L@sse Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Er det noen som har hørt om at det er en "The Shining 2"? En slags nyinnspilling av orginalen.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Eneste jeg fant på imdb var en miniserie laget i 1997, kan det være denne du tenker på? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det finnes ingen toer, så det må nok være den han tenker på. Synes dog ikke akkurat denne var så bra. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nei, jeg hørte det bare av en kamerat, og når jeg viste han den mini-serie-versjonen, så sa han at det ikke var den han tenkte på. Men men Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Det er en monster-horrorfilm, ja (men Save the Green Planet er jo også en horrorfilm, et sted inne mellom alle sjangrene den blander).Mer info om The Host @Twitch, mer Twitch. 5925605[/snapback] Jeg likte 'Save the Green Planet!' svært godt. Håper 'Host' blir mer lik StGP enn det inntrykket - War of the Worlds, skrekk og gru! - jeg fikk av teaseren/traileren. Endret 15. april 2006 av sep Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det er en monster-horrorfilm, ja (men Save the Green Planet er jo også en horrorfilm, et sted inne mellom alle sjangrene den blander).Mer info om The Host @Twitch, mer Twitch. 5925605[/snapback] Jeg likte 'Save the Green Planet!' svært godt. Håper 'Host' blir mer lik StGP enn det inntrykket - War of the Worlds, skrekk og gru! - jeg fikk av teaseren/traileren. 5926902[/snapback] Har til gode å se teaseren, men må si at jeg gleder meg til filmen. Hva kan vel slå feil med kombinasjonen asiatisk film + tentakler. En sikker vinner Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 noen andre er som har sett "The ancorman" og "40 year-old virgin"?vrei meg i latter gjennom begge disse filmene :!: husker ikke hva han heter, men hovedrolleinnehaveren fra "40 year-old virgin" spiller en værmelder som er nesten tilbakestående i "the ancorman", han sier så mye som ikke har NOE med sammenhengen å gjøre :!: digger sånn humor :!: må sees 5925316[/snapback] Steve Carell heter mannen og han er hysterisk morsom til tider... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Steve Carell heter mannen og han er hysterisk morsom til tider... Han kan også sees i den amerikanske utgaven av The Office. Den går mandagskveldene på TV2 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Trenger litt hjelp med å finne en dvd. Vet noen hvor jeg kan få tak i Zeder: Voices from the beyond? Leter og leter etter et sted med en rimelig pris, men har ikke funnet noe enda. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvor stor mulighet er det for at The Host blir satt opp på norske kinoer? Må si jeg gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hvor stor mulighet er det for at The Host blir satt opp på norske kinoer? Må si jeg gleder meg til å se den. 5931032[/snapback] Den muligheten er ikke veldig stor tror jeg, Oldboy tok over 2 år fra den ble sluppet til den kom på kino i Norge. Den kommer nok fortere ut på dvd i Norge en på kino... Edit: Eller så kan du jo håpe på at cinemateket viser filmen... @ DoctorMacabre Du finner den på amazon.com, men det var vel kanskje den prisen du ikke likte. Slipper ikke like billig unna hver gang man skal handle Endret 16. april 2006 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Trenger litt hjelp med å finne en dvd. Vet noen hvor jeg kan få tak i Zeder: Voices from the beyond? Leter og leter etter et sted med en rimelig pris, men har ikke funnet noe enda. 5930984[/snapback] Den italienske utgivelsen er ganske mye bedre enn den utgåtte amerikanske (anmeldelse Fox Italia vs US Image-utgivelse). I tillegg er den italienske inprint ($25-30 avhengig av sted du bestiller, + frakt), men du må ta deg bryet med å bestille fra et mer obskurt sted (f.eks gjennom Exploited-link'en i anmeldelsen eller her, fra danske horrorshop Absurd Online, Diabolik DVD eller DVDLand Italia). OBS! Tror også den italienske disken er midlertidig OOP for øyeblikket, men nytt opplag i slutten av måneden, og noen av etailerne har den inne fra forrige pressing. Så vidt jeg kan huske har alle godt rykte, eneste jeg har brukt selv er Diabolik (som ga god service da jeg handlet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Takk så meget, Njål. Da ser det ikke ut til at jeg slipper unna med en rimelig pris denne gangen. Den amerikanske versjonen er jo etter hva jeg har forstått opp til hele 10 minutter kortere, noe som ikke kan godtas. Etter posten din å dømme så har du sett filmen, så hva synes du egentlig? Endret 16. april 2006 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Dette er ikke gode nyheter for de som har sett frem til "Grind House", ihvertfall viss det er hold i ryktene. Les linken for mer informasjon: http://www.creature-corner.com/?type=news&id=1362 Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Nettop sett Azumi(2003), knakende god underholdning med artig regi:P. Jævlig kult at de dro den heelt ut gjennom hele filmen. Noen som har sett oppfølgeren? Har hørt at den er no dritt Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Takk så meget, Njål. Da ser det ikke ut til at jeg slipper unna med en rimelig pris denne gangen. Den amerikanske versjonen er jo etter hva jeg har forstått opp til hele 10 minutter kortere, noe som ikke kan godtas. Etter posten din å dømme så har du sett filmen, så hva synes du egentlig? 5932136[/snapback] Nei, har ikke sett filmen, bare sjekket anmeldelsene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tim Burton + Jim Carrey. Noen som gleder seg? Hørtes egentlig ellers ut som en litt sær film. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Etter å ha sett henholdsvis Ronin og Leon i påsken, har jeg kommet fram til at Jean Reno er en utrolig bra skuespiller. Da tenker jeg spesielt på hvordan han gjør rollen som Leon. Det jeg lurer på da, er om noen vet om noen lignende filmer som de to tidligere nevnte? Om Jean Reno er med, er det en pluss. Men tenker først og fremst på filmene, hvordan de er laget. Synes disse to filmene tilhører en sjanger for seg selv, uten at jeg klarer å forklare det nærmere. Ideer til liknende filmer anyone? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tim Burton + Jim Carrey. Noen som gleder seg? Hørtes egentlig ellers ut som en litt sær film. 5933587[/snapback] Nope. Jeg begynner å gå lei Burton. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tim Burton + Jim Carrey. Noen som gleder seg? Hørtes egentlig ellers ut som en litt sær film. 5933587[/snapback] Nope. Jeg begynner å gå lei Burton. 5934074[/snapback] lei av burton . hmm . gleder meg til den. Kan aldri gå lei burton etter jeg ble trollbundet av edvard saksehånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg