_crs_ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kan ikke si at Criterion er latterlig overpriset, selv om de til tider kan koste det dobbelte av det normale. Personlig synes jeg mange av titlene er verdt det, fordi andre trolig aldri hadde laget de samme utgivelsene. Criterion utgir jo for det meste smale filmer som garantert ikke har verdens største etterspørsel, kontra nye kommersielle storfilmer, og dette veies opp mot eksklusiviteten. Arbeidet Criterion legger ned forsvarer nok også endel av prisen, dog ikke alle de dyre utgivelsene (noen har lite eller intet ekstramateriale). Dog har jeg hardt for å tro at Criterion håver inn penger på sitt arbeid, da det strider mot mentaliteten som ligger bak deres arbeid har for å utgi filmene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Farce of the PenguinsKonseptet er idiotisk, men det er alt for mange gode navn til at man kan si nei. Dave Coulier, Bob Saget OG John Stamos. 5860517[/snapback] Ser bra ut ja... Samuel L. Jackson .... Narrator Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette var et veldig vakkert omslag, så da poster jeg det her: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 veldig bra cover ja. forresten, kjøpte akkurat alle xfiles sesongene på play, fært å bruke så mye penger på en gang as men billig var det jo egentlig da.. 13.99 pr sesong. hadde masse andre filmer jeg hadde lyst på og, men det endte på 207 £.. ble litt mye følte jeg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Fanken, jeg som trodde jeg var smart og kvittet meg med 1- og 2-disc versjonene av Gladiator en stund før 3-disceren kom ut. Da jeg i dag så extended-filmen med trivia-track'et (sånn at subtitles endres om til små bokser på bunnen av skjermen med kul informasjon angående filmen og historien), fant jeg ut at ekstramaterialet på den vanlige 2-disceren ikke finnes på 3-disceren. Dessuten var jo 2-disceren av en "signature collection". Med andre ord hadde den visst litt value (burde skjønne det, i og med at jeg brukte såpass lang tid på å finne den noe sted). Jeg kunne nå faktisk hatt et salgs 5-disc-set av en av mine yndlingsfilmer nå. Selvfølgelig finner jeg jo ikke den 2-disceren noe sted lenger nå da. EDIT: 2mass, jeg prøver ikke å være slem ved å nevne dette, men Amazon.co.uk selger mange (om ikke alle) X-Files sesongene for over et pund lavere per sesong. "Wow, eeeett helt pund! oæo!". Neida, det er jo ikke så mye, men når man bestiller ni sesonger... Forresten kjøpte jeg sesongene veldig spredt. Da får man ikke den samme dårlige samvittighetsfølelsen. Dessuten, når du får sesongene, og begynner å se, skjønner du at du ikke har gjort noe dumt. X-Files er genialt. I boksene får du MASSE X-Files (nesten mer enn nok), i tillegg til masse fint ekstramateriale. Er det noe som er verd å bruke penger på, så MÅ det være X-Files sesongene! Endret 3. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fanken, jeg som trodde jeg var smart og kvittet meg med 1- og 2-disc versjonene av Gladiator en stund før 3-disceren kom ut.Da jeg i dag så extended-filmen med trivia-track'et (sånn at subtitles endres om til små bokser på bunnen av skjermen med kul informasjon angående filmen og historien), fant jeg ut at ekstramaterialet på den vanlige 2-disceren ikke finnes på 3-disceren. Dessuten var jo 2-disceren av en "signature collection". Med andre ord hadde den visst litt value (burde skjønne det, i og med at jeg brukte såpass lang tid på å finne den noe sted). Jeg kunne nå faktisk hatt et salgs 5-disc-set av en av mine yndlingsfilmer nå. Selvfølgelig finner jeg jo ikke den 2-disceren noe sted lenger nå da. EDIT: 2mass, jeg prøver ikke å være slem ved å nevne dette, men Amazon.co.uk selger mange (om ikke alle) X-Files sesongene for over et pund lavere per sesong. "Wow, eeeett helt pund! oæo!". Neida, det er jo ikke så mye, men når man bestiller ni sesonger... Forresten kjøpte jeg sesongene veldig spredt. Da får man ikke den samme dårlige samvittighetsfølelsen. Dessuten, når du får sesongene, og begynner å se, skjønner du at du ikke har gjort noe dumt. X-Files er genialt. I boksene får du MASSE X-Files (nesten mer enn nok), i tillegg til masse fint ekstramateriale. Er det noe som er verd å bruke penger på, så MÅ det være X-Files sesongene! 5861810[/snapback] men er det ikke frakt fra amazon da? de må sendes for seg og da.. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 En hel masse tekst 5861810[/snapback] men er det ikke frakt fra amazon da? de må sendes for seg og da.. 5861951[/snapback] Jo, det er frakt hos AmazonUK (og de andre også for den saks skyld), men de trekker fra engelsk VAT (Value Added Tax=mva, i England 17,5% på dvd/cd/spill), som vil si at fra litt under £12 blir fradraget av VAT mer enn det frakt utgjør. Det blir billigere selv om du bestiller separat. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ja stemmer det.. my bad. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) ... Med andre ord blir X-Files-sesongene faktisk bittelitt billigere enn det som står som pris på siden. Tror man ender opp med å betale £12.92 per sesong. Dessuten er pakkinga mye bedre hos amazon, så det er en mye mindre sjanse for at man får skader på pakken (eller for å si det sånn, så er det en mye større sjanse for at man får skadede pakker fra Play på grunn av en pinglete pakning). EDIT: Enda et pluss med Amazon, er at man får pakkene mye tidligere derifra. Fra Play må jeg alltid vente fem dager etter at pakken har blitt sendt før jeg får den. Hos amazon får jeg pakkene fire dager etter at den har blitt sendt (har også forekommet at jeg har fått pakkene to eller tre dager etter at de har blitt sendt, selv om at dette er ytters sjelden). Noe du bør merke deg er at filmene ikke allitd blir billigere enn hva de ser ut til å koste hos amazon. Det gjelder stort sett pakker og filmer av høy pris. Dette er jo logisk tenking, så du forsto vel sikkert det. Endret 3. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) jupp.. stas å finne ut det etter jeg har bestilt, men skitt au. gidder ikke forandre på det nå. og ja, pakningene på play er ganske dårlige, halvparten av cdene jeg har bestilt derfra omtrent, har hatt ødelagte cover... har heldigvis aldri fått noen ødelagte filmer.. mistenker at (norske ) posten kanskje er synderen og. delvis hvertfall.. Endret 3. april 2006 av 2mass Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dette er jammen ikke småtteri. Nå er det en mulighet for at Evil Dead blir utgitt nok en gang, visstnok 8. gangen. Denne versjonen skal visstnok inneholde en miniatyr versjon av hytta i filmen. Og jeg som trodde de hadde klart det med Book of the Dead versjonen. Her skal de virkelig tyne ut alt de kan fra filmen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 TV3 har virkelig lagt gullegget i ukedagene. Kongen av Queens og Seinfeld x2 Jeg ofrer faktisk to timer søvn grunnet dette, og jeg som attpåtil har blokkdag i matte i morgen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 TV3 har virkelig lagt gullegget i ukedagene. Kongen av Queens og Seinfeld x2 Jeg ofrer faktisk to timer søvn grunnet dette, og jeg som attpåtil har blokkdag i matte i morgen. 5864136[/snapback] Ja der ser du Men det er verdt det! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Dette er jammen ikke småtteri. Nå er det en mulighet for at Evil Dead blir utgitt nok en gang, visstnok 8. gangen. Denne versjonen skal visstnok inneholde en miniatyr versjon av hytta i filmen. Og jeg som trodde de hadde klart det med Book of the Dead versjonen. Her skal de virkelig tyne ut alt de kan fra filmen. 5864130[/snapback] Og det blir helt sikker ikke siste gangen... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Heh.. Har akkurat sett ferdig "Showdown in Little Tokyo" ! hehe.. Med Dolph Lundgren, Brandon Lee, og Tia Carrere Den var jo ikke akkurat bra, for å si det slik, men en veldig typisk 80-talls actionfilm! Vet ikke helt hvorfor jeg så den (ferdig), når jeg har flere og bedre å velge mellom, men jeg bare begynte nå, så ble det bare slik.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Ååååå, jeg har så lyst til å skaffe meg den komplette Thumbs-pakken! Uendelig irriterende at ingen selger den for en brukbar pris! Har ikke noen norske butikker importert den eller noe sånn da? Platekompaniet? Avalon? EDIT: For de som ikke vet hvilke filmer "Thumb"-filmene er, kan sikkert denne beskrivelsen av den komplette DVD-boksen forklare ganske godt: A 6-Disc Box Set! Steve Oedekerk, The Comic Storyteller who brought you Ace Ventura, Jimmy Neuron, Kung Pow, and The Nutty Professor, delivers madcap hilarity in these Six Thumbtastic Spoofs packed with special effects and outrageous laughs! Thumb Wars- Reluctant hero Loke Groundrunner and his tasty companion, Princes Bunhead, try to stop Black Helmet Man and the Evil Thumbpire from doing really bad things!! Hold on to your cuticles and get ready for the first and only all thumbs space epic. May the thumb be with you! Thumbtanic- They though nothing on Earth could come between them. Then, they hit an iceberg... it's a tale of adventure, romance and a large, cold, white object as young lovers Jake and Geranium climb aboard the "Ship of Dreams" to relive the historic events that played out on the maiden voyage of the Thumbtanic! The Godthumb- A rare peek into the seedy underworld of "made" thumbs. How they live, how they love, and how they can possibly lead a criminal life when their entire face can be printed. So dim the lights, curl up in bed with your favorite horsy head and enjoy Godthumb. Frankenthumb- It's alive! Gasp at nonstop comedy as incredible stylistic detail brings you into a world of gigantic laboratories, hunchbacks and even a deceased Thumb brought back to life! Hold on to your electrodes! The Blair Thumb- A tale about three thumbs who travel into the woods to make a documentary about a local urban legend. One year later, the video footage is found, viewed and thrown away and replaced with this much funnier version, titled: The Blair Thumb. Bat Thumb- Superhero Wuce Bane (a.k.a. Bat Thumb) and his trusty sidekick, Blue Jay, are called upon to save Gaaathumb City from the evil, despicable and poorly dressed "No Face." Will the city survive? Will Bat Thumb's true identity be revealed? Will lovely Vicky Nail learn to control her unruly waves? Watch and find out! Dessuten kommer det en del nye filmer, som Thumbatrix (alle forstår vel hvilken film den parodierer?) Sjekk ut www.Thumb.com for trailere for filmene. Endret 5. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Er det noen som har sett The Secret? Er den virkelig så fantastisk som de skal ha det til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 OK Æ KOM MÆ opp fra senga, kledd på mæ, ropa FAEN te snøen og kom mæ te arbei men ka e d som sjer på arbeidsplassen? jo æ bli pressa te å gjøra æ absolutt hadd lova mæ sjøl æ aldri skol, d va som et brudd på menneskerettighetan, dem tok me elevan på kino for å sjø den nye olsenbanden filmn!! prinsipan mine forsvant som såpe i avsluket.. æ hadd severga på altj som va hellig(liverpool og gud) at æ itj skol sjå olsenbanden filmer der benny e jomfru. men dæven æ mått faen må bryt d løfte te mæ sjøl filmen hadd etter ka æ kon rekne et helt nytt barneskuespillere og talent va d lite av for å si d sånn. filmen va en blanding tå holms og en musikal. der alle sangene var bortimot helt likens og bygd opp etter den samme *dua dua dua duaa* snagen fra juleserien.. deriblandt va d en linje fra en av sangene som gikk perverst slik* når du kyser meg flagger d til tops* noe æ bare kan forklare med kjells kjønsorgan å gjøre valborg va en moneygrabbing bitch som gjikk etter personen me mest godteri,og skurken i filmen skulle sprenge 100 vis av mennesker i et sirkus som bare kan mines om al quida metoder styr unna denne filmen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 æ e lærer btw oversatt: jeg er lærer foresten Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sjekk ut retningslinjene. Moderatorene synes dialekt er fy-fy, selv en så vakker dialekt som den trønderske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg