Manx Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det har kommet et wallpaper til Spider-Man 3 på hjemmesidene til filmen. Ta en titt på refleksjonen i øyet på drakta, hva kan det være? Mitt tips: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Tja, det er vel sikkert Venom da, men jeg syntes nå det lignet litt på Dr. Doom (selv om at han var med i Fantastic Four). EDIT: The Boondock Saints SE får du på platekompaniet til en hundrings. Ikke i Trondheim (var der i går, så gjennom ALT av filmer- den var ikke der). Endret 9. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Oeeey, en av mine favoritt-barneskuespillere ble voksen i dag! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Snart gir jeg opp å sende inn bilder på dvd profiler... Se eksempler under, de to til venstre er de nye bildene som jeg scannet. De til høyre er de gamle som lå i databasen. Legg merke til de gule strekene som går over covrene på de to til høyre og rødfargen som er mye blassere... Er det jeg som er blind eller er det folk som har glemt å skru på skjermen når de ser på bildene, eller kanskje det er førerhunden deres som bestemer Er tre mann til nå som synes mine cover scans er bedre, men det er en som synes de gamle er best Edit: Er det samme med Time Bandits coveret som jeg sendte inn, fargene er mye blassere og jeg synes det er lettere å lese skriften på mine nye scans. Samme mannen har lagt inn samme kommentar på begge: not as sharp as the existing scan. Jeg kan godt legge ut Time bandits også hvis dere vil se forskjellen der også... Endret 10. april 2006 av Manx Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Jeg synes nå kvaliteten på bildene i databasen din er MYE bedre enn mine! Jeg har en helt elendig kvalitet! Ja, jeg har betal-versjonen. Her er et eksempel (bildet er hentet fra baksiden til Miller's Crossing): Endret 10. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Du har huket av for at du skal ha høy kvalitet på bildene? Options>Display>DVD Cover image quality>High quality også må du oppdatere alle bildene. Så skal du få den kvaliteten som jeg har... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ahà! Jeg hadde det krysset av for "standard", jeg! Nå funket det. Takker så mye. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Til Spider Man 3 "diskusjonen" så står det litt om filmen i det nyeste Empire. Her er det snakk om at Venom kommer til verden, og at Sandman og en ny Green Goblin er med. Om dette er det som faktisk skjer er noe helt annet, men det hadde nok vært spenstige greier å sett alle 4 slåss så busta fyker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Det er nesten så at jeg vurderer å legge inn et bud på den her. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er nesten så at jeg vurderer å legge inn et bud på den her. 5901332[/snapback] Er du gal eller rik? Og du klager på Criterions generelle priser. Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er nesten så at jeg vurderer å legge inn et bud på den her. 5901332[/snapback] Er du gal eller rik? Og du klager på Criterions generelle priser. 5901647[/snapback] Det kalles entusiast Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Til Spider Man 3 "diskusjonen" så står det litt om filmen i det nyeste Empire. Her er det snakk om at Venom kommer til verden, og at Sandman og en ny Green Goblin er med. Om dette er det som faktisk skjer er noe helt annet, men det hadde nok vært spenstige greier å sett alle 4 slåss så busta fyker. 5901030[/snapback] Den "nye Goblin" er vel sønnen til Osborn (Harry). Å se Sandman i en ekte film må enten bli utrolig imponerende eller katastrofalt dårlig. Å animere CG-sand kan jeg ikke tro er noe annet enn meget vanskelig. Menmen, Spider-Man har jo alltid vært store filmer, så jeg tviler nå på at 3'ern blir noe mindre. Som du sier, det blir sikkert knalltøft å se dem alle fire slåsse (men jeg lurer på om de tre skal være på lag mot Spider-Man, eller at det blir noe skikkelig 4on4 - Det hadde vært knalltøft!). Endret 11. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Det er nesten så at jeg vurderer å legge inn et bud på den her. 5901332[/snapback] Er du gal eller rik? 5901647[/snapback] Begge deler. Den blir regnet som en av verdens sjeldneste utgivelser. Alikevel så prioriterer jeg nok å kjøpe 30-40 andre filmer. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Som du sier, det blir sikkert knalltøft å se dem alle fire slåsse (men jeg lurer på om de tre skal være på lag mot Spider-Man, eller at det blir noe skikkelig 4on4 - Det hadde vært knalltøft!). Spiderman filmene har vist seg å være rimelig tro til orginalformatet, så hvis vi skal bruke tegneserien som en referanse vil jeg si at det er mer sannsynlig for et realt slagsmål alle mot alle. Venom er en særlig dårlig lagspiller, ingen andre skal få drepe Spider enn ham. Green Goblin er også en einstøing. Eneste som kunne tenke seg å samarbeide med andre er Sandman, og han kan i tillegg tenkes å samarbeide med Spider av en eller annen grunn. Jeg spår minst en 4 mot 4 kamp, eller minst en Spider og Sandman mot Venom mot Green Goblin kamp. Kan bli gøy BTW: Ser hverken Doom eller Venom i øya til Spiderman på det bildet jeg... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er nesten så at jeg vurderer å legge inn et bud på den her. 5901332[/snapback] Er du gal eller rik? 5901647[/snapback] Begge deler. Den blir regnet som en av verdens sjeldneste utgivelser. Alikevel så prioriterer jeg nok å kjøpe 30-40 andre filmer. 5902959[/snapback] Sitter å lurer på det samme selv, men bare med CC versjonen av The Killer også et helvete å få tak i. Laveste prisen jeg har sett til nå er 175$ Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Jeg så Lord of War i går, og må si at det er en av de bedre filmene jeg har sett på lenge. Mange morsomme poenger. Og at den er basert på faktiske hendelser. Verdt å se for de som ikke har sett den Edit: Den handler forresten om våpen. Masse våpen. Endret 11. april 2006 av krizkriz Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Som du sier, det blir sikkert knalltøft å se dem alle fire slåsse (men jeg lurer på om de tre skal være på lag mot Spider-Man, eller at det blir noe skikkelig 4on4 - Det hadde vært knalltøft!). Spiderman filmene har vist seg å være rimelig tro til orginalformatet, så hvis vi skal bruke tegneserien som en referanse vil jeg si at det er mer sannsynlig for et realt slagsmål alle mot alle. Venom er en særlig dårlig lagspiller, ingen andre skal få drepe Spider enn ham. Green Goblin er også en einstøing. Eneste som kunne tenke seg å samarbeide med andre er Sandman, og han kan i tillegg tenkes å samarbeide med Spider av en eller annen grunn. Jeg spår minst en 4 mot 4 kamp, eller minst en Spider og Sandman mot Venom mot Green Goblin kamp. Kan bli gøy BTW: Ser hverken Doom eller Venom i øya til Spiderman på det bildet jeg... 5903350[/snapback] Ifølge IMDB ser det ut som Sandman og Green Goblin allierer seg. Venom er også med i filmen og blir spilt av Topher Grace. Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til denne filmen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Ser ut som om Christophe Gans mannen bak Brotherhood of wolf og Crying Freeman er i ferd med å lage nok en severdig film i mine øyne. Silent Hill (<--trykke her for trailer) med Radha Mitchell, Sean Bean og Deborah Kara Unger. Og screenplay'et er skrevet av Roger Avary (Killing Zoe og The Rules of Attraction) noen sikkert som husker at han skrev Pulp Fiction sammen med Quentin Tarantino også. Ser ut som om det kan bli moro Endret 11. april 2006 av Manx Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Silent Hill er den filmen som jeg ser mest frem til i år. Det er mange bra filmer som kommer, men for en gangs skyld ser det ut som det blir en bra filmatisering av et spill. Og de er svært sjeldne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg