kostet en dritt har mye mer sjarm enn milliardproduksjoner. Og humor-delen kan du da virkelig ikke mene LoTR vinner på? Hvis du da ikke finner det veldig morsomt at Legolas sklir ned på et skjold ned en trapp samtidig som han skyter vilt rundt seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...