Manx Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Er godt å se at Uwe Boll har klart å overse en spill tittel Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Snart gir jeg opp å sende inn bilder på dvd profiler...<snip> 5899632[/snapback] Det er vel bare å legge ut direktelink til validering her i f.eks. Filmprat-tråden? Det er vel flere enn du og jeg som har full-versjonen av Profiler, og kan gå inn og stemme for. Sitter å lurer på det samme selv, men bare med CC versjonen av The Killer også et helvete å få tak i. Laveste prisen jeg har sett til nå er 175$ Bra noen av oss hadde den på forhåndsbestilling med svært god preorder-rabatt, da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Gleder meg så sinnsykt til Michael Manns "Miami Vice" i år. Mann er kongen over actionthrillere. Farell og Foxx blir råbra. Farell er undervurdert i min bok. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Har Mann også skaffet seg en yndlingsspiller nå? Scorsese er jo kjent for å ha dem (hadde De Niro, men har nå DiCaprio som sin yndling). Mann brukte jo Jamie Foxx i Collateral også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har Mann også skaffet seg en yndlingsspiller nå? Scorsese er jo kjent for å ha dem (hadde De Niro, men har nå DiCaprio som sin yndling). Mann brukte jo Jamie Foxx i Collateral også. 5907014[/snapback] Mann brukte jo Pacino i Heat og The Insider også da Men Foxx er dyktig han ja, selv om Cruiser`n eide han i Collateral Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) The Matrix vs Eyes Wide Shut Er det bare meg eller er bildet i begge filmene svært like i henhold til farger, osv? Jeg vet ikke, men det slo meg som en hammer akkurat nå. Forresten: Ikke spør meg hvorfor, men jeg har bladd tretten sider i profilen til en kommentarforfatter på imdb og jeg har ikke funnet en eneste film han har gitt over 8/10 på ennå. Absurd! http://www.imdb.com/user/ur0449021/comment...=date&start=110 Endret 12. april 2006 av burnedmind Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Gleder meg så sinnsykt til Michael Manns "Miami Vice" i år. Mann er kongen over actionthrillere. Farell og Foxx blir råbra. Farell er undervurdert i min bok. 5906582[/snapback] Miami Vice uten Don Johnsen er ikke Miami Vice. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) 5899632[/snapback] El snipo... 5905538[/snapback] Det er jo sant, kunne jo prøve det inne i mellom. Men det ser ut som om Man bites dog bildene blir godtatt (7 mot 2 stemmer så langt). Men har fått en annen kommentar også: Contributed Front and Back are out of focus and not as good as the exisitng scans. Blir litt rart i lengeden hvis det er standaren. Ikke er de ute av fokus (synes jeg da), fargene er sterkere (ikke så blasse som de gamle), ikke er det gule streker over coveret og de er ikke kornete. Og kornete betyr tydlighvis skarpere, men ikke vet jeg Jeg handlet ikke over nettet når den filmen kom ut og butikken jeg bestilte den i klarte ikke å få tak i den. Brodern fikk tak i den et par uker før meg og når jeg skulle ha den så var det slutt Men bare for morro skyld så sjekket jeg prisen på This is Spinal Tap (også OOP) når jeg holdt på den lå også på over 100$, men jeg syntes det er rart at Hard Boiled ikke er er vært mer også den er OOP men den gikk jo for ned mot 50$. Kan jo tenkes at The Killer var litt mindre tilgjengelig. Fikk Brokeback Mountain i posten i dag, så da kan jeg endelig gjøre meg opp en mening om at det var riktig film som vant oscar i år. Må bare få sett den og Capote i løpet av påsken... Endret 12. april 2006 av Manx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Gleder meg så sinnsykt til Michael Manns "Miami Vice" i år. Mann er kongen over actionthrillere. Farell og Foxx blir råbra. Farell er undervurdert i min bok. 5906582[/snapback] Miami Vice uten Don Johnsen er ikke Miami Vice. 5908938[/snapback] Don Johnson er gammel og feit. En Miami Vice film med Don Johnson ville jo bare virke som en parodi på den gamle serien (slik som Starsky & Hutch delvis parodierer på sin gamle serie). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Bare det å se Miami Vice-episoder i dag blir som å se en parodi på Miami Vice! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Bollywood i sjokk - Salman Khan er dømt til fem års fengsel for å ha skutt en antilope. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kom over Clerks. på Play.com til £8.99. Lurer på om den er verdt pengene?...har akkurat den summen igjen på kortet før jeg får lønning rett over påske og kan like godt bruke pengene på noe fornuftig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Du kommer ikke til å angre på det, kongefilm. Men hvis du liker filmene til Kevin Smith så er ikke dette et bomkjøp for å si det sånn Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Dogma var jo ikke en så reint dårlig film, så jeg tror vi går for den jeg?...ja, det gjør vi! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Om du liker dogmefilmer er saken klappet og klar. Egentlig rart du ikke allerede har sett filmen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Om du liker dogmefilmer er saken klappet og klar. Egentlig rart du ikke allerede har sett filmen. 5911592[/snapback] Huh? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Om du liker dogmefilmer er saken klappet og klar. Egentlig rart du ikke allerede har sett filmen. Får jeg lov å henge meg på huh'en? Endret 12. april 2006 av Bilet Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kanskje han mente dogmafilmer Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hehe, flott ny greie det der Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Neida, tror han snakket om Clerks. At den er dogme-aktig. Dårlig belysning, filmet med håndholdt kamera, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg